Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Aileron control wheel
Control wheel
Control yoke
Handwheel
Individual wheel control
MFCP
Multi-function control panel
Multi-level controller
Multi-step controller
Multi-wheel control
Multi-wheel control of anti-lock device
Multi-wheel roller
Multi-wheel steering equipment
Operate bucket wheel excavator
Operating of bucket wheel excavator
Operation of bucket wheel excavator
PTR
Pneumatic tyred roller
Pneumatic-tyred roller
Rubber-tired roller
Rubber-tyred roller
Using multi-bucket excavator

Vertaling van "Multi-wheel control " (Engels → Frans) :

TERMINOLOGIE


multi-wheel control of anti-lock device

commande par ensemble de roues du dispositif d'anti-blocage


aileron control wheel [ control wheel | handwheel | control yoke ]

volant de commande de gauchissement [ volant de gauchissement | volant de commande | volant | demi-volant ]


multi-level controller | multi-step controller

régulateur à action à échelons multiples


multi-wheel steering equipment

équipement multi-essieux directeurs




multi-wheel roller | pneumatic-tyred roller | rubber-tyred roller

cylindre à pneus | rouleau à pneus


rubber-tired roller | rubber-tyred roller | multi-wheel roller | pneumatic tyred roller | pneumatic-tyred roller | PTR

rouleau à pneus | rouleau à pneumatiques | compacteur à pneus | compacteur à pneumatiques | cylindre à pneus


multi-function control panel | MFCP

panneau de commande des fonctions multiples


operating of bucket wheel excavator | using multi-bucket excavator | operate bucket wheel excavator | operation of bucket wheel excavator

faire fonctionner un excavateur à roue-pelle
IN-CONTEXT TRANSLATIONS
(2.1) If a passenger car, multi-purpose passenger vehicle, truck or three-wheeled vehicle has a GVWR of 4 536 kg or less and a transmission control sequence that includes a park position, the transmission control must not be capable of shifting from the park position to the forward or reverse drive position — while a motor used for the vehicle’s propulsion is in use — unless the service brake pedal is depressed or the service brakes are otherwise engaged.

(2.1) Dans le cas de voitures de tourisme, de véhicules à trois roues, de véhicules de tourisme à usages multiples et de camions qui ont un PNBV d’au plus 4 536 kg et sont munis d’une boîte de vitesses avec position de stationnement, la commande de la boîte de vitesses ne doit pouvoir passer de la position de stationnement à la position de marche avant ou arrière — pendant qu’un moteur utilisé pour la propulsion du véhicule est en service — tant que la pédale des freins de service n’est pas actionnée ou que les freins de service ne sont pas appliqués d’une autre façon.


(2) Subject to subsection (4), the steering control system of every passenger car and three-wheeled vehicle and every multi-purpose passenger vehicle, bus and truck — other than a walk-in van — with a GVWR of 4 536 kg or less shall be tested in accordance with SAE Recommended Practice J944, Steering Control System — Passenger Car — Laboratory Test Procedure (June 1980).

(2) Sous réserve du paragraphe (4), le système de commande de direction des voitures de tourisme, des véhicules à trois roues, ainsi que des véhicules de tourisme à usages multiples, autobus et camions, à l’exception des fourgons à accès en position debout, ayant un PNBV d’au plus 4 536 kg, doit être mis à l’essai conformément à la pratique recommandée J944 de la SAE, intitulée Steering Control System — Passenger Car — Laboratory Test Procedure (juin 1980).


124 (1) Every passenger car, multi-purpose passenger vehicle, truck, bus and three-wheeled vehicle shall conform to the requirements of Technical Standards Document No. 124, Accelerator Control Systems, as amended from time to time.

124 (1) Les voitures de tourisme, les véhicules de tourisme à usages multiples, les camions, les autobus et les véhicules à trois roues doivent être conformes aux exigences du Document de normes techniques n 124 — Systèmes de commande d’accélération, avec ses modifications successives.


204 (1) Every passenger car and three-wheeled vehicle, and every truck, bus and multi-purpose passenger vehicle — other than a walk-in van — with a GVWR of 4 536 kg or less and an unloaded vehicle mass of 2 495 kg or less, shall conform to the requirements of Technical Standards Document No. 204, Steering Control Rearward Displacement (TSD 204), as amended from time to time.

204 (1) Les voitures de tourisme, les véhicules à trois roues, ainsi que les véhicules de tourisme à usages multiples, les autobus et les camions, à l’exception des fourgons à accès en position debout, ayant un PNBV d’au plus 4 536 kg et une masse du véhicule sans charge d’au plus 2 495 kg doivent être conformes aux exigences du Document de normes techniques n 204 — Recul de la colonne de direction (DNT 204), avec ses modifications successives.


w