Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
ENIC
EURYCLEE
FNCCEC
First Nations Confederacy of Cultural Education Centres
ICT in education
Information technologies in education
NITEC
NTIC
National Association of Cultural Education Centres
National Committee for Cultural Education Centres
National Information Technology in Education Centre
National Manufacturing Technology Information Centre
National Traffic Information Centre

Traduction de «National Information Technology in Education Centre » (Anglais → Français) :

TERMINOLOGIE
voir aussi les traductions en contexte ci-dessous
National Information Technology in Education Centre | NITEC [Abbr.]

Centre national d'informatique dans l'éducation


Network of National Information Centres on New Information Technologies and Education in the Member States of the European Community | EURYCLEE [Abbr.]

Réseau des centres nationaux d'information sur les nouvelles technologies de l'information et l'éducation dans les Etats membres de la Communauté européenne | EURYCLEE [Abbr.]


Network of national information centres on new information technologies and education in the Member States of the European Community | EURYCLEE [Abbr.]

Réseau des centres nationaux d'information sur les nouvelles technologies de l'information et l'éducation dans les Etats membres de la Communauté européenne | EURYCLEE [Abbr.]


First Nations Confederacy of Cultural Education Centres [ FNCCEC | National Association of Cultural Education Centres | National Committee for Cultural Education Centres ]

Confédération des Centres éducatifs et culturels des Premières Nations [ CCECPN | Association nationale des centres éducatifs et culturels | Comité national des centres d'éducation culturelle ]


National Manufacturing Technology Information Centre

Centre national d'information sur les techniques de fabrication


Information technologies in education: the quest for quality software [ Information technologies in education ]

Les technologies de l'information et l'éducation : choisir les bons logiciels [ Les technologies de l'information et l'éducation ]


information and communication technologies in education | ICT in education

technologies de l'information et de la communication pour l'éducation | TICE | technologies de l'information et de la communication pour l'enseignement


National Information Centre for Cultural Property Conservation

Centre national d'information pour la conservation des biens culturels


National Traffic Information Centre [ NTIC ]

Centrale Nationale Inforoute (1) | centrale nationale d'information routière (2) [ CNI ]


European Network of National Information Centres on Academic Recognition and Mobility [ ENIC ]

Réseau des Centres Nationaux d'Information sur la Reconnaissance académique dans les Etats membres de l'Union Européenne et de l'Association Européenne de Libre-Echange [ ENIC ]
TRADUCTIONS EN CONTEXTE
Through the Socrates and Leonardo da Vinci programmes, measures under the IST (Information Society Technology) programme on education and training [8], and projects funded via the Education Multimedia Task Force, thousands of students, teachers, trainers, businesses and organisations have taken part in projects on the use of information and communication technologies in education.

A travers les programmes Socrates et Leonardo da Vinci, les actions du programme IST (Information Society Technology) [8] sur l'éducation et la formation, et les projets financés au titre de la Task Force Multimédia Educatif, des milliers d'étudiants, d'enseignants et de formateurs, d'entreprises et d'organisations, ont été impliqués dans des projets traitant de l'utilisation des technologies de l' ...[+++]


This review of relations between science, technology, research and development activities and European society will be based on numerous information sources (follow-up reports, the European Statistical System and national statistical offices, studies by national and European polling organisations, data supplied by the network of national and technological observatories, comparative studies at European and international level, Commu ...[+++]

Cet état des lieux des relations entre la science, la technologie, les activités de recherche et de développement et la société européenne, sera établi sur la base de nombreuses sources d'informations (rapports de suivi, Système Statistique Européen et instituts nationaux de statistique, études émanant des instituts de sondage nationaux et européens, indications fournies ...[+++]


Also concerned will be networks such as EUN - European Schoolnet [26], the thematic networks developed under Socrates, the European Parents Association, European teachers' and students' organisations and various European associations operating at different educational levels with experience in the use of information and communication technologies in education.

Ceci concernera également des réseaux tels que EUN - European Schoolnet [26], les réseaux thématiques développés dans SOCRATES, l'association européenne des parents d'élèves, les associations européennes d'enseignants, les associations d'étudiants et les associations européennes intervenant aux différents niveaux d'éducation et ayant une expérience dans le domaine de l'utilisation pédagogique des technologies de l'information et de la communication.


Underlines the importance of ensuring gender mainstreaming in the education sector by promoting digital literacy and the participation of women and girls in ICT education and training through the inclusion of coding, new media and technologies in education curricula at all levels, as well as extra-curricular, informal and non-formal education, and in all types of education and training, including for teaching staff, in order to red ...[+++]

souligne l'importance de veiller à intégrer la dimension d'égalité entre les hommes et les femmes dans le secteur de l'éducation en promouvant la culture numérique ainsi que l'éducation et la formation des femmes et des filles dans le domaine des TIC grâce à l'intégration du codage, des nouveaux médias et des nouvelles technologies dans les programmes ...[+++]


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
national representatives of higher educational institutions, educational and training providers and research centres in view of the planned use of the ESI Funds.

les représentants nationaux des établissements d’enseignement supérieur, des centres d’enseignement et de formation et des instituts de recherche, compte tenu de l’utilisation prévue des Fonds ESI.


26. Believes it essential, for the same reason, to move beyond a purely aid-oriented approach to development cooperation with LAC, by centring attention on cooperation in the areas of technology, higher education and innovation and on harnessing the resources generated in this area under the Seventh Framework Programme for research, technological development and demonstration activities ;

26. estime indispensable, pour la même raison, de dépasser une approche centrée uniquement sur la coopération au développement avec l'Amérique latine et des Caraïbes, en privilégiant plutôt la coopération dans les domaines de la technologie, de l'enseignement supérieur et de l'innovation et en utilisant les ...[+++]


26. Believes it essential, for the same reason, to move beyond a purely aid-oriented approach to development cooperation with LAC, by centring attention on cooperation in the areas of technology, higher education and innovation and on harnessing the resources generated in this area under the Seventh Framework Programme for research, technological development and demonstration activities ;

26. estime indispensable, pour la même raison, de dépasser une approche centrée uniquement sur la coopération au développement avec l'Amérique latine et des Caraïbes, en privilégiant plutôt la coopération dans les domaines de la technologie, de l'enseignement supérieur et de l'innovation et en utilisant les ...[+++]


32. Stresses the importance of all citizens having equal access and opportunities to take part in lifelong learning programmes; regrets in this context the fact that those with the lowest levels of initial education, women, immigrants, older people, people in rural areas and the disabled are the least likely to participate, and considers they must be offered different, suitable programmes and methods; in this context, takes the view that special emphasis should be placed on education and training in new technologies for workers and the ...[+++]

32. souligne l'importance d'un accès égal de tous les citoyens aux programmes d'éducation et de formation tout au long de la vie, ainsi que de leur possibilité d'y participer; déplore, à cet égard, le fait que les personnes possédant l'éducation de base la plus élémentaire, les femmes, les immigrés, les personnes âgées, les habitants des zones rurales et les handicapés aient le moins de probabilités de participer; estime que d'autres programmes et méthodes appropriés doivent leur être offerts; souligne, à cet égard, qu'un accent to ...[+++]


32. Stresses the importance of all citizens having equal access and opportunities to take part in lifelong learning programmes; regrets in this context the fact that those with the lowest levels of initial education, women, immigrants, older people, people in rural areas and the disabled are the least likely to participate, and considers they must be offered different, suitable programmes and methods; in this context, takes the view that special emphasis should be placed on education and training in new technologies for workers and the ...[+++]

32. souligne l'importance d'un accès égal de tous les citoyens aux programmes d'éducation et de formation tout au long de la vie, ainsi que de leur possibilité d'y participer; déplore, à cet égard, le fait que les personnes possédant l'éducation de base la plus élémentaire, les femmes, les immigrés, les personnes âgées, les habitants des zones rurales et les handicapés aient le moins de probabilités de participer; estime que d'autres programmes et méthodes appropriés doivent leur être offerts; souligne, à cet égard, qu'un accent to ...[+++]


32. Stresses the importance of all citizens having equal access and opportunities to take part in lifelong learning programmes, and regrets in this context the fact that those with the lowest levels of initial education, women, immigrants, older people, people in rural areas, and the disabled are the least likely to participate in society. They must be offered different, suitable programmes and methods. In this context, takes the view that special emphasis should be placed on education and training in new technologies for workers and the unemployed, and calls on the Member States to support the use of new information and communications technologies for educational purposes, as they play a key role in ensuring equal opportunities for everybo ...[+++]

32. souligne l'importance d'un accès égal de tous les citoyens aux programmes d'apprentissage tout au long de la vie, ainsi que de leur possibilité d'y participer, et déplore, à cet égard, le fait que dans toutes les sociétés, les personnes possédant l'éducation de base la plus élémentaire, les femmes, les immigrés, les personnes âgées, les habitants des zones rurales et les handicapés aient le moins de probabilités de participer; estime que d’autres programmes et méthodes appropriés doivent leur être offerts; souligne, à cet égard, qu'un accent tout particulier devrait être mis sur l'éducation et la formation des travailleurs et des chômeurs aux nouvelles technologies, et invite les États membres à soutenir le recours aux nouvelles techn ...[+++]




datacenter (1): www.wordscope.be (v4.0.br)

'National Information Technology in Education Centre' ->

Date index: 2023-10-30
w