Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
NAEDA
NOPA
National Catholic Officers Association
National Christian Officers Association
National Farm and Power Equipment Dealers Association
National Office Products Association
National Retail Farm Equipment Association
National Stationers Association
National Stationery and Office Equipment Association
North American Equipment Dealers Association

Vertaling van "National Stationery and Office Equipment Association " (Engels → Frans) :

TERMINOLOGIE
National Office Products Association [ NOPA | National Stationers Association | National Stationery and Office Equipment Association ]

National Office Products Association [ NOPA | National Stationers Association | National Stationery and Office Equipment Association ]


office stationery, supply and equipment

papier, fourniture et accessoire de bureau


North American Equipment Dealers Association [ NAEDA | National Retail Farm Equipment Association | National Farm and Power Equipment Dealers Association ]

North American Equipment Dealers Association [ NAEDA | National Retail Farm Equipment Association | National Farm and Power Equipment Dealers Association ]


Association of Office Equipment Importers and Manufacturers

Association des importateurs et des fabricants d'équipements de bureau


National Catholic Officers Association

Association générale des officiers catholiques


National Christian Officers Association

Association Générale des Officiers Chrétiens
IN-CONTEXT TRANSLATIONS
10. Uniforms, office equipment, stationery and similar supplies sent by the government of any foreign country for the official use of any of its officers in Canada shall be imported at free rates of customs duties.

10. Les uniformes, les fournitures de bureau et les autres articles semblables, envoyés par le gouvernement d’un pays étranger pour l’usage officiel d’un de ses représentants au Canada, sont admis en franchise des droits de douane.


(a) for stationery, postage, telegrams, the rental of office equipment and furniture, telephone services and the transportation of referendum supplies, and other similar incidental expenses

a) pour la papeterie, l’affranchissement, les télégrammes, la location de machines et de mobilier de bureau, les services téléphoniques et le transport des accessoires référendaires, et autres frais complémentaires semblables


(c) for stationery, postage, telegrams, the rental of office equipment and furniture, telephone services and the transportation of referendum supplies, and other similar incidental expenses

c) pour la papeterie, l’affranchissement, les télégrammes, la location de machines et de mobilier de bureau, les services téléphoniques et le transport des accessoires référendaires, et autres frais complémentaires semblables


(33a) Whereas Directive 89/656/EEC lays down minimum requirements for personal protective equipment used by workers at work and whereas national provisions relating to safety at work make the use of PPE compulsory, each Member State should take appropriate measures to encourage employers and employees to make use of appropriate PPE including by providing clear information on their compulsory use to employers, employees and employees' associations and through promoti ...[+++]

(33 bis) La directive 89/656/CEE fixe des prescriptions minimales pour l'utilisation par les travailleurs au travail d'équipements de protection individuelle, et les dispositions nationales ayant trait à la sécurité au travail rendent obligatoire l'utilisation d'EPI. Chaque État membre devrait donc prendre les mesures qui conviennent pour encourager les employeurs et les employés à utiliser les EPI appropriés, y compris en fourniss ...[+++]


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
1a. The register shall contain the minimum information to clearly identify the company and its beneficial owner, namely the name, number, legal form and status of the entity, proof of incorporation, address of the registered office (and of the principal place of business if different from the registered office), the basic regulatory powers (such as those contained in the Memorandum and Articles of Association), the list of directors (includ ...[+++]

1 bis. Le registre comporte les informations minimales permettant d'identifier sans ambiguïté la société et son bénéficiaire effectif, à savoir le nom de l'entité, son numéro, sa forme juridique et son état, la preuve de sa constitution, l'adresse de son siège statutaire (et de son lieu principal d'activité, si celui-ci diffère du siège statutaire), les éléments principaux régissant son fonctionnement (par exemple, ceux contenus dans les actes constitutifs et statuts), la ...[+++]


Unfortunately, at the moment, the negotiations between the GPs’ professional associations, the Ministry of Health and the National Health Insurance Office have reached deadlock.

Malheureusement, pour l’instant, les négociations entre les associations professionnelles de médecins généralistes, le ministère de la Santé et le Bureau national de l’assurance-maladie sont dans l’impasse.


In June 2009, the Hungarian central purchasing body (KSZF) published in the EU Official Journal a notice for a framework contract for the supply of paper, stationery and other office equipment to several public authorities. The framework contract was worth HUF 3.5 billion (approximately € 13 million) and was due to be valid for 12 months.

La valeur de ce contrat était de 3,5 milliards de forints hongrois (soit environ 13 millions d'euros) et sa durée prévue de 12 mois.


In order to encourage the purchase of energy-efficient office equipment products, the Commission and other Community institutions, as well as other public authorities at national level, shall, without prejudice to Community and national law and economic criteria, encourage the use of energy-efficiency requirements not less demanding than the Energy Star Common Specifications when defining their requirements for procurement of office equipment products.

Afin d'encourager l'acquisition d'équipements de bureau ayant une bonne efficacité énergétique, la Commission et les autres institutions de la Communauté, ainsi que d'autres autorités publiques au niveau national, favorisent, dans la détermination des exigences imposées pour les achats d'équipements de bureau, et sans préjudice des dispositions du droit communautaire et national ...[+++]


Herlitz PBS AG is the operational core of the Herlitz Group, Germany's market leader in stationery, office equipment, greetings cards, etc.

Herlitz PBS AG est le cœur opérationnel du groupe Herlitz, leader sur le marché allemand des articles de papeterie, équipements de bureau, cartes de vœux, etc.


It is disappointing to note that most of the specific problems, such as sources of finance, international cooperation, the modernization of national legislation and even the need to link voluntary organizations/foundations with developments in the information society, would no longer arise or would be much less acute if these bodies were equipped with an instrument of cooperation at Community level: we are of course referring to the Statute for a European ...[+++]

Il est, en effet, triste de constater que la plupart des problèmes concrets - tels que les sources de financement, la coopération internationale, la modernisation des législations nationales et même le besoin de lier les associations/fondations aux développements de la société d'information - ne se poseraient plus, ou en tout cas plus avec autant d'acuité, si ces organismes étaient dotés d'un instrument de coopération au niveau communautaire: on fait bien sûr allusion au statut d'association européenne, que le Parlement avait appelé de ses voeux à travers ...[+++]




datacenter (1): www.wordscope.be (v4.0.br)

'National Stationery and Office Equipment Association' ->

Date index: 2023-07-23
w