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Accreditation of learning outcomes
Assessment of learning outcomes
Certification of learning outcomes
Hit not valid
Hit-and-run
Hit-and-run driving
Hit-and-run offence
Invalid hit
Invalid hit
Leaving the scene of an accident
Non-hitting arm
Non-playing hand
Non-valid hit
Non-valid hit
Nonvalid hit
Off target hit
Off-target hit
Off-target hit
RPL
Recognition of learning outcomes
Recognition of prior learning
Transferability of learning outcomes
VPL
Valid hit
Valid touché
Validation of non-formal and informal learning
Validation of of learning outcomes
Validation of prior learning

Traduction de «Non-valid hit » (Anglais → Français) :

TERMINOLOGIE
voir aussi les traductions en contexte ci-dessous
hit not valid (1) | invalid hit (2) | non-valid hit (2) | off-target hit (2)

touche non valable




invalid hit [ off-target hit | non-valid hit | off target hit | nonvalid hit ]

touche non valable [ touche invalide ]


valid hit [ valid touché ]

touche valable [ touche valide ]






hit/no hit search system | hit/no-hit flag

concordance/non-concordance


hit-and-run | hit-and-run driving | hit-and-run offence | leaving the scene of an accident

délit de fuite


validation of prior learning | validation of non-formal and informal learning | accreditation of learning outcomes | assessment of learning outcomes | certification of learning outcomes | recognition of learning outcomes | transferability of learning outcomes | validation of of learning outcomes | recognition of prior learning [ VPL | RPL ]

validation des acquis d'expérience | validation des acquis | validation de l'apprentissage non formel et informel [ VAE ]


non-hitting arm [ non-playing hand ]

bras libre [ main libre ]
TRADUCTIONS EN CONTEXTE
15. Highlights the role of State aid in economies which have been particularly hard hit by the crisis and for which public funding under Cohesion Policy might be the only source of investment; proposes, in this connection, that consideration be given to specific regional derogations outside the regional aid maps, to allow Member States to tackle the backlash effects of the crisis; points out that, as regards economic development, the period 2008-2010 and, as regards unemployment, the period 2009 - 2011 are to be used by the Commission as a basis for State aid eligibility, despite the fact that those years cannot yet constitute a measur ...[+++]

15. insiste sur le rôle des aides d'État dans les économies qui ont été particulièrement touchées par la crise et pour lesquelles les financements publics au titre de la politique de cohésion pourraient être la seule source d'investissement; propose, dans ce contexte, que soit envisagé l'octroi de dérogations régionales spécifiques en dehors des cartes des aides à finalité régionale, afin de permettre aux États membres de faire face aux contrecoups de la crise; fait observer que la période 2008-2010, en ce qui concerne le développement économique, et la période 2009-2011, en ce qui concerne le chômage, doivent être utilisées par la Com ...[+++]


15. Highlights the role of State aid in economies which have been particularly hard hit by the crisis and for which public funding under Cohesion Policy might be the only source of investment; proposes, in this connection, that consideration be given to specific regional derogations outside the regional aid maps, to allow Member States to tackle the backlash effects of the crisis; points out that, as regards economic development, the period 2008-2010 and, as regards unemployment, the period 2009 - 2011 are to be used by the Commission as a basis for State aid eligibility, despite the fact that those years cannot yet constitute a measur ...[+++]

15. insiste sur le rôle des aides d'État dans les économies qui ont été particulièrement touchées par la crise et pour lesquelles les financements publics au titre de la politique de cohésion pourraient être la seule source d'investissement; propose, dans ce contexte, que soit envisagé l'octroi de dérogations régionales spécifiques en dehors des cartes des aides à finalité régionale, afin de permettre aux États membres de faire face aux contrecoups de la crise; fait observer que la période 2008-2010, en ce qui concerne le développement économique, et la période 2009-2011, en ce qui concerne le chômage, doivent être utilisées par la Com ...[+++]


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