Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Front wheel
NLG wheel
Nose LDG gear wheel
Nose gear steering
Nose gear steering system
Nose gear steering-wheel
Nose landing gear whee
Nose steering-wheel
Nose wheel
Nose wheel
Nose wheel assembly
Nose wheel castor lock control
Nose wheel steering
Nose wheel steering lock control
Nose-gear wheel
Nose-wheel
Nose-wheel steering
Nose-wheel steering handwheel
Nose-wheel steering system
Nosewheel
Nosewheel
Nosewheel steering
Phonic wheel
Speed sensor
Steerable nose wheel
Steering wheel
Steering-wheel

Vertaling van "Nose wheel " (Engels → Frans) :

TERMINOLOGIE
nose wheel castor lock control | nose wheel steering lock control

commande de verrouillage dans l'axe de l'atterrisseur avant




steering-wheel [ steering wheel | nose steering-wheel | nose gear steering-wheel | nose-wheel steering handwheel ]

volant d'orientation de train avant [ volant de commande de l'atterrisseur avant ]


front wheel | nose wheel | nose wheel assembly

atterrisseur avant | roue avant | roulette de nez


nose steering-wheel | nose gear steering-wheel | nose-wheel steering handwheel | steering-wheel

volant d'orientation de train avant


nose-wheel [ nose wheel | nosewheel | nose-gear wheel ]

roue avant [ roulette avant | roulette de nez ]


NLG wheel (1) | nose LDG gear wheel (2) | nose landing gear whee (3) | nosewheel (4) | nose wheel (5)

roue avant (1) | roue de l'atterrisseur avant (2) | roue AV (3)


nose-wheel steering [ nose gear steering | nose wheel steering | nosewheel steering ]

orientation de train avant [ orientation train avant | commande d'orientation de l'atterrisseur avant | commande d'orientation de la roue avant | orientation commandée du train avant | braquage de train AV | braquage commandé du train avant ]


nose-wheel steering system | nose gear steering system

circuit d'orientation train avant


IN-CONTEXT TRANSLATIONS
It's like an airport having a thousand safe takeoffs and landings every day; let one plane come in with a nose wheel that's not all the way down and, boy, it's on the front page of the paper.

C'est comme un aéroport où se produisent des milliers de décollages et d'atterrissages chaque jour. Mais si un avion arrive avec une roue-avant qui n'est pas complètement descendue, tout de suite, c'est à la une des journaux.


As they prepared for the landing, the plane's landing gear locked into position via gravity drop, and thus the nose wheel failed to lock into position.

Lorsqu'ils se préparaient à atterrir, le train d'atterrissage s'est bloqué dans la bonne position en raison de la gravité, mais la roue avant de l'appareil ne s'est pas bloquée dans la position voulue.


Here are the ones we heard most often: the death penalty or a life term, which we didn't pass on because we found that was really very drastic; withdrawal of the driver's licence for life; lifetime withdrawal of the privilege to own any vehicle; withdrawal for life of the licence of anyone found guilty of a hit and run; zero per cent alcohol tolerance for any driver at the wheel; voluntary laying of information by any citizen against anyone drunk at the wheel of a vehicle; mandatory, permanent installation of a breath- analyzer in the vehicle of anyone caught impaired; year-long operation Red ...[+++]

Voici celles qui sont revenues le plus souvent: la peine de mort et l'emprisonnement à vie, que nous n'avons pas inscrits parce que nous trouvions cela vraiment très sévère; le retrait du permis de conduire à vie; le retrait à vie du privilège de posséder tout véhicule; le retrait du permis de conduire à vie pour toute personne trouvée coupable de délit de fuite; tolérance 0 p. 100 d'alcool au volant pour tout conducteur; dénonciation volontaire par tout citoyen de toute personne vue en état d'ébriété au volant de son véhicule; obligation d'installer un ivressomètre en permanence dans le véhicule d'une personne prise en état d'ébri ...[+++]


It shall be demonstrated that the point situated in the central position on the nose of the step (2) of each access door on both sides of a vehicle standing centrally on the rails and in service condition with new wheels but without passengers, shall be located inside the surface identified as ‘step location’ on the figure 11 below, meeting the requirements explained below.

Le point situé au centre du nez de la marche (2) de chaque porte d'accès, des deux côtés d'une voiture placée sur les rails et en condition d'exploitation normale, équipée de nouvelles roues mais sans voyageurs à bord, doit être situé à l'intérieur de la surface désignée comme «emplacement de la marche» dans la figure 11 ci-dessous, en respectant les exigences expliquées ci-dessous.


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
Maximum value of free wheel passage at the crossing nose is 1 440 mm.

La valeur maximale de la cote de libre passage dans le croisement est de 1 440 mm.


Maximum value of free wheel passage at crossing nose: 1 356 mm maximum in service

Valeur maximale de la cote de libre passage à la pointe réelle de cœur: maximum 1 356 mm en service.


Maximum value of free wheel passage at crossing nose: 1 356 mm maximum in service

Valeur maximale de la cote de libre passage à la pointe réelle de cœur: maximum 1 356 mm en service.


Treasurer of the Bloc Québécois, member of the Société nationale des Québécois et des Québécoises de l'Outaouais, she was an active participant in election campaigns, in addition to volunteering for the hot air balloon festival, meals on wheels, the tax clinic and Operation Red Nose.

Trésorière au Bloc québécois, membre de la Société nationale des Québécois et des Québécoises de l'Outaouais, elle participait activement aux campagnes électorales, sans parler du Festival des montgolfières, de la popote, de la clinique d'impôt et d'Opération Nez rouge.


- geometric and electrical parameters of the train such as length, maximal distance of axles in the train, length of the nose of the first and of the last car of the train, maximal electrical resistance between the wheels of an axle (in context with Annex A, item 16, because of the track-circuit design arrangement),

- les paramètres géométriques du train comme la longueur, la distance maximale entre essieux du train, la longueur du porte-à-faux du nez des deux véhicules d'extrémité de la rame (en lien avec l'annexe A, index 16, en raison de la conception des circuits de voie),


- geometric and electrical parameters of the train such as length, maximal distance of axles in the train, length of the nose of the first and of the last car of the train, maximal electrical resistance between the wheels of an axle (in context with Annex A, item 16, because of the track-circuit design arrangement),

- les paramètres géométriques du train comme la longueur, la distance maximale entre essieux du train, la longueur du porte-à-faux du nez des deux véhicules d'extrémité de la rame (en lien avec l'annexe A, index 16, en raison de la conception des circuits de voie),




datacenter (1): www.wordscope.be (v4.0.br)

'Nose wheel' ->

Date index: 2022-02-27
w