Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Bidirectional bike path
FOT
Frequency of optimum transmission
Maintain the trails
Maintaining the paths
Off-road bicycle path
Off-road bike path
Off-road bike trail
Off-road cycle path
Off-street bicycle path
Off-street bike path
On-road bicycle path
On-road bike path
On-road bike trail
On-street bicycle path
On-street bike path
On-street bike trail
Optimum decision path
Optimum frequency
Optimum glide path
Optimum growth path
Optimum operating frequency
Optimum path
Optimum radar vector path
Optimum working frequency
Path maintaining
Paths maintaining
Two-way bicycle path
Two-way bike path
Two-way bike trail
Two-way cycle path
Two-way cycle track

Vertaling van "Optimum path " (Engels → Frans) :

TERMINOLOGIE






optimum radar vector path

trajectoire optimale accomplie sous contrôle radar




frequency of optimum transmission | optimum frequency | optimum operating frequency | optimum working frequency | FOT [Abbr.]

fréquence de fonctionnement optimale


off-road bike path | off-road bicycle path | off-street bike path | off-street bicycle path | off-road bike trail | off-road cycle path

piste cyclable en site propre


on-road bike path | on-road bicycle path | on-street bike path | on-street bicycle path | on-road bike trail | on-street bike trail

piste cyclable sur rue | piste cyclable sur chaussée


two-way bike path | two-way bicycle path | two-way cycle path | two-way cycle track | two-way bike trail | bidirectional bike path

piste cyclable bidirectionnelle | piste cyclable à double sens


path maintaining | paths maintaining | maintain the trails | maintaining the paths

entretenir des sentiers
IN-CONTEXT TRANSLATIONS
What do we know about optimum developmental paths for all children, particularly those in the zero to six population?

Que savons-nous des meilleurs modes de développement des enfants, surtout ceux âgés de zéro à six ans?


It may be that dollarization, as you have pointed out, is not optimum for Canadian control or sovereignty, and we may be well advanced on the path now.

Il se peut que l'adoption du dollar, comme vous l'avez signalé, ne soit pas optimale si l'on veut que le Canada exerce son contrôle et sa souveraineté, et nous sommes peut-être déjà bien avancés dans cette voie.


9. Agrees to follow a more realistic path than before and to make optimum use of limited capacities and stresses the importance of the efficient and innovative use of the various transport modes operating on their own or in multimodal integration; stresses that the development of co-modality should be in line with reducing the impact of transport on the environment; notes that each transport mode should develop on its own merits under corresponding environmental standards, carrying its own costs, thereby enhancing mobility by increased efficiency in all transport modes; st ...[+++]

9. convient qu'il est nécessaire d'adopter une approche plus réaliste que par le passé et d'utiliser au mieux les capacités limitées; souligne qu'il importe d'utiliser les modes de transport dans une optique d'efficacité et avec imagination, isolément ou sous forme d'intégration multimodale; souligne que le développement de la comodalité doit aller dans le sens d'une réduction de l'incidence des transports sur l'environnement; fait observer que chaque mode de transport devrait évoluer en fonction de ses mérites propres dans le respect des normes environnementales, en supportant ses coûts propres, ce qui permettrait d'améliorer la mobi ...[+++]


9. Agrees to follow a more realistic path than before and to make optimum use of limited capacities and stresses the importance of the efficient and innovative use of the various transport modes operating on their own or in multimodal integration; stresses that the development of co-modality should be in line with reducing the impact of transport on the environment; notes that each transport mode should develop on its own merits under corresponding environmental standards, carrying its own costs, thereby enhancing mobility by increased efficiency in all transport modes; st ...[+++]

9. convient qu'il est nécessaire d'adopter une approche plus réaliste que par le passé et d'utiliser au mieux les capacités limitées; souligne qu'il importe d'utiliser les modes de transport dans une optique d'efficacité et avec imagination, isolément ou sous forme d'intégration multimodale; souligne que le développement de la comodalité doit aller dans le sens d'une réduction de l'incidence des transports sur l'environnement; fait observer que chaque mode de transport devrait évoluer en fonction de ses mérites propres dans le respect des normes environnementales, en supportant ses coûts propres, ce qui permettrait d'améliorer la mobi ...[+++]


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
8. Agrees to follow a more realistic path than before and to make optimum use of limited capacities and stresses the importance of the efficient and innovative use of the various transport modes operating on their own or in multimodal integration; stresses that the development of co-modality should be in line with reducing the impact of transport on the environment; notes that each transport modes should develop on their own merits under corresponding environmental standards, carrying their own costs, thereby enhancing mobility by increased efficiency in all transport modes ...[+++]

8. convient qu'il est nécessaire d'adopter une approche plus réaliste que par le passé et d'utiliser les capacités limitées de façon rationnelle; souligne qu'il importe d'utiliser les modes de transport dans une optique d'efficacité et avec imagination, isolément ou en combinaison (comodalité); souligne que le développement des transports combinés doit aller dans le sens d'une réduction de l'incidence des transports sur l'environnement; fait observer que les différents moyens de transport devraient évoluer en fonction de leurs mérites propres dans le respect des normes environnementales, en supportant leurs coûts propres, ce qui perme ...[+++]


Our debates on eco-efficiency at first reading and on the economic cost at second reading lead us almost inescapably to the conclusion that countries’ optimum recycling percentages can differ substantially, and ultimately we must go down that path, too.

Les discussions que nous avons eues par rapport à l’éco-efficacité en première lecture et par rapport au coût économique en deuxième lecture nous amènent presque inévitablement à la conclusion que les taux de recyclage optimaux des pays peuvent diverger de manière substantielle et que, finalement, nous devons également emprunter cette voie.


3. In addition to railway undertakings, the right of access to the network and the consequential right to apply for and be assigned train paths to be extended to other natural and legal persons that have an interest in the use of rail transport services, including in particular shippers and carriers, so as to make optimum use of rail sector infrastructures (Amendments 3, 4 and 10).

3. Au-delà des entreprises ferroviaires, il convient d'assurer le droit d'accès au réseau ainsi que le droit logique et conséquent de demander et d'obtenir des sillons horaires à d'autres personnes physiques et morales intéressées par l'exploitation de services de transport ferroviaire comme par exemple les chargeurs et les expéditeurs, afin de parvenir à une exploitation optimale des infrastructures dans le domaine ferroviaire (voir amendements 3, 4 et 10).


w