Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Archives
Carry out management of records
Carry out record management
Carry out records management
Coordinate management records
Document management
Documentation management
Filing
Informatics and Records Services Branch
Maintenance of records
Oversee a record management system
Oversee management of records
Oversee record management
Oversee records management
Record officer
Records Management Branch
Records Management Branch Annual Report
Records management
Records manager
Unit 2B - Records Management and Central Archives
Use electronic health records management system
Use electronic health records management systems
Use electronic health records software
Use electronic health-record-management-system

Traduction de «Records Management Branch » (Anglais → Français) :

TERMINOLOGIE
voir aussi les traductions en contexte ci-dessous
Records Management Branch Annual Report

Rapport annuel de la direction de la gestion des documents


Records Management Branch

Direction de la gestion des documents


Informatics and Records Services Branch

Direction de l'informatique et des services des documents


carry out management of records | coordinate management records | carry out record management | carry out records management

effectuer la gestion des dossiers


oversee a record management system | oversee records management | oversee management of records | oversee record management

surveiller la gestion de dossiers


use electronic health records management systems | use electronic health records software | use electronic health records management system | use electronic health-record-management-system

utiliser les systèmes de gestion électronique des dossiers médicaux


archives [ filing | records management | records management(UNBIS) ]

archives [ archivage | gestion des archives ]


Unit 2B - Archives, Records and Documentation | Unit 2B - Records Management and Central Archives

Unite 2B - Archives, Records et Documentation | Unité 2B - Records Management et Archives centrales


record officer | records manager

archiviste technique | classeur-archiviste


document management | documentation management | maintenance of records

gestion des documents | gestion des dossiers | tenue des dossiers
TRADUCTIONS EN CONTEXTE
(3) Where a cheque has been drawn on any financial institution or branch thereof by any person, an affidavit of the manager or accountant of the financial institution or branch, sworn before any commissioner or other person authorized to take affidavits, setting out that he is the manager or accountant, that he has made a careful examination and search of the books and records for the purpose of ascertaining whether or not that per ...[+++]

(3) Lorsqu’une personne a tiré un chèque sur une institution financière ou une succursale d’une institution financière, un affidavit du gérant ou comptable de cette institution financière ou succursale, reçu par un commissaire ou une autre personne autorisée à recevoir les affidavits, énonçant qu’il en est le gérant ou le comptable, qu’il a consulté et examiné attentivement les livres et registres en vue de constater si cette personne avait ou non un compte à l’institution financière ou à la succursale et qu’il a été incapable de découvrir un pareil compte, établit, en l’absence de preuve contraire, que cette personne n’avait aucun compt ...[+++]


(3) Where a cheque has been drawn on any financial institution or branch thereof by any person, an affidavit of the manager or accountant of the financial institution or branch, sworn before any commissioner or other person authorized to take affidavits, setting out that he is the manager or accountant, that he has made a careful examination and search of the books and records for the purpose of ascertaining whether or not that per ...[+++]

(3) Lorsqu’une personne a tiré un chèque sur une institution financière ou une succursale d’une institution financière, un affidavit du gérant ou comptable de cette institution financière ou succursale, reçu par un commissaire ou une autre personne autorisée à recevoir les affidavits, énonçant qu’il en est le gérant ou le comptable, qu’il a consulté et examiné attentivement les livres et registres en vue de constater si cette personne avait ou non un compte à l’institution financière ou à la succursale et qu’il a été incapable de découvrir un pareil compte, établit, en l’absence de preuve contraire, que cette personne n’avait aucun compt ...[+++]


This included, among other measures, the continued development of a new library services model; the streamlining of PCO's records centres to reduce resources dedicated to managing departmental paper records in support of the ongoing transformation of the department into an e-enabled organization; the continued rationalization of informatics and technical services by decreasing the number of supported printers and applications; and the re-engineering of the intergovernmental affairs function by creating a federal-provincial-territor ...[+++]

Ces mesures comprennent notamment l'élaboration continue de nouveaux modèles de services de bibliothèque, la simplification du centre d'information sur les documents afin de réduire les ressources destinées à la gestion des documents papier de l'organisme et d'appuyer la transformation de celui-ci en une organisation disposant d'outils électroniques, la rationalisation des services informatiques et techniques au moyen de la diminution du nombre d'imprimantes et d'applications prises en charge et la restructuration de la fonction des a ...[+++]


it undertakes to establish at the place of management of the agency or branch accounts specific to the activity which it carries on there and to keep there all the records relating to the business transacted.

s'engager à établir au siège de l'agence ou succursale une comptabilité propre à l'activité qu'elle y exerce, ainsi qu'à y tenir tous les documents relatifs aux affaires traitées.


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
(c) it undertakes to establish at the place of management of the agency or branch accounts specific to the activity which it carries on there and to keep there all the records relating to the business transacted;

c) s'engager à établir au siège de l'agence ou succursale une comptabilité propre à l'activité qu'elle y exerce, ainsi qu'à y tenir tous les documents relatifs aux affaires traitées;


(c) It undertakes to establish at the place of management of the agency or branch accounts specific to the business which it undertakes there, and to keep there all the records relating to the business transacted;

c) s'engager à établir au siège de l'agence ou succursale une comptabilité propre à l'activité qu'elle y exerce, ainsi qu'à y tenir tous les documents relatifs aux affaires traitées;


w