Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Royal Bank Third Party Demands Group

Vertaling van "Royal Bank Third Party Demands Group " (Engels → Frans) :

TERMINOLOGIE
Royal Bank Third Party Demands Group

Groupe des demandes formelles de tiers de la Banque Royale
IN-CONTEXT TRANSLATIONS
Royal Bank Capital Corporation, the third entity within this group, has had the longest history, since 1983, as I mentioned.

La Royal Bank Capital Corporation, troisième entité de ce groupe, est la plus vieille d'entre elles, puisqu'elle a été créée en 1983, comme je l'ai déjà dit.


Ultimately, groups like the Royal Society and the independent scientific review of the data — robust monitoring systems, third party review, et cetera — are what will bolster the confidence of the public; and the transparency around the reporting of that data is extremely important.

Au bout du compte, des groupes comme la Société royale et les scientifiques qui procèdent à un examen indépendant des données — de robustes systèmes de contrôle, un examen par des tiers, et cetera —, sont ce qui permet d'accroître la confiance du public, et la transparence des rapports sur ces données est extrêmement importante.


Banks may have a vested interest in a third party organization, such as an investment group.

Les banques peuvent détenir des intérêts dans une autre organisation, comme un groupe d'investissement.


I think back to the Charlottetown Accord, where the Conservative Party, the federal Liberals, the Royal Bank, all the major lobby groups, everybody, said this is a good deal for the people of Canada.

Je me souviens de l'Accord de Charlottetown. Le Parti conservateur, les Libéraux fédéraux, la Banque Royale, tous les grands groupes de lobbying ont dit que ce serait une bonne chose pour la population du Canada.


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
For the purpose of this Article, Member States shall ensure that the group financing arrangements are allowed, under the conditions laid down in article to contract borrowings or other forms of support, from financial institutions, the Central Bank or other third parties, for the total amount needed to finance the resolution of the group in accordance with the financing plan referred to inparagraph 2 of this Article

Aux fins du présent article, les États membres veillent à ce que les dispositifs de financement de groupe soient habilités, dans les conditions énoncées à l’article 96, à contracter des emprunts ou à se procurer d’autres formes de soutien auprès d’établissements financiers, de la Banque centrale ou d’autres tiers, à concurrence du montant total nécessaire pour financer la résolution du groupe selon le plan de fi ...[+++]


The rating of the senior and the mezzanine tranches shall be compatible with the risk tolerance of the EIB Group and potentially national promotional banks, national guarantee schemes and third party institutional investors who may also invest in the senior tranches of such securitisations thus increasing the leverage of committed budgetary resources.

La note des tranches de rang supérieur et des tranches mezzanine doit être compatible avec le niveau de tolérance au risque du groupe BEI et éventuellement des banques de développement nationales, des mécanismes nationaux de garantie et des investisseurs institutionnels tiers qui peuvent également investir dans les tranches de rang supérieur de ces créances titrisées, permettant ainsi d'accroître l'effet de levier des ressources bu ...[+++]


(Return tabled) Question No. 553 Mr. Hoang Mai: With regard to the government’s strategy for combating tax havens: (a) does the government plan to reform the arm’s-length principles under section 247 of the Income Tax Act; (b) has the Canada Revenue Agency (CRA) or any department studied the impact of replacing Canadian Generally Accepted Accounting Principles with International Financial Reporting Standards (IFRS) in terms of (i) taxable impact, (ii) reporting, (iii) tax fraud; (c) has the government studied the possibility of requiring multinational corporations to report on a country-by-country basis on all their transactions, inclu ...[+++]

(Le document est déposé) Question n 553 M. Hoang Mai: En ce qui concerne la stratégie du gouvernement pour lutter contre les paradis fiscaux: a) le gouvernement compte-t-il réformer les principes de pleine concurrence énoncés à l’article 247 de la Loi de l’impôt sur le revenu; b) l’ARC ou un ministère a-t-il étudié les répercussions du remplacement des Principes comptables généralement reconnus canadiens par les Normes internationales d’information financière sur (i) l’impact fiscal, (ii) la production des déclarations, (iii) la fraude fiscale; c) le gouvernement a-t-il étudié la possibilité d’obliger les sociétés multinationales à déclarer par pays toutes leurs transactions, y compris, (i) les coûts en main d’œuvre et le nombre d’employé ...[+++]


5.For the purpose of this Article, Member States shall ensure that the group financing arrangements are allowed, under the conditions laid down in article 96, to contract borrowings or other forms of support, from financial institutions, the Central Bank or other third parties, for the total amount needed to finance the resolution of the group in accordance with the financing plan referred to in paragraph 2 of this Article.

5.Aux fins du présent article, les États membres veillent à ce que les dispositifs de financement de groupe soient habilités, dans les conditions énoncées à l’article 96, à contracter des emprunts ou à se procurer d’autres formes de soutien auprès d’établissements financiers, de la Banque centrale ou d’autres tiers, à concurrence du montant total nécessaire pour financer la résolution du groupe selon le plan de fi ...[+++]


Comments were also introduced by the Trade Unionists for Safe Nuclear Energy (within a Balanced Energy Policy) – TUSNE (18), Mr Robert Freer (19), the UK Chemical Industries Association (CIA) (20), John Hall Associates (JHA) (21), the Energy Intensive Users Group (EIUG) (22), Terra Nitrogen (23), Energywatch (24), Teollisuuden Voima Oy (TVO) (25), National Grid Transco (26), the Royal Academy of Engineering (27), Enfield Energy Centre Limited (EECL) (28), the Energy Information Centre Ltd (EIC) (29), Major Energy Users’ Council Ltd (MEUC) (30) and ...[+++]

Des observations ont également été présentées par Trade Unionists for Safe Nuclear Energy (within a Balanced Energy Policy) — TUSNE (18), M. Robert Freer (19), The UK Chemical Industries Association («CIA») (20), John Hall Associates («JHA») (21), the Energy Intensive Users Group («EIUG») (22), Terra Nitrogen (23), Energywatch (24), Teollisuuden Voima Oy («TVO») (25), National Grid Transco (26), the Royal Academy of Engineering (27), Enfield Energy Centre Limited («EECL») (28), the Energy Information Centre Ltd («EIC») (29), Major Ene ...[+++]


It is true that Council Directive 92/44/EEC of 5 June 1992 on the application of open network provision to leased lines, amended by Commission Decision 94/439/EC (8), harmonizes the basic principles regarding the provision of leased lines, but it only harmonizes the conditions of access and use of leased lines. The aim of that Directive is not to remedy the conflict of interest of the telecommunications organizations as infrastructure and service providers. It does not impose a structural separation between the telecommunications organizations as providers of leased lines and as service providers. Complaints illustrate that even in Member States which have implemented that Directive, telecommunications organizations still use their control ...[+++]

qu'il est vrai que la directive 92/44/CEE du Conseil, du 5 juin 1992, relative à l'application de la fourniture de réseau ouvert aux lignes louées (8), modifiée par la décision 94/439/CE de la Commission (9), harmonise les principes de base relatifs à l'offre de lignes louées, mais qu'elle ne couvre que les conditions d'accès et d'utilisation de lignes louées; que le but de la directive n'est pas de porter remède au conflit d'intérêt entre les organismes de télécommunications en tant que fournisseurs de services et d'infrastructure; ...[+++]




Anderen hebben gezocht naar : Royal Bank Third Party Demands Group     


datacenter (1): www.wordscope.be (v4.0.br)

'Royal Bank Third Party Demands Group' ->

Date index: 2024-09-10
w