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Calculate staircase rise and run measurements
Calculate stairs rise and run
Calculation of stair rise and run
Caution ticket
Cautious running order
In running order
Manufacturing order
Mass in running order
Mass of the vehicle in running order
Order to run at reduced speed
Placing in running order
Press run
Print order
Production order
Production release
RFT
Run
Run flat tire
Run flat tyre
Run order
Run-flat
Run-flat tire
Run-flat tyre
Run-on-flat tire
Run-on-flat tyre
Running order
Shop order
Slow order
Staircase rise and run calculation
Weight of engine in running order

Vertaling van "Running order " (Engels → Frans) :

TERMINOLOGIE
mass in running order | mass of the vehicle in running order

masse d’un véhicule en ordre de marche (mro ) | masse du véhicule en ordre de marche | masse en ordre de marche


in running order | running order

en état de marche | en ordre de marche


caution ticket | cautious running order | order to run at reduced speed | slow order

ordre de marche prudente


manufacturing order | run order | production order | production release | shop order

ordre de fabrication | OF | bon de fabrication




weight of engine in running order

poids du moteur en ordre de marche




run-flat tire [ RFT | run flat tire | run-on-flat tire | run-flat tyre | run flat tyre | run-on-flat tyre | run-flat ]

pneu à affaissement limité [ pneu à roulage à plat | pneu roulage à plat ]


Cash - Certified Cheque - Money Order Control Running Total Ledger Sheet

Espèces, chèque certifié, mandat - Feuille de total courant


calculation of stair rise and run | staircase rise and run calculation | calculate staircase rise and run measurements | calculate stairs rise and run

calculer la hauteur et le giron des marches d’un escalier
IN-CONTEXT TRANSLATIONS
the vehicle shall be at its mass in running order plus the mass of the optional equipment plus the mass of the passengers located at the seating reference points, plus the mass of the coupling (if not included in the mass in running order), plus the maximum permissible mass at the coupling point, plus the pay-mass being distributed uniformly on the cargo area.

le véhicule doit être à sa masse en ordre de marche, plus la masse des équipements en option, plus les masses des passagers situées aux points de référence des sièges, plus la masse de l’attelage (si elle n’est pas incluse dans la masse en ordre de marche), plus la masse maximale admissible au point d’attelage, plus la masse de la charge utile répartie uniformément sur l’espace réservé au chargement.


2.2. The technically permissible maximum laden mass of the vehicle shall not be less than the mass of the vehicle in running order plus the mass of the passengers plus the mass of the optional equipment plus the mass of the coupling if not included in the mass in running order.

2.2. La masse en charge maximale techniquement admissible du véhicule ne peut être inférieure à la masse du véhicule en ordre de marche plus la masse des passagers plus la masse des équipements en option plus la masse de l’attelage si elle n’est pas incluse dans la masse en ordre de marche.


the vehicle shall be at its mass in running order plus the mass of the optional equipment plus the mass of the passengers located at the seating reference points, plus the mass of the coupling (if not included in the mass in running order), plus the maximum permissible mass at the coupling point, plus the pay-mass located in accordance with the manufacturers specifications.

le véhicule doit être à sa masse en ordre de marche, plus la masse des équipements en option, plus les masses des passagers situées aux points de référence des sièges, plus la masse de l’attelage (si elle n’est pas incluse dans la masse en ordre de marche), plus la masse maximale admissible au point d’attelage, plus la masse de la charge utile située conformément aux spécifications du constructeur.


The mass of the vehicle in running order, plus the mass of the optional equipment plus the mass of the passengers, plus the mass of the coupling if not included in the mass in running order plus the technically permissible maximum mass at the coupling point shall not exceed the technically permissible maximum laden mass of the vehicle.

La masse du véhicule en ordre de marche, plus la masse des équipements en option, plus la masse des passagers, plus la masse de l’attelage s’il n’est pas inclus dans la masse en ordre de marche, plus la masse maximale techniquement admissible au point d’attelage ne peut pas dépasser la masse en charge maximale techniquement admissible du véhicule.


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2.2.2. The mass of the vehicle in running order, plus the mass of the optional equipment, the mass of the passengers, the masses ‘WP’ and ‘B’ referred to in point 2.2.3, plus the mass of the coupling if not included in the mass in running order, plus the technical permissible maximum mass at the coupling point shall not exceed the technically permissible maximum laden mass.

2.2.2. La masse du véhicule en ordre de marche, plus la masse des équipements en option, la masse des passagers, les masses «WP» et «B» visées au point 2.2.3, plus la masse de l’attelage si elle n’est pas incluse dans la masse en ordre de marche, plus la masse maximale techniquement admissible au point d’attelage ne peut pas dépasser la masse en charge maximale techniquement admissible.


Although those data are available and their potential use has been assessed in the impact assessment, it has been concluded that it is more cost-effective to retain mass in running order as the utility parameter for the 2020 target for light commercial vehicles.

Bien que ces données soient disponibles et que leur utilisation potentielle ait été évaluée dans l'analyse d'impact, il a été conclu qu'il est plus rentable de maintenir la masse en ordre de marche comme paramètre de l'utilité pour l'objectif de 2020 concernant les véhicules utilitaires légers.


1.2". Normal ride attitude" is the vehicle attitude in running order, positioned on the ground with the tyres inflated to the recommended pressures and the front wheels in the straight-ahead position, with maximum capacity of all fluids necessary for operation of the vehicle, with all standard equipment as provided by the vehicle manufacturer, with a 75 kg mass placed on the driver's seat and a 75 kg mass placed on the front passenger's seat and with the suspension set for a driving speed of 40 km/h or 35 km/h in normal running conditions specified by the manufacturer (especially for vehicles with an active suspension or a device for aut ...[+++]

1.2. Par "conditions normales de roulage", il faut entendre la situation du véhicule lorsqu'il est placé au sol en ordre de marche, les pneumatiques étant gonflés à la pression recommandée, les roues avant positionnées dans l'axe du véhicule, les circuits remplis au maximum de tous les fluides nécessaires au fonctionnement du véhicule, tous les équipements standard fournis par le constructeur du véhicule installés, une masse de 75kg placée sur le siège du conducteur et une autre identique sur le siège du passager avant, et la suspension réglée pour une conduite à 40 ou 35 km/h dans les conditions normales de marche précisées par le const ...[+++]


Height (in running order) ( ) (for suspension adjustable for height, indicate normal running position):

Hauteur (en ordre de marche) ( ) (lorsque la suspension est réglable en hauteur, indiquer la position de marche normale):


Height (in running order) ( ) (for suspensions adjustable for height, indicate normal running position):

Hauteur (à vide) ( ) (lorsque la suspension est réglable en hauteur, indiquer la position de marche normale):


Nominal height (in running order) ( ) on intended chassis type(s) (for suspensions adjustable for height, indicate normal running position):

Hauteur nominale (en ordre de marche) ( ) sur le(s) type(s) de châssis prévu(s) (lorsque la suspension est réglable en hauteur, indiquer la position de marche normale):




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'Running order' ->

Date index: 2021-08-12
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