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SDR Program
SDRP
Service Difficulty Reporting Program
Service Difficulty Reporting Program Working Group

Vertaling van "Service Difficulty Reporting Program " (Engels → Frans) :

TERMINOLOGIE
Service Difficulty Reporting Program [ SDRP | SDR Program ]

Programme de rapports de difficultés en service


Service Difficulty Reporting Program Working Group

Groupe de travail sur le programme de rapports de difficultés en service


Feed-back -- Canadian Aviation Service Difficulty Reports

Feed-back -- Rapports de difficultés en service de l'aviation générale
IN-CONTEXT TRANSLATIONS
Ability and commitment to contribute to the programming and reporting to the NCO as well as to provide information to the NCO on the service delivery and performance in accordance with this Regulation.

Être en mesure de contribuer à la programmation et à l'établissement de rapports pour le BNC, et de fournir au BNC des informations sur la prestation des services et les résultats obtenus, conformément au présent règlement, et s'y engager.


Current situation and outlook for the new programming period after 2006. [COM(2004) 580 final - Not published in the Official Journal]. This communication fulfils the commitment given by the Commission in its "Summary of Annual Activity Reports 2002 of DGs and Services" to perform a legal analysis of its responsibilities and those of the Member States in jointly managing the EU budget and clarify the procedures through which, in cooperation with the Member States, it can discharge its general responsibility for implementing the budget ...[+++]

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521.401 (1) A person who is required to report a service difficulty shall submit to the Minister, for each reportable service difficulty, a separate service difficulty report that contains the information specified in the form published by the Minister entitled Service Difficulty Report.

521.401 (1) Quiconque est tenu de faire rapport d’une difficulté en service présente au ministre un rapport distinct pour chaque difficulté en service à signaler, lequel contient les renseignements précisés dans le formulaire publié par le ministre et intitulé Rapport de difficultés en service.


521.402 (1) Subject to subsection (2), a person who is required to report a service difficulty shall submit a service difficulty report to the Minister within three working days after the day on which the reportable service difficulty is discovered.

521.402 (1) Sous réserve du paragraphe (2), la personne qui est tenue de faire un rapport de difficultés en service le transmet au ministre dans les trois jours ouvrables suivant la date de la découverte de la difficulté en service à signaler.


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(3) The person submitting the interim service difficulty report shall submit a complete service difficulty report that complies with the requirements set out in subsection 521.401(1) within 14 days after the day on which the reportable service difficulty is discovered.

(3) La personne qui présente le rapport provisoire de difficultés en service présente, dans les quatorze jours suivant la date de la découverte de la difficulté en service, un rapport de difficultés en service complet conforme aux exigences prévues au paragraphe 521.401(1).


(Return tabled) Question No. 223 Ms. Kirsty Duncan: With respect to Lyme disease-carrying ticks and Lyme disease in Canada: (a) what percentage of Lyme disease cases are thought to be reported, (i) what percentage of people who receive treatment for Lyme disease develop post-treatment Lyme disease syndrome, (ii) what percentage of people with untreated Lyme disease infections experience intermittent bouts of arthritis, (iii) what percentage of untreated Lyme disease patients are at risk of developing chronic neurological complaints months to years after infection; (b) based on all epidemiological data collected since Lyme disease became ...[+++]

(Le document est déposé) Question n 223 Mme Kirsty Duncan: En ce qui concerne les tiques transporteuses de la maladie de Lyme et la maladie de Lyme au Canada: a) quel pourcentage de cas de maladie de Lyme serait déclaré, (i) quel pourcentage de personnes traitées pour la maladie de Lyme présente le syndrome post-traitement, (ii) quel pourcentage de personnes non traitées pour la maladie de Lyme éprouve des accès intermittents d’arthrite, (iii) quel pourcentage de patients dont la maladie de Lyme n’est pas traitée sont susceptibles de se plaindre de symptômes neurologiques des mois ou des années après avoir été infectées; b) d’après l’en ...[+++]


On the basis of these factors, RMG will face severe difficulty in meeting its payment obligations by [.] and subsequently will be unable to undertake a restructuring program and return to viability out of its own resources, leaving the firm in a situation where it must rely on State aid in order to ensure a return to economic viability and the uninterrupted availability of the public service.

Compte tenu de ces éléments, RMG éprouvera de grosses difficultés à s’acquitter de ses obligations de paiement d’ici [.] et sera ensuite incapable d’entreprendre un programme de restructuration et de rétablir sa viabilité avec ses propres ressources. L’entreprise se retrouvera donc dans une situation où elle devra recourir à une aide d’État pour rétablir sa viabilité économique et assurer la disponibilité ininterrompue du service public.


Question No. 397 Ms. Kirsty Duncan: With respect to initiatives and programs run by the Department of National Defence (DND) and Veterans Affairs Canada (VAC) in relation to veterans’ health and welfare: (a) what are the issues affecting (i) Canada’s traditional war veteran population, (ii) Canadian Forces (CF) veterans; (b) for each group of veterans in (a), how many cases were there per identified issue, per year, over the last five years; (c) for each group of veterans in (a), what changes have occurred in the issues over the last five years; (d) for CF veterans, what key issues are anticipated following the withdrawal from Afghani ...[+++]

Question n 397 Mme Kirsty Duncan: En ce qui concerne les initiatives et les programmes gérés par le ministère de la Défense nationale (MDN) et Anciens Combattants Canada (ACC) à l'égard de la santé et du bien-être des anciens combattants: a) quels sont les problèmes (i) des anciens combattants ayant fait du service de guerre, (ii) des anciens combattants des Forces canadiennes (FC); b) pour chaque groupe d’anciens combattants en a), combien y a-t-il eu de cas par an au cours des cinq dernières années, par problème relevé; c) pour ch ...[+++]


Each Commission service will take steps, within the framework of the normal Strategic Planning and Programming cycle, to close these gaps via the Annual Management Plans, and report on progress in the Annual Activity Reports.

Chaque service de la Commission prendra des mesures, dans le cadre du cycle normal de planification stratégique et de programmation, pour combler ces écarts au moyen des plans de gestion annuels et rendre compte des progrès accomplis dans les rapports d'activité annuels.


1. Member States shall inform the Commission of any general difficulties, in law or in fact, encountered and reported by their undertakings in securing the award of service contracts in third countries.

1. Les États membres informent la Commission de toute difficulté d'ordre général rencontrée et signalée par leurs entreprises en fait ou en droit, lorsqu'elles ont cherché à remporter des marchés de services dans des pays tiers.




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Date index: 2023-08-29
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