Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Business manager
Chief executive officer
Clerical staff
General manager
Grob SET & SO OA 2
Manage front operations
Manage front-office operations
Manage the front operations
Office IT software
Office application
Office operating system
Office software
Office staff
Operations manager
Organising reception operations
SO OT&E & OA
Senior staff officer
Staff Office
Staff Office of the Directorate
Staff of the Direction

Traduction de «Staff officer operations » (Anglais → Français) :

TERMINOLOGIE
voir aussi les traductions en contexte ci-dessous
Staff Officer Operational Test and Evaluation and Operational Airworthiness [ SO OT&E & OA ]

officier d’état-major – Évaluation et essais opérationnels et navigabilité opérationnelle [ OEM OT & E & NO ]


staff officer, Operations and Procedures

agent fonctionnel en opérations et procédures


Grob Standardization and Evaluation Team and Staff Officer Operational Airworthiness 2 [ Grob SET & SO OA 2 ]

Équipe d’évaluation et de normalisation du Grob et officier d’état-major - Navigabilité opérationnelle 2 [ EEN Grob & OEM NO 2 ]


office application | office operating system | office IT software | office software

logiciels de bureautique


manage front-office operations | manage the front operations | manage front operations | organising reception operations

organiser les opérations de réservation | organiser les réservations | gérer les opérations de réception | gérer les réservations


Staff Office of the Directorate | Staff of the Direction

Etat-major de direction


clerical staff | office staff

personnel de bureau | employés de bureau


chief executive officer | operations manager | business manager | general manager

chargé d'affaires en industrie | chargée d'affaires en industrie | responsable commercial | responsable commercial/responsable commerciale




TRADUCTIONS EN CONTEXTE
Newton, Captain John F., Senior Staff Officer, Operations, Maritime Forces Atlantic (Jan. 22-24/02)

Newton, Capitaine John F., Officier supérieur d’état-major, Opérations, Force maritimes de l’Atlantique (22-24 janv. 2002)


Commander Earnshaw most recently served as chief staff officer, operations, for the commander of the task force group in the Arabian Gulf before assuming command of TRINITY, the Joint Ocean Surveillance and Information Centre, in June of this year.

Avant d'assumer, en juin de cette année, le commandement de ce centre aussi appelé TRINITY, le commandant Earnshaw était l'officier d'état-major responsable des opérations du commandant du groupe de forces opérationnelles du golfe Arabo-Persique.


Number of liaison officers in Third countries (staff costs +operational costs)

Nombre d'officiers de liaison dans les pays tiers (frais de personnel + coûts de fonctionnement)


117 TA (107 AD, 10 AST) posts to cover the operation of the Return Office and to manage the increased number of return activities implemented by the Agency, including sufficient number of coordinating officers for return operations and necessary staff in charge of aircraft chartering.

117 postes AT (107 AD, 10 AST) afin d'assurer le fonctionnement du bureau chargé des retours et de gérer le nombre accru des activités de retour mises en œuvre par l'Agence, dont un nombre suffisant d'officiers de coordination pour les opérations de retour et le personnel nécessaire chargé de l'affrètement d'avions.


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
The administrator shall, with the support in particular of the Union military staff and, if he or she is in office, the operation commander, evaluate the amount judged necessary to cover the common costs of the operation for the planned period.

L'administrateur évalue avec le concours notamment de l'État-major de l'Union et, s'il est en fonctions, du commandant d'opération, le montant estimé nécessaire pour couvrir les coûts communs de l'opération pour la période envisagée.


(Return tabled) Question No. 921 Hon. Navdeep Bains: With regard to the Public Appointments Commission: (a) what has been its annual budget for each year from 2006-2007 onwards; (b) how much of this money has actually been spent; (c) what has happened to the remaining funds; (d) how many employees work directly for the Commission; (e) how many employees work on the file in the Privy Council Office; (f) what is the breakdown in expenses for each of the years since its creation, including, but not limited to, staff, office space, trav ...[+++]

(Le document est déposé) Question n 921 L'hon. Navdeep Bains: En ce qui concerne la Commission des nominations publiques: a) de combien son budget annuel a-t-il été depuis l’exercice 2006-2007; b) quelle partie de ces fonds a-t-on effectivement dépensée; c) qu’est-il advenu de ce qui n'a pas été dépensé; d) combien d’employés la Commission emploie-t-elle directement; e) combien d’employés la Commission affecte-t-elle au dossier du Bureau du Conseil privé; f) comment les dépenses effectuées par la Commission au cours de chaque exercice depuis sa création se ventilent-elles, en comptant, notamment, les salaires, le loyer des locaux, l ...[+++]


1. All staff and contractors involved in developing, managing or operating VIS shall be required to note and report any observed or suspected security weaknesses in the operation of VIS to the System Security Officer or the Local Security Officer for the central VIS or the Local Security Officer for the communication infrastructure, as appropriate.

1. L’ensemble du personnel et des prestataires associés au développement, à la gestion ou au fonctionnement du VIS sont tenus de consigner toute faille de sécurité observée ou suspectée dans le fonctionnement du VIS et de signaler celle-ci au responsable de la sécurité du système, au responsable local de la sécurité pour le VIS central ou au responsable local de la sécurité pour l’infrastructure de communication, selon le cas.


In accordance with the tasks carried out in relation to the project as well as the duration of the project, costs for staff of consular and other services of Member States in third countries competent in the management of flows of third-country nationals into the territory of the Member States, such as consular officers, air liaison officers and immigration liaison officers, are considered as direct eligible costs, provided that the purpose of the project is to improve the co-operation ...[+++]

en fonction des tâches exécutées dans le cadre du projet et de la durée de celui-ci, les frais de personnel des services consulaires et autres des États membres présents dans les pays tiers et chargés de la gestion des flux de ressortissants de pays tiers arrivant sur le territoire des États membres, tels que les agents consulaires, les agents de liaison auprès des compagnies aériennes et les officiers de liaison «immigration», sont considérés comme des coûts directs éligibles, pour autant que le projet ait pour finalité d'améliorer la coopération entre les ...[+++]


Captain John F. Newton, Senior Staff Officer Operations

Capt John F. Newton, officier supérieur d’état-major, Opérations


A staff officer such as the Director of Staff in National Defence Headquarters will sit down with the chief and walk through four or five issues in the course of a daily operational briefing, for instance.

Un officier d'état-major comme le directeur de l'état-major du quartier général de la Défense nationale peut, par exemple, rencontrer le chef et examiner quatre ou cinq questions au cours d'une réunion opérationnelle quotidienne.




datacenter (1): www.wordscope.be (v4.0.br)

'Staff officer operations' ->

Date index: 2022-03-24
w