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Business continuity planning director
Business continuity strategy director
Civilian Military Cell Strategic Planning Branch
Consumer Services Research Branch
Corporate Development and Planning
Corporate planning
Corporate strategist
Management development
Management planning
Strategic Planning and Corporate Development Branch
Strategic Planning and Corporate Policy Branch
Strategic Planning and Corporate Services Branch
Strategic management
Strategic planning
Strategic planning manager
Vice-president - corporate development
Vice-president - corporate planning
Vice-president - long range planning

Vertaling van "Strategic Planning and Corporate Development Branch " (Engels → Frans) :

TERMINOLOGIE
Strategic Planning and Corporate Development Branch

Direction générale de la planification stratégique et du développement des services


Strategic Planning and Corporate Services Branch [ Consumer Services Research Branch ]

Direction de la planification stratégique et des services ministériels


Strategic Planning and Corporate Policy Branch

Sous-direction de la planification stratégique et de la politique générale


vice-president - long range planning | vice-president - corporate development | vice-president - corporate planning

vice-président à la planification | vice-présidente à la planification


Corporate Development and Planning

Division de la planification et du développement de l'entreprise | PE RO-CFF


Corporate Development and Planning

Division de la planification et du développement de l'entreprise [ PE RO-CFF ]


management planning [ management development | strategic planning | Strategic management(STW) ]

gestion prévisionnelle


business continuity planning director | corporate strategist | business continuity strategy director | strategic planning manager

directeur du planning stratégique | directrice de la planification stratégique | directeur du planning stratégique/directrice du planning stratégique | directrice du planning stratégique


Civilian Military Cell Strategic Planning Branch | CIV/MIL STRAT PLAN [Abbr.]

section Planification stratégique de la cellule civilo-militaire | CIV/MIL STRAT PLAN [Abbr.]


strategic planning | corporate planning

planification stratégique
IN-CONTEXT TRANSLATIONS
Witnesses: From Health Canada: Denis Gauthier, Assistant Deputy Minister, Information, Analysis and Connectivity Branch; Jerry Lee, Director, Infostructure Systems Management Division, Information, Analysis and Connectivity Branch; Mimi Breton, Executive Director, Hepatitis C Division, Health Promotion and Programs Branch; Catherine Stewart, Director, Policy Development and Coordination Division, Health Promotion and Programs Br ...[+++]

Témoins : De Santé Canada : Denis Gauthier, sous-ministre adjoint, Direction générale de l'information, de l'analyse et de la connectivité; Jerry Lee, directeur, Division de la gestion des systèmes de l'infostructure, Direction générale de l'information, de l'analyse et de la connectivité; Mimi Breton, directrice exécutive, Division de l'hépatite C, Direction générale de la promotion et des programmes de la santé; Catherine Stewart, directrice, Division de l'élaboration et de la coordination des politiques, Direction générale de la promotion et des programmes de la santé; David Fransen, directeur général, Direction de la santé de la ...[+++]


Witnesses: From the Department of Agriculture and Agri-Food: Mark Corey, Assistant Deputy Minister, Market and Industry Services Branch; Bruce Deacon, Assistant Deputy Minister, Corporate Management Branch; Douglas Hedley, Assistant Deputy Minister, Farm Financial Programs Branch; Tom Richardson, Acting Assistant Deputy Minister, Strategic Policy Branch; Paul Schubert, Acting Assistant Deputy Minister, Communications Branch; S ...[+++]

Témoins: Du Ministère de l'Agriculture et de l'Agroalimentaire: Mark Corey, sous-ministre adjoint, Direction générale des services à l'industrie et aux marchés; Bruce Deacon, sous-ministre adjoint, Direction générale de la gestion intégrée; Douglas Hedley, sous-ministre adjoint, Direction générale des programmes financiers pour l'agriculture; Tom Richardson, sous-ministre adjoint par interim, Direction générale des politiques stratégiques; Paul Schubert, sous-ministre adjoint par intérim, Direction générale des communications; Simon Kennedy, directeur général, Direction de la planification et de l'intégration des politiques, Directi ...[+++]


Witnesses: From Health Canada: Marie Fortier, Acting Assistant Deputy Minister, Policy and Consultation Branch and Assistant Deputy Minister, Home Care Development; Abby Hoffman, Director general, Health Policy and Information Directorate; Phyllis Colvin, Director, Health Policy Division, Policy and Consultation Branch; Frank Fedyk, Director, Health System and Policy Division, Policy and Consultation Branch; Richard Jock, Director General, Program Policy and Planning Division, ...[+++]

Témoins : De Santé Canada : Marie Fortier, sous-ministre adjoint par intérim, Direction générale des politiques et de la consultation et sous-ministre adjoint, Développement des soins à domicile; Abby Hoffman, directrice générale, Direction des politiques de santé et de l'information; Phyllis Colvin, directrice, Division de la politique de la santé, Direction générale des politiques et de la consultation; Frank Fedyk, directeur, D ...[+++]


Witnesses: From the Department of Agriculture and Agri-Food: Bruce Deacon, Assistant Deputy Minister, Corporate Management Branch; Yaprak Baltacioglu, Assistant Deputy Minister, Strategic Policy Branch; Douglas Hedley, Assistant Deputy Minister, Farm Financial Programs Branch; Mark Corey, Assistant Deputy Minister, Market and Industry Services Branch; Dr. Gordon Dorrell, Acting Assistant Deputy Minister, Research Branch ...[+++]

Témoins : Du ministère de l'Agriculture et de l'Agroalimentaire : Bruce Deacon, sous-ministre adjoint, Direction générale de la gestion intégrée; Yaprak Baltacioglu, sous-ministre adjointe, Direction générale des politiques stratégiques; Douglas Hedley, sous-ministre adjoint, Direction générale des programmes financiers pour l'agriculture; Mark Corey, sous-ministre adjoint, Direction générale des services à l'industrie et aux marchés; Gordon Dorrell, sous-ministre adjoint par intérim, Direction générale de la recherche; Michael Keenan, directeur général, Direction de la recherche et de l'analyse, Direction générale des politiques st ...[+++]


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15. Considers it regrettable that past efforts to consolidate demand have not improved the fragmentation of demand in the EU, with 28 national defence customers and an even higher number of customers of products for civilian and military use; regrets the limited results of the EDA’s Capability Development Plan; calls, therefore, on the European Council to launch a European defence review process and make the coordination of nationa ...[+++]

15. considère qu'il est regrettable que les efforts déployés dans le passé pour consolider la demande n'aient pas réduit la fragmentation de la demande dans l'Union, qui compte 28 clients nationaux du secteur de la défense et un nombre encore plus élevé de clients pour des produits à usage militaire ou civil; regrette les résultats limités du plan de développement des capacités de l'AED; appelle par conséquent le Conseil européen ...[+++]


(45) Aquaculture activities in the Union are influenced by different conditions across national borders, including as regards authorisations for the operators, Union strategic guidelines for national strategic plans should be developed to improve the competitiveness of the aquaculture industry, supporting its development and innovation, and encouraging economic activity, diversification and improving the quality of life in coastal ...[+++]

(45) Les activités aquacoles dans l'Union étant soumises à des conditions différentes suivant le pays, notamment en ce qui concerne les autorisations des opérateurs, il y a lieu d'élaborer des lignes directrices pour les plans stratégiques nationaux afin d'améliorer la compétitivité du secteur de l'aquaculture, en soutenant son développement et sa capacité d'innovation, en stimulant l'activité économique et la ...[+++]


– having regard to the Commission communications on a European forest strategy (COM(1998)0649), on the Global Monitoring for Environment and Security (GMES) spatial programme (COM(2004)0065), on risk and crisis management in agriculture (COM(2005)0074), on the reform of the Solidarity Fund (COM(2005)0108), on the rapid response and preparedness instrument for major emergencies (COM(2005)0113), on the strategic guidelines on rural development (COM(2005)0304), and on flood a ...[+++]

— vu les communications de la Commission relatives à une stratégie forestière pour l´Union européenne (COM(1998)0649), à la surveillance mondiale pour l'environnement et la sécurité (GMES) (COM(2004)0065), à la gestion des risques et des crises dans le secteur agricole (COM(2005)0074), la proposition de règlement du Parlement européen et du Conseil instituant le Fonds de solidarité de l´Union européenne (COM (2005)0108), la proposition de règlement du Conseil instituant un instrument de préparation et de réaction rapide aux urgences m ...[+++]


(SL) Each region has its own natural features, so every country needs to make its own strategic plan for rural development.

- (SL) Chaque région possède ses propres caractéristiques naturelles, et chaque pays doit donc établir son propre plan stratégique de développement rural.


We are therefore concerned about the fact that the Commission’s Communication, to which Mrs Martens’ report refers, does not make more reference to the African Union and to the strategic plan that the Heads of State in that sister institution have defined as strategic priorities for the development of their continent.

Nous nous montrons par conséquent préoccupés par le fait que la communication de la Commission, à laquelle se réfère le rapport de Mme Martens, ne fasse pas davantage mention de l’Union africaine et du plan stratégique que les chefs d’État de cette institution sœur ont défini en tant que priorité stratégique pour le développement de leur continent.


Subsequently the health protection branch, HPB, developed a strategic implementation plan entitled ``Development Plan for Improved Medical Devices Program'' which was endorsed by the Hearn committee in April 1993.

Ces recommandations ont été approuvées en principe par la ministre. Par la suite, la Direction générale de la protection de la santé (DGPS) a préparé un Plan stratégique pour l'amélioration de la réglementation des instruments médicaux, document qui a été sanctionné par le Comité Hearn en avril 1993.


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