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Study customer service
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Teach customer service techniques
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Vertaling van "Study customer service " (Engels → Frans) :

TERMINOLOGIE
learn about principles of customer service | study customer service | attend training on customer service principles | learn about customer service

apprendre à connaître le service clients


perform customer service training | teach customer service approaches | teach customer service techniques | teach techniques in customer service

enseigner des techniques de service à la clientèle


resolve charges for customer services | set up charges for customer services | determine charges for customer services | establish charges for customer services

déterminer les tarifs des services offerts aux clients


customers [ clientele | clients | CRM | customer management | customer relations | customer relationship management | customer satisfaction | Customer service(ECLAS) | Customer satisfaction(STW) | Relationship marketing(STW) ]

clientèle [ gestion de la clientèle | gestion de la relation client | GRC | relation avec la clientèle | satisfaction de la clientèle ]


customs administration | customs service

administration douanière


customer services manager | service manager

chef du service après-vente


study and service contract

contrat d'études et de services


custom calling features [ custom calling services | customized services ]

services personnalisés [ services supplémentaires | services spécialisés ]


Customer Service

Service à la clientèle [ service Clientèle ]


customer service centre [ client service centre | client support centre | customer service center ]

centre de service à la clientèle
IN-CONTEXT TRANSLATIONS
5. Suggests in this context that the Commission, in line with paragraph 17 of UN Security Council Resolution 2199 of 12 February 2015, focus on the fight against illicit trade in cultural artefacts, specifically as regards items of cultural heritage illegally removed from Iraq since 6 August 1990 and from Syria since 15 March 2011; calls on the Commission to devise a coordinated approach for combating that illegal trade, working together with those responsible at national level in the investigation services and in close cooperation with UNESCO and other international organisations such as ICOM (International Council of Museums), ICOM’s ...[+++]

5. suggère, dans ce contexte, que conformément au paragraphe 17 de la résolution 2199 du Conseil de sécurité des Nations unies du 12 février 2015, la Commission se concentre sur la lutte contre le commerce illégal des biens culturels, notamment en ce qui concerne les pièces du patrimoine culturel sorties illégalement d'Iraq depuis le 6 août 1990 et de Syrie depuis le 15 mars 2011; invite la Commission à définir une stratégie coordonnée de lutte contre ce commerce illicite en collaboration avec les responsables nationaux des services d'enquête et en étr ...[+++]


Question No. 934 Mr. Dany Morin: With regard to the customs project at the Bagotville Airport in Saguenay: (a) are there any government studies on (i) the feasibility of such a project, (ii) the start-up cost of such a service, (iii) the viability of this kind of customs area, and if so, which ones; (b) are any related initiatives underway in a government department or agency; and (c) are any officials responsible for working on ...[+++]

Question n 934 M. Dany Morin: En ce qui concerne le projet de douanes à l’Aéroport de Bagotville à Saguenay: a) existe-t-il des études gouvernementales sur (i) la faisabilité d’un tel projet, (ii) le coût de la mise en place d’un tel service, (iii) la viabilité de ce genre de douanes, et si oui, lesquelles; b) des démarches sur ce sujet sont-elles en court dans un ministère ou une agence gouvernementale; c) est-ce que des fonctionnaires sont chargés de travailler sur ce sujet, et si oui, (i) combien, (ii) où en sont-ils rendus?


Question No. 552 Mr. Hoang Mai: With regard to tax evasion and its effects on the Canadian economy: (a) does the Canada Revenue Agency (CRA) publish estimates of the tax gap caused by offshore tax avoidance, and, (i) if so, which method does the government utilize to calculate this gap, (ii) if not, why not; (b) what is the 10-year trend for (i) the number of transfer pricing audits, (ii) the budgeting for and Full-Time Equivalent (FTE) staffing of auditors dealing with transfer pricing audit; (c) what is the amount of annual capital flow from Canada to the United States resulting from bilateral trade mispricing (i) per capital flow, (ii) by proportion of total trade, (iii) per tax loss; (d) what is the amount of annual capital flow from ...[+++]

Question n 552 M. Hoang Mai: En ce qui concerne la fraude fiscale et ses conséquences pour l’économie canadienne: a) l’Agence du revenu du Canada (ARC) publie-t-elle des estimations sur l’écart fiscal causé par l’évitement fiscal à l’étranger, et, (i) dans l’affirmative, quelle méthode le gouvernement emploie-t-il pour calculer cet écart, (ii) dans la négative, pourquoi; b) quelle est la tendance sur 10 ans pour (i) le nombre de vérifications des prix de transfert, (ii) la budgétisation et la dotation en équivalents temps plein (ETP) de vérificateurs chargés de vérifier les prix de transfert; c) à combien s’élève le mouvement annuel de capitaux du Canada vers les États-Unis résultant de prix erronés dans le commerce bilatéral (i) par mouv ...[+++]


The varied nature of the structures and individual provisions in the laws of the Member States therefore currently produces a great lack of transparency and uncertainty for cross-border services for the customer as well as for the provider. The study for the Committee on the Internal Market and Consumer Protection of March 2007 mentions five areas of particular significance for the Internal Market (entertainment, telecommunication, rail transport, legal advice and health).

La nature diversifiée des structures et des dispositions particulières des législations des États membres est actuellement, partant, à l'origine d'un important défaut de transparence et d'une incertitude pour les services transfrontaliers, tant pour le consommateur que pour le prestataire. L'étude réalisée pour le compte de la commission du marché intérieur et de la protection des consommateurs en mars 2007 mentionne cinq domaines d'importance particulière pour le marché intérieur (loisirs, télécommunications, transports ferroviaires, assistance juridique et santé).


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7. Is of the opinion, considering the fundamental transformation postal markets are undergoing, that the definition of 'universal service' must be reassessed in the light of altered communications behaviour; notes, however, that universal services are qualitatively high-value, labour-intensive services focussing on the protection of consumers' interests, and calls on the Commission to take account of this fact in the research framework for its prospective study; calls on the Commission in this regard to explore how best to guarantee ...[+++]

7. estime, compte tenu du fait que les marchés des services postaux connaissent une profonde transformation, que la définition du "service universel" doit être réexaminée en tenant compte des changements de comportement en matière de communication; souligne, cependant, que les services universels sont des services de haute qualité avec une forte nécessité de main d'œuvre axés sur la protection des intérêts des consommateurs, et invite la Commission à prendre cela en compte dans les recherches nécessaires à son étude prospective; à cet égard, demande à l ...[+++]


7. Is of the opinion, considering the fundamental transformation postal markets are undergoing, that the definition of 'universal service' must be reassessed in the light of altered communications behaviour; notes, however, that universal services are qualitatively high-value, labour-intensive services focussing on the protection of consumers' interests, and calls on the Commission to take account of this fact in the research framework for its prospective study; calls on the Commission in this regard to explore how best to guarantee ...[+++]

7. estime, compte tenu du fait que les marchés des services postaux connaissent une profonde transformation, que la définition du "service universel" doit être réexaminée en tenant compte des changements de comportement en matière de communication; souligne, cependant, que les services universels sont des services de haute qualité avec une forte nécessité de main d'œuvre axés sur la protection des intérêts des consommateurs, et invite la Commission à prendre cela en compte dans les recherches nécessaires à son étude prospective; à cet égard, demande à l ...[+++]


7. Is of the opinion, considering the fundamental transformation postal markets are undergoing, that the definition of 'universal service' must be reassessed in the light of altered communications behaviour; notes, however, that universal services are qualitatively high-value labour-intensive services focussing on the protection of consumers' interests, and calls on the Commission to take account of these facts in the research framework for its forthcoming prospective study; calls on the Commission in this regard to explore how best ...[+++]

7. estime, compte tenu du fait que les marchés des services postaux connaissent un profond changement, que la définition de service universel doit être réexaminée en tenant compte de la modification des comportements de communication; souligne cependant que les services universels sont des services de haute qualité avec une forte nécessité de main d’œuvre axés sur la protection des intérêts des consommateurs et invite la Commission à prendre ces faits en compte dans le cadre de l'étude prospective qui va être menée; demande à cet égard à la Commission d ...[+++]


Studies show, however, that few restructuring operations achieve their goal of reducing costs, increasing productivity and improving quality and customer service as they are often carried out in a way which damages the morale, creativity and productivity of employees.

Cependant, des études montrent que peu de restructurations atteignent les objectifs fixés et parviennent à réduire les coûts, augmenter la productivité et améliorer la qualité et le service à la clientèle, car elles sont souvent menées dans des conditions qui nuisent au moral, à la créativité et à la productivité du personnel.


12 Wing Shearwater 17 Wing Winnipeg Air Canada Canada Customs & Revenue Agency Canadian Embassy (Washington) Canadian NORAD Region Headquarters Canadian Security & Intelligence Service CFB Gagetown Citizenship & Immigration Canada Conference of Defence Associations Customs Excise Union Douanes Accise (CEUDA) Department of Foreign Affairs and International Trade Department of Justice Department of National Defence Federation of Military & United Services Institutes of Canada Halifax Port Authority Halifax Regional Police Force KPMG Inv ...[+++]

1ère Division aérienne du Canada 12e Escadre Shearwater 17e escadre Administration de l’aéroport international de Vancouver Administration portuaire de Halifax Administration portuaire de Vancouver Aéroport international de Vancouver Aéroports de Montréal Air Canada Agence des douanes et du revenu du Canada Ambassade du Canada (Washington) Anciens combattants Canada BFC Gagetown Black Watch Brookins Institution (The) Bureau du Conseil privé Bureau du Secrétaire de la defense (Etats-Unis) Bureau du Vérificateur général du Canada Carnegie Foundation (The) Comité de la Chambre sur les services armés (États-Unis) Comité judiciaire de la Cham ...[+++]


The Committee has expressed interest in this issue in the past, notably in its study of Bill C-43, An Act to establish the Canada Customs and Revenue Agency, in February and March of 1999 and in its study of Bill S-23, An Act to amend the Customs Act, in May of 2001, and also in a hearing with the President of the Public Service Commission in May of 2001.

Le Comité s'est intéressé à ce problème dans le passé, notamment lors de son examen du projet de loi C-43, Loi portant création de l'Agence des douanes et du revenu du Canada, au mois de février et mars 1999, de son examen du projet de loi S-23, Loi modifiant la Loi sur les douanes, au mois de mai 2001 et aussi lors de la comparution du Président de la Commission de la fonction publique au mois de mai 2001.


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