a surface abutting the end of t
he strip associated with runway approach 29 consisting of inclined plane having a ratio of one (1) metre measured vertically to fifty (50) metres measured horizontally rising to an intersection with the outer surface, thence said approach surface shall be horizontal and contiguous to said outer surface to an intersection with the southeastern extremity of said outer surface, thence said approach surface shall slope upward at the above specified slope of one (1) metre measured vertically to fifty (50) metres measured horizont
...[+++]ally rising to an imaginary horizontal line drawn at right angles to the projected centre line of the strip and distant fifteen thousand (15 000) metres measured horizontally from the end of the strip, the outer ends of the imaginary horizontal line being two thousand four hundred and seventy-five (2 475) metres from the projected centre line; said imaginary horizontal line being two hundred and seventy-one (271) metres, measured vertically, above the assigned elevation of the airport reference point; and une surface adjacente à l’extrémité de la bande associée à la piste 29 qui consiste en un plan incliné suivant un rapport de un (1) mètre mesuré verticalement sur cinquante (50) mètres mesurés horizontalement et s’élevant jusqu’au point d’intersection avec la surface extérieure, de là, cette surface d’approche est horizontale et contiguë à ladite surface extérieure jusqu’à son point d’intersection avec l’extrémité sud-est de ladite surface extérieure, de là, ladite surface d’approche s’élèvera suivant la pente susmentionnée de un (1) mètre mesuré verticalement sur cinquante (50) mètres mesurés horizontalement jusqu’à une ligne horizontale imaginaire perpendi
...[+++]culaire au prolongement de l’axe de la bande et à une distance, mesurée horizontalement, de quinze mille (15 000) mètres de l’extrémité de la bande, les extrémités extérieures de la ligne horizontale imaginaire se trouvant à une distance de deux mille quatre cent soixante-quinze (2 475) mètres du prolongement de l’axe; ladite ligne horizontale imaginaire étant à une altitude de deux cent soixante et onze (271) mètres au-dessus de l’altitude déterminée du point de repère de l’aéroport; et