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Adjust train direction through use of railway switches
Autopilot disconnect switch
Autopilot disengage switch
Autopilot release button
Autopilot release switch
Carry out railway switching operations
Direct fiber switch
Direct fibre switch
Fix locks
Install lock devices
Install lockable device
Install lockable devices
Install locks
Moving-fiber switch
Moving-fibre switch
Operate railway switches
Optomechanical fiber switch
Optomechanical fibre switch
Press-type switch
Pressure switch
Push-type switch
Repair latches
Repair lockable device
Repair lockable devices
Switch lockable by a key
Thumb switch
Trigger switch

Traduction de «Switch lockable by a key » (Anglais → Français) :

TERMINOLOGIE
voir aussi les traductions en contexte ci-dessous
switch lockable by a key

interrupteur verrouillable à l'aide d'une clé


cut-off current characteristic of a switching device on a. c.

caractéristique du courant coupé limité d'un appareil de connexion


time-current characteristic of a switching device on a.c.

caractéristique temps-courant d'un appareil de connexion en courant alternatif


repair latches | repair lockable device | fix locks | repair lockable devices

réparer des dispositifs verrouillables


install lock devices | install locks | install lockable device | install lockable devices

installer des dispositifs verrouillables


direct fiber switch | direct fibre switch | moving-fiber switch | moving-fibre switch | optomechanical fiber switch | optomechanical fibre switch

commutateur à déplacement de fibre


press-type switch | pressure switch | push-type switch | thumb switch | trigger switch

interrupteur à poussoir


adjust train direction through use of railway switches | control direction of trains through operation of railway switches | carry out railway switching operations | operate railway switches

actionner des aiguillages


Foot-switch, pneumatic

interrupteur au pied pneumatique


autopilot release button | A/P release button | A/P release switch | autopilot disconnect switch | autopilot release switch | autopilot disengage switch

poussoir de débrayage pilote automatique | poussoir de débrayage PA
TRADUCTIONS EN CONTEXTE
Producer A sells the switches to Producer B, located in CCFTA country B, who uses them to produce switch assemblies that are used in the production of Good B. The switch assemblies are subject to a regional value-content requirement.

Le producteur A vend les interrupteurs au producteur B, se trouvant dans le pays ALÉCC B, qui les utilise pour produire des assemblages d’interrupteurs utilisés dans la production du produit B. Les assemblages d’interrupteurs sont assujettis à une prescription de teneur en valeur régionale.


Producer A sells the switches to Producer B, located in NAFTA country B, who uses them to produce switch assemblies that are used in the production of Good B. The switch assemblies are subject to a regional value-content requirement.

Le producteur A vend les interrupteurs au producteur B, se trouvant dans le pays ALÉNA B, qui les utilise pour produire des assemblages d’interrupteurs utilisés dans la production du produit B. Les assemblages d’interrupteurs sont assujettis à une prescription de teneur en valeur régionale.


(i) a lockable storage cupboard and a counter,

(i) d’un placard verrouillable et d’un comptoir,


A company called RJ Ecosafe builds homes out of insulated lockable metal panels.

Une entreprise nommée RJ Ecosafe construit des maisons en panneaux métalliques isolants imbriqués.


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If no discrete gears are available, e.g. for non-lockable automatic transmissions or non-lockable CVTs, the gear ratio for further calculation shall be determined from the acceleration test result in Annex II using the reported engine speed and vehicle speed at line BB’.

S’il n’y a pas de rapport déterminé, par exemple pour les transmissions automatiques ou CVT non bloquables, le rapport utilisé pour les calculs ultérieurs est déterminé à partir des résultats de l’essai d’accélération de l’annexe II en utilisant le régime moteur et la vitesse du véhicule relevés à la ligne BB'.


x = 3 dB(A) for vehicle with a non-lockable automatic transmission or non-lockable CVT

x = 3 dB (A) pour un véhicule avec transmission automatique ou CVT non bloquable;


(c) the number of payment accounts that have been switched, the average time taken to complete the switching process, the average total fee charged for switching, the number of refusals to switch, the most common problems encountered by consumers during the switching process;

(c) le nombre de comptes de paiement qui ont fait l'objet d'un changement de compte, le temps moyen nécessaire pour effectuer le changement, les frais moyens totaux facturés pour un changement de compte, le nombre de refus de changement de compte, les problèmes les plus courants rencontrés par les consommateurs au cours du changement de compte;


(a) (i) There must be lockable facilities for the refrigerated storage of detained fishery products and separate lockable facilities for the storage of fishery products declared unfit for human consumption.

(a) i) Des installations fermant à clé doivent être prévues pour l'entreposage frigorifique des produits de la pêche consignés. Des installations séparées fermant à clé doivent être prévues pour l'entreposage des produits de la pêche déclarés impropres à la consommation humaine.


5. There must be lockable facilities for the refrigerated storage of detained meat and separate lockable facilities for the storage of meat declared unfit for human consumption.

5. Des installations fermant à clé doivent être prévues pour l'entreposage frigorifique des viandes consignées. Des installations séparées fermant à clé doivent être prévues pour l'entreposage des viandes déclarées impropres à la consommation humaine.


William Elliott, Assistant Deputy Minister, Safety and Security Group, Transport Canada, November 27, 2002: “Canadian regulations are now in place that require modifications to be completed by April 9, 2003. These modifications include the retrofit of flight deck doors with fortified lockable doors that can be locked or unlocked by the pilots without having to leave their seats”.

M. William Elliott, sous-ministre adjoint, Groupe de la sécurité et de la sûreté, Transports Canada, 27 novembre 2002 : « Le Règlement canadien est maintenant en vigueur et exige que les modifications prévues soient apportées d'ici le 9 avril 2003, à savoir l'installation de portes fortifiées qui peuvent être verrouillées ou déverrouillées par les pilotes sans qu'ils aient à quitter leur siège».


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