Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Bi's
Bi-level auto carrier
Bi-level auto rack
Bi-level automobile car
Bi-level car
Double deck auto transporter
Double deck transporter car
Double-deck auto carrier
Tri's
Tri-level auto carrier
Tri-level auto rack
Tri-level automobile car
Tri-level automobile carrier
Tri-level car

Traduction de «Tri-level automobile car » (Anglais → Français) :

TERMINOLOGIE
voir aussi les traductions en contexte ci-dessous
tri-level automobile car [ tri-level automobile carrier | tri-level auto carrier | tri-level car | tri's ]

wagon porte-automobiles à trois étages [ wagon porte-automobiles à triple plancher ]


tri-level automobile car | tri-level auto rack

wagon porte-automobiles à trois étages


bi-level automobile car [ bi-level auto carrier | double-deck auto carrier | double deck auto transporter | double deck transporter car | bi-level car | bi's ]

wagon porte-automobiles à deux étages [ wagon porte-automobiles à double plancher ]


bi-level automobile car | bi-level auto rack

wagon porte-automobiles à deux étages


tri-level car | tri's

wagon porte-automobiles à triple plancher
TRADUCTIONS EN CONTEXTE
We in the packaging industry, unlike the nuclear industry in this country, really don't take on a responsibility for managing the end use of product we produce for the marketplace, any more than McDonald's goes around and tries to find out what is left of the buns, or any more than the automobile industry, which makes a car, goes around and finds the car at the end of the day to try to do something with it.

Contrairement au secteur nucléaire canadien, l'industrie de l'emballage n'est pas chargée de gérer l'utilisation ultime du produit qu'elle commercialise, pas plus que McDonald ne gère ce qui reste de ses hamburgers ou que l'industrie automobile ne récupère les carcasses de ses produits.


7. Believes firmly that this industry is an essential driver for technological innovation and an important multiplier of growth; considers that maintaining a high level of innovation is vital for the industry to keep its leading edge in sustainability and technology and to promote employment and support for companies, including SMEs, so as to enhance international competitiveness; considers that clean-car designs would reduce Europe’s energy dependence on third countries; stresses that public transport networks, traffic mobility and the technical breakthroughs of smart cities such as hybrid and zero-emission vehicles are powerful leve ...[+++]

7. est convaincu que cette industrie est un moteur essentiel de l'innovation technologique et un puissant multiplicateur de croissance; estime qu'il est vital de conserver un haut degré d'innovation pour permettre à l'industrie de rester en pointe du développement durable et de la technologie et promouvoir l'emploi et les aides aux entreprises, notamment les PME, pour le renforcement de la compétitivité internationale; considère que la conception de véhicules propres réduirait la dépendance énergétique de l'Union vis-à-vis des pays tiers; souligne que les réseaux de transports publics, la mobilité et les avancées technologiques des villes intelligentes – comme les véhicules hybrides ou ceux qui n'émettent pas de gaz polluants – sont de p ...[+++]


Russia's TRIMs in the automobile sector will continue to restrict EU car and component producers' market access to Russia and will impede the creation of level playing-field within EU producers, ie. between those European manufacturers which accepted the terms and the risks of TRIMs 2 and others.

Les MIC appliquées par la Russie dans le secteur automobile continueront à limiter l'accès des fabricants européens de véhicules automobiles et de composants au marché russe et feront obstacle à l'instauration de conditions égales parmi les constructeurs européens, c'est-à-dire entre ceux qui ont accepté les conditions et les risques des MIC 2 et les autres.


When somebody gets insurance for their automobile, they don't insure it for $100; they try to get insurance that might cover the replacement of the car.

Quand quelqu'un souscrit une assurance pour sa voiture, il ne l'assure pas pour 100 $; il essaie d'obtenir une assurance qui pourrait couvrir le remplacement de la voiture.


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
60. Notes that the tools needed by the European Union to foster the goals of the Lisbon Strategy are essentially the streamlining of all related policies, all financial instruments and funds, as well as the EU budget in such a way as to induce an acceleration and deepening of efforts for growth and job creation; considers that, in the short run, stronger fiscal stimuli are needed for swift recovery from the economic crisis provided that it reorientates private expenses and behaviour in consistency with the objectives set by the Lisbon-Gothenburg Strategy and the climate-energy package; warns, in this context, against indiscriminate tax cuts; takes the view that fiscal stimuli must be targeted towards social and environmental objectives; ...[+++]

60. constate que les outils requis par l'Union pour favoriser les objectifs de la stratégie de Lisbonne sont essentiellement la rationalisation de toutes les politiques concernées, de tous les instruments financiers et des fonds ainsi que du budget européen, de manière à accélérer et approfondir les efforts en faveur de la croissance et de la création d'emplois; estime qu'à court terme, des stimulants fiscaux plus vigoureux sont nécessaires pour dépasser rapidement la crise économique, pour autant qu'ils réorientent les dépenses et les comportements privés d'une façon conforme aux objectifs de la stratégie de Lisbonne - Göteborg et au paquet climat-énergie; met en garde, dans cette perspective, contre des diminutions d'impôts opérées sans ...[+++]


56. Notes that the tools needed by the EU to foster the goals of the Lisbon Strategy are essentially the streamlining of all related policies, all financial instruments and funds, as well as the EU budget in such a way as to induce an acceleration and deepening of efforts for growth and job creation. considers that, in the short run, fiscal stimuli are needed for swift recovery from the economic crisis provided that it reorientates private expenses and behaviour in consistency with the objectives set by the Lisbon-Gothenburg Strategy and the climate-energy package; warns in this context against indiscriminate tax cuts; takes the view that fiscal stimuli must be targeted towards social and environmental objectives; considers that possible ...[+++]

56. constate que les outils requis par l'UE pour favoriser les objectifs de la stratégie de Lisbonne sont essentiellement la rationalisation de toutes les politiques concernées, de tous les instruments financiers et des fonds ainsi que du budget européen, de manière à accélérer et approfondir les efforts en faveur de la croissance et de la création d'emplois; estime qu'à court terme, des stimulants fiscaux sont nécessaires pour dépasser rapidement la crise économique, pour autant qu'ils réorientent les dépenses et les comportements privés d'une façon conforme aux objectifs de la stratégie de Lisbonne et de Göteborg et au paquet climat-énergie; met en garde, dans cette perspective, contre des diminutions d'impôts opérées sans discernement; ...[+++]


60. Notes that the tools needed by the European Union to foster the goals of the Lisbon Strategy are essentially the streamlining of all related policies, all financial instruments and funds, as well as the EU budget in such a way as to induce an acceleration and deepening of efforts for growth and job creation; considers that, in the short run, stronger fiscal stimuli are needed for swift recovery from the economic crisis provided that it reorientates private expenses and behaviour in consistency with the objectives set by the Lisbon-Gothenburg Strategy and the climate-energy package; warns, in this context, against indiscriminate tax cuts; takes the view that fiscal stimuli must be targeted towards social and environmental objectives; ...[+++]

60. constate que les outils requis par l'Union pour favoriser les objectifs de la stratégie de Lisbonne sont essentiellement la rationalisation de toutes les politiques concernées, de tous les instruments financiers et des fonds ainsi que du budget européen, de manière à accélérer et approfondir les efforts en faveur de la croissance et de la création d'emplois; estime qu'à court terme, des stimulants fiscaux plus vigoureux sont nécessaires pour dépasser rapidement la crise économique, pour autant qu'ils réorientent les dépenses et les comportements privés d'une façon conforme aux objectifs de la stratégie de Lisbonne - Göteborg et au paquet climat-énergie; met en garde, dans cette perspective, contre des diminutions d'impôts opérées sans ...[+++]


The Commission has been working to try to plug that gap and hopes this summer to make a proposal for Europe-wide laws that would generally outlaw bull bars on new cars and set new manufacturing standards that guarantee higher levels of protection for pedestrians".

La Commission s'est efforcée de combler cette lacune et espère pouvoir publier cet été une legislation européenne qui non seulement interdirait, de manière générale, l'installation de pare-buffle (bull-bars) sur les nouvelles voitures, mais établirait aussi des normes de construction garantissant une protection accrue des piétons".


The other was the strong arm approach to directly legislate with the government trying to scare Canadians, claiming that if MMT was not out of fuel, automobile manufacturing plants could close and the price of cars would dramatically increase.

L'autre façon consistait pour le gouvernement à adopter la ligne dure et à légiférer de façon à effrayer les Canadiens en leur faisant croire que si le MMT restait dans l'essence, des usines de fabrication d'automobiles pourraient fermer leurs portes et le prix des voitures monterait en flèche.


It's been very difficult because of some regulations they're trying to push through right now, especially the regulation CARS-308, which will increase the level of firefighting requirements for local airports with no funding provided to meet these new standards.

Or, il leur sera encore plus difficile de le faire après l'adoption de certains règlements à l'étude à l'heure actuelle et notamment du règlement CARS-308 dont l'objet est de faire en sorte que les aéroports locaux augmentent leurs capacités en matière de lutte contre les incendies alors qu'aucuns fonds supplémentaires n'ont été réservés à cette fin.




datacenter (1): www.wordscope.be (v4.0.br)

'Tri-level automobile car' ->

Date index: 2020-12-12
w