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Add blocks of mud to ceramic work
Add paint thinner
Add paint thinners
Add perfume
Add scent
Add slabs to ceramic work
Add slabs to clay work
Add smell
Add-in
Add-in board
Add-in card
Add-in memory
Add-in program
Add-in software
Add-on
Add-on board
Add-on card
Add-on circuit
Add-on conference
Add-on conference call
Add-on memory
Add-on storage
Add-on third party
Adding scent
Adding slabs to ceramic work
CONF
Conference call add-on
Employ thinners to paint
English
Game add-on
Paddle board
Three-way call
Three-way calling
Three-way conference
Use paint thinners
Video game add-on

Traduction de «add $260 » (Anglais → Français) :

TERMINOLOGIE
voir aussi les traductions en contexte ci-dessous
add-on [ add-on board | paddle board | add-in card | add-on card | add-in board ]

additif [ carte additionnelle | carte d'extension | carte additionnelle de transmission de données | carte de connexion ]


add perfume | add smell | add scent | adding scent

ajouter des parfums | ajouter des senteurs


add slabs to clay work | adding slabs to ceramic work | add blocks of mud to ceramic work | add slabs to ceramic work

ajouter des galettes à un ouvrage en céramique


three-way call [ three-way conference | conference call add-on | three-way calling | add-on conference | add-on circuit | three-way conference | add-on third party ]

conférence à trois [ conférence additive ]


add-on memory [ add-on storage | add-in memory ]

mémoire supplémentaire


add-on conference | add-on | add-on third party | three-way calling

conférence additive | conférence à trois


game add-on | add-on | video game add-on

extension de jeu | extension de jeu vidéo | extension | addiciel


add-in | add-in software | add-in program

compagnon | logiciel compagnon | addiciel | module d'extension interne


employ thinners to paint | use paint thinners | add paint thinner | add paint thinners

ajouter des diluants dans de la peinture


add-on conference call | conference call, add-on | CONF [Abbr.]

service conférence à trois | CONF [Abbr.]
TRADUCTIONS EN CONTEXTE
Bill C-12, introduced last April by the Conservatives, adds another 30 new seats in three provinces: Ontario, Alberta and British Columbia. If you look at statistics for the last five years, you will see that the population of Ontario increased by 550,000, while the populations of Alberta, British Columbia and Quebec increased by 350,000, 260,000 and 250,000 respectively.

Qui jette un regard sur les statistiques des cinq dernières années constate enfin que la population de l'Ontario s'est accrue de 550 000 habitants, celle de l'Alberta de 350 000, celle de la Colombie-Britannique de 260 000 et celle du Québec de 250 000.


We believe that the removal of horse racing and breeding from the restrictive provisions of section 31 of the Income Tax Act will create an additional 15,000 jobs, add $260 million in wages and salaries, increase taxes for all levels of government by over $135 million annually, and generate capital investment of more than $200 million.

Si les courses hippiques et l'élevage des chevaux sont soustraits à l'application des dispositions restrictives de l'article 31 de la Loi de l'impôt sur le revenu, nous croyons que cela engendrera 15 000 emplois de plus, 260 millions de dollars supplémentaires en salaire, une augmentation des recettes fiscales de tous les niveaux de gouvernement de plus de 135 millions de dollars par année et des investissements de plus de 200 millions de dollars.


For all those reasons, and a few more I could add, I do not intend to support the bill introduced by the hon. member opposite (1810) [English] Ms. Yasmin Ratansi (Don Valley East, Lib.): Mr. Speaker, I am pleased to participate in this debate on Bill C-260 sponsored by the hon. member for Haute-Gaspésie—La Mitis—Matane—Matapédia.

Pour toutes les raisons que je viens d'énoncer et pour plusieurs autres que je pourrais encore soulever, je n'ai pas l'intention de donner mon appui au projet de loi que nous propose l'honorable député d'en face (1810) [Traduction] Mme Yasmin Ratansi (Don Valley-Est, Lib.): Monsieur le Président, je suis heureuse de participer au débat sur le projet de loi C-260 qui est parrainé par le député de Haute-Gaspésie—La Mitis—Matane—Matapédia.


If we consider the ceiling for loans, which stands at EUR 20.260 million, we will rapidly conclude that the report accompanying this legislative proposal adds little to the underlying geopolitical considerations and objectives, particularly that of creating a pan-European-Mediterranean free trade area, in which the European Union can exert political, economic and military influence at regional level.

Vu le plafond des prêts, fixé à 20 260 millions d’euros, l’on peut aisément conclure que le rapport qui accompagne cette proposition législative n’apporte pas grand-chose aux considérations et objectifs géopolitiques sous-jacents, notamment en ce qui concerne la création d’une zone de libre-échange paneuro-méditerranéenne au sein de laquelle l’Union européenne pourrait exercer une influence politique, économique et militaire à l’échelon régional.


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If we consider the ceiling for loans, which stands at EUR 20.260 million, we will rapidly conclude that the report accompanying this legislative proposal adds little to the underlying geopolitical considerations and objectives, particularly that of creating a pan-European-Mediterranean free trade area, in which the European Union can exert political, economic and military influence at regional level.

Vu le plafond des prêts, fixé à 20 260 millions d’euros, l’on peut aisément conclure que le rapport qui accompagne cette proposition législative n’apporte pas grand-chose aux considérations et objectifs géopolitiques sous-jacents, notamment en ce qui concerne la création d’une zone de libre-échange paneuro-méditerranéenne au sein de laquelle l’Union européenne pourrait exercer une influence politique, économique et militaire à l’échelon régional.


18. Takes note of the Secretary-General's proposals on improving assistance to Members for their legislative and budgetary responsibilities, which are Parliament's core activities; agrees that human resources in its Administration must be better integrated to improve service to Members and endorses the concept of increasing synergies between DG2 and DG4 in particular; considers also that the problems arising from geographical dispersion remain unresolved; insists, however, that the reform should not lead to new forms of compartmentalisation or add bureaucracy; has decided to amend the remarks against Article 260 ("Limited consultations, studies and surveys, STOA programme") to launch a pilot scheme in the 2003 budget concerning the esta ...[+++]

18. prend acte des propositions du Secrétaire général pour l'amélioration de l'assistance aux députés dans le cadre de leurs responsabilités législatives et budgétaires, qui constituent les activités fondamentales du Parlement; convient que les ressources humaines de son Administration doivent être mieux intégrées en sorte que soit amélioré le service aux députés et approuve l'ambition d'accroître les synergies, notamment, entre la DG 2 et la DG 4; considère également que les problèmes découlant de la dispersion géographique demeurent sans solution; tient cependant à ce que la réforme n'engendre pas de nouvelles formes de cloisonnement ou accentue le phénomène bureaucratique; a décidé de modifier le commentaire de l'article 260 ("Consul ...[+++]


Clause 74 of Bill C-55 would add the new section 260.1 to the National Defence Act.

En vertu de l'article 74 du projet de loi C-55, un nouvel article, le 260.1, sera ajouté à la Loi sur la Défense nationale.


If I calculate that every Class A reservist was going to get 60 days' pay — which, when you consider career courses and that sort of thing, that's not a bad number, I don't think — and a thousand reservists are going to be employed in direct support of the militia — in other words, serving the Reserve Force — if I add those salaries together, it only comes to about $260 million.

Si je calcule que tous les réservistes de classe « A » vont toucher un salaire pour 60 jours de travail — ce qui, si on tient compte des cours professionnels et de ce genre de choses, n'est pas une mauvaise estimation, selon moi — et qu'un millier de réservistes vont travailler directement pour la milice — autrement dit, pour la Force de réserve —, en additionnant ces salaires, je n'obtiens qu'environ 260 millions de dollars.




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'add $260' ->

Date index: 2024-10-16
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