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Advertisement
Advertising
Advertising campaign
Approve ad campaign
Approve advertising campaign
Approve advertising campaigns
Arrange advertising campaigns
Coordinate advertising campaigns
Coordinating an advertising campaign
Endorse advertising campaign
Evaluate ad campaign
Evaluate advertising campaign
Evaluating advertising campaign
Institutional advertising campaign
Institutional campaign
Mixed media ad campaign
Mixed media advertising campaign
Mixed-media ad campaign
Mixed-media advertising campaign
Oversee advertising campaigns
Point-of-sale advertising campaign
Publicity campaign
Review advertising campaign

Vertaling van "advertising campaign coming " (Engels → Frans) :

TERMINOLOGIE
arrange advertising campaigns | coordinating an advertising campaign | coordinate advertising campaigns | oversee advertising campaigns

coordonner des campagnes publicitaires


evaluate ad campaign | evaluating advertising campaign | evaluate advertising campaign | review advertising campaign

évaluer une campagne de publicité | évaluer une campagne publicitaire


approve advertising campaigns | endorse advertising campaign | approve ad campaign | approve advertising campaign

approuver une campagne de publicité


advertising [ advertisement | advertising campaign ]

publicité [ campagne publicitaire | information publicitaire | publicité commerciale | réclame ]


mixed-media advertising campaign | mixed media advertising campaign | mixed media ad campaign | mixed-media ad campaign

campagne de publicité multimédia | campagne publicitaire multimédia


advertising campaign | publicity campaign

campagne publicitaire


institutional campaign | institutional advertising campaign

campagne institutionnelle






IN-CONTEXT TRANSLATIONS
The government has increased, by millions of dollars, an advertising campaign coming through Natural Resources, but where have they slashed?

Le gouvernement a augmenté, de plusieurs millions de dollars, une campagne publicitaire par l'entremise de Ressources naturelles, mais où sont les compressions?


What is serious though is that after running an advertising campaign that excluded seven million Canadians—that is all of Quebec—during the election campaign, they now come up with a motion such as the one before us.

Ce qui est grave, c'est qu'après avoir fait, pendant la campagne électorale, une publicité excluant sept millions de citoyens canadiens—ils excluaient l'ensemble du Québec—ils nous arrivent avec une résolution comme celle-là.


Mark's Work Wearhouse franchise store in Charlottetown not that we compete against each other but the retail committee for the Chamber of Commerce in Charlottetown is getting ready April 1st to come on board with an advertising campaign in Moncton, and as Senator Buchanan just stated, if I am advertising a pair of jeans at $46, then you can be sure that my counterpart will be advertising the same jeans at $40 in the same paper.

Il y a un magasin de la franchise Mark's Work Wearhouse à Charlottetown non pas que nous nous fassions directement concurrence mais le comité de la vente au détail de la Chambre de commerce de Charlottetown attend le 1er avril pour lancer une campagne de publicité à Moncton et comme le sénateur Buchanan vient de le mentionner, si j'annonce une paire de jeans à 46 $, vous pouvez être sûr que mon collègue va annoncer les mêmes jeans à 40 $ dans le même journal.


We need a smoking ban, which I will come back to in a minute; advertising bans, which we already have; warnings and pictorial warnings, which we have covered; and also educational campaigns.

Nous avons besoin d'une interdiction de fumer, sur quoi je reviendrai dans une minute; d'interdictions de publicité, que nous avons déjà; d'avertissements, notamment visuels, dont nous avons parlé; et de campagnes d'information.


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21. Condemns the frequency and the intensity of television campaigns designed to advertise and promote foodstuffs targeted exclusively at children, and stresses that such commercial practices do not encourage healthy eating habits and should therefore be managed at EU level through the revision of the Television without Frontiers Directive; calls for EU-wide controls to restrict TV advertising of foods high in fat, sugar and salt ...[+++]

21. stigmatise la fréquence et l'intensité des campagnes télévisées de publicité et de promotion d'aliments destinés exclusivement aux enfants, souligne que de telles pratiques commerciales n'encouragent pas des habitudes alimentaires saines et doivent dès lors être encadrées au niveau de l'UE grâce à la révision de la directive Télévision sans frontières; demande l'instauration de contrôles, dans toute l'UE, afin de limiter, pendant les plages horaires où les enfants regardent la télévision en grand nombre, la publicité télévisée pour des aliments riches en matières grasses, en sucre et en sel; souligne en outre qu'il est solidement p ...[+++]


23. Condemns the frequency and the intensity of television campaigns designed to advertise and promote foodstuffs targeted exclusively at children, and stresses that such commercial practices do not encourage healthy eating habits and should therefore be managed at EU level through the revision of the 'Television without Frontiers' Directive ; stresses furthermore that there is clear evidence that TV advertising influences short-te ...[+++]

23. stigmatise la fréquence et l'intensité des campagnes télévisées de publicité et de promotion d'aliments destinées exclusivement aux enfants, souligne que de telles pratiques commerciales n'encouragent pas des habitudes alimentaires saines et doivent dès lors être encadrées au niveau de l'Union grâce à la révision de la directive "Télévision sans frontières" ; souligne en outre qu'il est clairement prouvé que la publicité télévisuelle exerce une influence sur les modèles de consommation à court terme des enfants âgés de deux à onze ans, mais estime dans le même temps que la responsabilité individuelle des parents est engagée dès lors ...[+++]


23. Condemns the frequency and the intensity of television campaigns designed to advertise and promote foodstuffs targeted exclusively at children, and stresses that such commercial practices do not encourage healthy eating habits and should therefore be managed at EU level through the revision of the 'Television without Frontiers' Directive ; stresses furthermore that there is clear evidence that TV advertising influences short-te ...[+++]

23. stigmatise la fréquence et l'intensité des campagnes télévisées de publicité et de promotion d'aliments destinées exclusivement aux enfants, souligne que de telles pratiques commerciales n'encouragent pas des habitudes alimentaires saines et doivent dès lors être encadrées au niveau de l'Union grâce à la révision de la directive "Télévision sans frontières" ; souligne en outre qu'il est clairement prouvé que la publicité télévisuelle exerce une influence sur les modèles de consommation à court terme des enfants âgés de deux à onze ans, mais estime dans le même temps que la responsabilité individuelle des parents est engagée dès lors ...[+++]


Mr. Kingsley: In my introductory remarks, I was trying to say that it would allow Elections Canada to do a better job of reaching out to Canadians in terms of our advertising campaign — the election is coming, and so on and so forth — and in terms of preparations.

M. Kingsley : Dans ma déclaration liminaire, j'ai fait remarquer que nos activités de rayonnement, d'éducation et de publicité auprès des Canadiens — pour expliquer la tenue prochaine d'élections, entre autres — seraient plus efficaces.


There should be an advertising campaign to let them know the deadline is coming; but in the Calgary Herald, on March 26, Ms. Napolitano said they were so ill-prepared to implant these new rules that the loss of the plan will result in chaos.

Il faudrait qu'une campagne de publicité soit menée pour faire savoir aux États-Unis que la date limite approche. Toutefois, dans le Calgary Herald du 26 mars, Mme Napolitano a indiqué que les États-Unis étaient si mal préparés pour mettre en œuvre ces nouvelles règles que l'abandon du plan provoquerait le chaos.


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