Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Advertisement
Advertising
Advertising campaign
Approve ad campaign
Approve advertising campaign
Approve advertising campaigns
Arrange advertising campaigns
Coordinate advertising campaigns
Coordinating an advertising campaign
Endorse advertising campaign
Evaluate ad campaign
Evaluate advertising campaign
Evaluating advertising campaign
Institutional advertising campaign
Institutional campaign
Mixed media ad campaign
Mixed media advertising campaign
Mixed-media ad campaign
Mixed-media advertising campaign
Oversee advertising campaigns
Point-of-sale advertising campaign
Publicity campaign
Review advertising campaign

Traduction de «advertising campaigns which » (Anglais → Français) :

TERMINOLOGIE
voir aussi les traductions en contexte ci-dessous
arrange advertising campaigns | coordinating an advertising campaign | coordinate advertising campaigns | oversee advertising campaigns

coordonner des campagnes publicitaires


evaluate ad campaign | evaluating advertising campaign | evaluate advertising campaign | review advertising campaign

évaluer une campagne de publicité | évaluer une campagne publicitaire


approve advertising campaigns | endorse advertising campaign | approve ad campaign | approve advertising campaign

approuver une campagne de publicité


advertising [ advertisement | advertising campaign ]

publicité [ campagne publicitaire | information publicitaire | publicité commerciale | réclame ]


mixed-media advertising campaign | mixed media advertising campaign | mixed media ad campaign | mixed-media ad campaign

campagne de publicité multimédia | campagne publicitaire multimédia


advertising campaign | publicity campaign

campagne publicitaire


institutional campaign | institutional advertising campaign

campagne institutionnelle






TRADUCTIONS EN CONTEXTE
The advertising campaign, which focuses on intimidation, will highlight the need to expose and counter—and I quote the WHO—“the tobacco industry's brazen and increasingly aggressive attempts”.

La campagne de publicité, qui reprend le thème de l'intimidation, mettra l'accent sur la nécessité de dénoncer et de contrecarrer — et je cite l'OMS — « les agissements éhontés et toujours plus agressifs de l'industrie du tabac ».


in the medium and long term, consumers appreciate products of a consistently high quality; the advertising of quality control schemes which aim to achieve consistently high quality standards is likely to promote consumer confidence in Community agricultural production, improve farm incomes and thus promote the development of the sector as a whole moreover, quality products clearly have specific characteristics which are not shared by other similar products; advertising of these characteristics will not mislead the consumer and is also likely to contribute to the development ...[+++]

à moyen et long terme, les consommateurs apprécient les produits d'une grande qualité constante. La publicité en faveur de régimes de contrôle de la qualité qui visent à atteindre des normes de qualité constamment élevées est censée renforcer la confiance du consommateur dans la production agricole communautaire, améliorer les revenus agricoles et donc favoriser le développement de l'ensemble du secteur. De plus, les produits de qualité ont des caractéristiques spécifiques dont ne disposent pas les autres produits similaires. La publicité vantant ces caractéristiques n'induira pas le consommateur en erreur et contribuera vraisemblablement au développement du secteur. Pour ces raisons, au lieu de répartir les aides sur la base de critères po ...[+++]


as far as reference to the origin of products is concerned, the Commission has, for several years, authorised certain types of support for advertising of agricultural products; however, experience has shown that advertising campaigns are very often aimed at reinforcing the preferences of domestic consumers in favour of products from the same Member State, which makes aids related to them incompatible with the Treaty.

en ce qui concerne la mention de l'origine des produits, la Commission autorise depuis plusieurs années certains types d'aides à la publicité en faveur des produits agricoles. L'expérience a toutefois montré que les campagnes publicitaires visent très souvent à renforcer la préférence des consommateurs nationaux pour les produits provenant de leur État membre, ce qui rend les aides relatives à ces campagnes incompatibles avec le traité.


the advertising campaign is earmarked for quality products, defined as products fulfilling the criteria to be established pursuant to Article 32 of Regulation (EC) No 1698/2005, for Community-recognised denominations (protected designations of origin (PDO), protected geographical indications (PGI) or other designations of origin which are protected under Community legislation) or for national or regional quality labels.

la campagne de publicité est axée sur les produits de qualité définis comme des produits remplissant les critères à établir en vertu de l'article 32 du règlement (CE) no 1698/2005 pour des dénominations reconnues par la Communauté [appellations d'origine protégées (AOP), indications géographiques protégées (IGP) ou autres appellations d'origine protégées au titre de la législation communautaire] ou pour des labels de qualité nationaux ou régionaux.


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
The National Recruiting Program organizes special recruitment drives such as " Women's Forums" and " Diversity Forums" in various communities aimed at reaching members of the designated groups to maintain adequate representation, and incorporates diversity recruiting into the training of recruiters, and also into the National Recruiting Advertising Campaign which includes posters, brochures, book-markers, radio commercials and magazine advertisement directed at diversity groups.

L'équipe du Programme national de recrutement organise des campagnes de recrutement spéciales, tel que des « Forum de femmes » et « Séances de discussion sur la diversité » qui visent à réunir des membres des groupes désignés en vue de maintenir une représentation fidèle de la population. De plus, le concept du recrutement axé sur la diversité a été intégré à la formation que reçoivent les recruteurs ainsi qu'à la Campagne publicitaire nationale de recrutement qui comprend des affiches, des brochures, des signets, des messages radio et de la publicité dans des magazines ciblant les groupes désignés.


Mr. Monte Solberg (Medicine Hat, CPC): Mr. Speaker, in 1995 the government's open bidding system tendered a $600,000 contract for the Canada investments and savings advertising campaign which was overseen by the Department of Finance.

M. Monte Solberg (Medicine Hat, PCC): Monsieur le Président, en 1995, le gouvernement a accordé, par le biais de son système d'invitations ouvertes à soumissionner, un contrat de 600 000 $ pour la campagne de publicité de Placements Épargne Canada, qui était supervisée par le ministère des Finances.


The differences between the laws of the Member States on advertising which misleads business hinder the execution of advertising campaigns beyond national boundaries and thus affect the free circulation of goods and provision of services.

Les disparités entre les législations des États membres sur la publicité trompeuse pour les entreprises entravent la réalisation de campagnes publicitaires par delà les frontières nationales et ainsi affectent la libre circulation des marchandises et des prestations de services.


Since, in paragraphs 85 to 87 of the judgment under appeal, following an assessment of the facts and evidence, the Court of First Instance found, first, that the mark applied for was devoid of any distinctive character, ab initio, in all of the Member States of the Community and, second, that the appellant did not establish that that mark was the subject of advertising campaigns in certain Member States during the reference period, it rightly found that the figures provided in relation to the advertising costs incurred by the appellant did not provide proof that the mark had acquired distinctive character as a result o ...[+++]

86 Dès lors que, aux points 85 à 87 de l’arrêt attaqué, à l’issue d’une appréciation des faits et éléments de preuve, le Tribunal a constaté, d’une part, que la marque demandée était dépourvue de caractère distinctif ab initio dans l’ensemble des États membres de la Communauté et, d’autre part, que la requérante n’établissait pas que cette marque avait fait l’objet de campagnes publicitaires dans certains États membres au cours de la période de référence, c’est à bon droit qu’il a considéré que les chiffres fournis concernant les frais de publicité engagés par la requérante ne permettent pas de rapporter la preuve que ladite marque a acq ...[+++]


The other was a national multimedia advertising campaign, which included print, radio, online as well, to promote government efforts to support Canadian businesses expanding into foreign markets through free trade initiatives.

La deuxième était une campagne nationale multimédia dans la presse écrite, à la radio et sur Internet visant à promouvoir les efforts du gouvernement pour appuyer les entreprises canadiennes en pleine expansion vers des marchés étrangers par l'entremise d'initiatives de libre-échange.


Holding elections at a fixed date would also be beneficial for our outreach and education programs, as well as for our advertising campaign, which could be implemented more effectively before and during general elections.

Les élections à date fixe auraient aussi des avantages pour nos activités de rayonnement, d'éducation des électeurs et de publicité que nous pourrions mettre en œuvre plus efficacement avant et pendant les élections générales.


w