Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Analyse train control systems to find faults
Analyse train control systems to identify malfunctions
Analyse training outcome
Analyses and Design of Training Activities
Assess clinical outcomes of dental hygiene treatments
Assess training programme
Carry out assessments of dental hygiene treatments
Detect malfunctions in train control systems
Evaluate the training
Evaluate training
Recognise malfunctions in train control systems
Training Outcomes Project
Training outcomes report system

Traduction de «analyse training outcome » (Anglais → Français) :

TERMINOLOGIE
voir aussi les traductions en contexte ci-dessous
analyse training outcome | assess training programme | evaluate the training | evaluate training

évaluer une formation


analyse clinical outcomes of dental hygiene interventions | carry out assessments of dental hygiene treatments | assess clinical outcomes of dental hygiene treatments | evaluate clinical outcomes of dental hygiene interventions

évaluer les résultats cliniques des interventions d’hygiène dentaire


analyse train control systems to identify malfunctions | recognise malfunctions in train control systems | analyse train control systems to find faults | detect malfunctions in train control systems

détecter des dysfonctionnements des systèmes de contrôle des trains


Training Outcomes Project

Projet d'analyse des résultats de formation


training outcomes report system

système des rapports, résultat de la formation


Analyses and Design of Training Activities

Analyse et élaboration des activités de formation
TRADUCTIONS EN CONTEXTE
The contribution of the programme to the training of decision-makers was to be analysed under Outcome 7.

La contribution du programme à la formation des décideurs devait faire l'objet d'une analyse dans le cadre du résultat 7.


- outcomes on higher education aspects were analysed[7] within the framework of the “Education and Training 2010” work programme[8] and discussed at the conference “Enabling European universities to make their full contribution to the Lisbon Strategy” of February 2005[9].

- les résultats de la consultation concernant les questions relatives à l' enseignement supérieur ont été analysés[7] dans le cadre du programme de travail "Éducation et formation 2010"[8] et examinés lors de la conférence intitulée "Permettre aux universités européennes de contribuer pleinement à la stratégie de Lisbonne" organisée en février 2005[9].


This report analyses the achievements of the Europass framework on the basis of the external evaluation of Europass carried out in 2012.[4] It stresses that the original objectives remain relevant, in particular to the Education and Training 2020 Strategic Framework for European cooperation (ET 2020).[5] Europass supports the movement of learners and workers for lifelong learning or work by allowing skills, qualifications and learning outcomes to be com ...[+++]

Dans le présent rapport, la Commission analyse les succès engrangés dans le cadre d'Europass sur la base de l'évaluation externe de ce cadre réalisée en 2012[4]. Elle y souligne que les objectifs initiaux restent d'actualité, notamment pour le cadre stratégique pour la coopération européenne dans le domaine de l'éducation et de la formation («Éducation et formation 2020»)[5]. Europass soutient la mobilité des apprenants et des travailleurs en matière d'apprentissage tout au long de la vie ou de travail, en permettant la comparaison de ...[+++]


a skills audit means a process aimed at identifying and analysing the knowledge, skills and competences of an individual, including his or her aptitudes and motivations in order to define a career project and/or plan a professional reorientation or training project; the aim of a skills audit is to help the individual analyse his/her career background, to self-assess his/her position in the labour environment and to plan a career pathway, or in some cases to prepare for the validation of non-formal or informal learning ...[+++]

bilan des aptitudes, un processus visant à identifier et analyser les savoirs, aptitudes et compétences d'une personne, y compris ses aptitudes et motivations afin de définir un projet professionnel et/ou envisager une réorientation professionnelle ou un projet de formation; le bilan des aptitudes a pour but d'aider la personne à analyser son parcours professionnel antérieur, à se situer dans le monde du travail et à planifier son parcours de carrière ou, dans certains cas, à se préparer en vue de la validation des acquis d'apprentis ...[+++]


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
This report analyses the achievements of the Europass framework on the basis of the external evaluation of Europass carried out in 2012.[4] It stresses that the original objectives remain relevant, in particular to the Education and Training 2020 Strategic Framework for European cooperation (ET 2020).[5] Europass supports the movement of learners and workers for lifelong learning or work by allowing skills, qualifications and learning outcomes to be com ...[+++]

Dans le présent rapport, la Commission analyse les succès engrangés dans le cadre d'Europass sur la base de l'évaluation externe de ce cadre réalisée en 2012[4]. Elle y souligne que les objectifs initiaux restent d'actualité, notamment pour le cadre stratégique pour la coopération européenne dans le domaine de l'éducation et de la formation («Éducation et formation 2020»)[5]. Europass soutient la mobilité des apprenants et des travailleurs en matière d'apprentissage tout au long de la vie ou de travail, en permettant la comparaison de ...[+++]


a skills audit means a process aimed at identifying and analysing the knowledge, skills and competences of an individual, including his or her aptitudes and motivations in order to define a career project and/or plan a professional reorientation or training project; the aim of a skills audit is to help the individual analyse his/her career background, to self-assess his/her position in the labour environment and to plan a career pathway, or in some cases to prepare for the validation of non-formal or informal learning ...[+++]

bilan des aptitudes, un processus visant à identifier et analyser les savoirs, aptitudes et compétences d'une personne, y compris ses aptitudes et motivations afin de définir un projet professionnel et/ou envisager une réorientation professionnelle ou un projet de formation; le bilan des aptitudes a pour but d'aider la personne à analyser son parcours professionnel antérieur, à se situer dans le monde du travail et à planifier son parcours de carrière ou, dans certains cas, à se préparer en vue de la validation des acquis d'apprentis ...[+++]


The need to ensure that European education and training systems are both efficient and equitable was recently reiterated by the 2006 Spring European Council.[10] As emphasised in the Communication of Efficiency and Equity, to investigate equity in education and training means to analyse the extent to which “individuals can take full advantage of education and training, in terms of opportunities, access, treatment and outcomes”.

La nécessité de faire en sorte que les systèmes européens d’éducation et de formation soient à la fois efficaces et équitables a été réitérée récemment, lors de la réunion du Conseil européen du printemps 2006[10]. Comme l’a souligné la communication sur l’efficacité et l’équité, étudier l’équité dans l’éducation et la formation consiste à analyser le degré auquel « les individus peuvent bénéficier de l’éducation et de la formation, en matière de possibilités, d’accès, de traitement et de résultats »[11].


The contribution of the programme to the training of decision-makers was to be analysed under Outcome 7.

La contribution du programme à la formation des décideurs devait faire l'objet d'une analyse dans le cadre du résultat 7.


- outcomes on higher education aspects were analysed[7] within the framework of the “Education and Training 2010” work programme[8] and discussed at the conference “Enabling European universities to make their full contribution to the Lisbon Strategy” of February 2005[9];

- les résultats de la consultation concernant les questions relatives à l' enseignement supérieur ont été analysés[7] dans le cadre du programme de travail "Éducation et formation 2010"[8] et examinés lors de la conférence intitulée "Permettre aux universités européennes de contribuer pleinement à la stratégie de Lisbonne" organisée en février 2005[9].


OTHER DECISIONS Definition of a Community approach to the development of the non-energy mining industry - Council conclusions "THE COUNCIL OF THE EUROPEAN UNION: 1) WELCOMES the Commission communication of 11 November 1992 entitled "The non-energy mining industry: current situation and guidelines for a Community approach", which analyses the follow-up to the Council Resolution of 28 July 1989 on the development of the Community mining industry (1), which highlights the economic importance of this industrial activity and proposes guidelines for a Community approach with a view to strengthening the competitiveness of the non-energy mining ...[+++]

* * * Les autres points figurant à l'ordre du jour ont été reportés à une session ultérieure. AUTRES DECISIONS Définition d'une approche communautaire concernant le développement de l'industrie extractive non énergétique - Conclusions du Conseil "LE CONSEIL DE L'UNION EUROPEENNE : 1) ACCUEILLE favorablement la communication de la Commission du 11 novembre 1992 intitulée "L'industrie extractive non énergétique : situation actuelle et orientations pour une approche communautaire", qui analyse les suites données à la résolution du Conseil du 28 juillet 1989 concernant le développement de l'industrie minière communautaire (1), met en évidenc ...[+++]




datacenter (1): www.wordscope.be (v4.0.br)

'analyse training outcome' ->

Date index: 2021-12-26
w