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Automatic answering service
Automatic telex answering service
Automatic telex reply service
PATWAS
Pilots’ automatic telephone weather answering system
Telephone information briefing service
Telex with an automatic answering device

Vertaling van "automatic telex answering service " (Engels → Frans) :

TERMINOLOGIE
automatic telex answering service | telex with an automatic answering device

télex à répondeur automatique


automatic telex reply service

service automatique de réponse par télex


telex with an automatic answering device

télex à répondeur automatique


pilots’ automatic telephone weather answering system [ PATWAS | telephone information briefing service ]

système téléphonique automatique de renseignements météorologiques pour les pilotes


automatic answering service

service de réponse automatique
IN-CONTEXT TRANSLATIONS
To ensure the proper functioning of eCall, the answering point services will need to be modernised to enable them to handle the automatic data transmitted by the vehicles; this will require significant investment.

Le fonctionnement de l'eCall nécessitera la modernisation des services de réception des appels d'urgence afin de traiter les données automatiques envoyées par les véhicules, ce qui engendrera des investissements substantiels.


In cases where a vehicle is involved in an accident, an Emergency Call (e-Call) can be initiated automatically, and accurate vehicle location and additional safety-related information can be passed to the Public Service Answering Point (PSAP).

Lorsqu'un véhicule est impliqué dans un accident, la fonction d'appel d'urgence électronique (eCall) peut être activée automatiquement et l'emplacement exact du véhicule, accompagné d'autres informations liées à la sécurité, peut être communiqué au centre de réception des appels d'urgence (PSAP - Public Service Answering Point).


Mr. Ted D'Arcy (Vice-President, Inflight Service, Air Canada): Senator, the answer is that we definitely do deal with all of the complaints we get about Inflight Service. Those complaints do not automatically trigger disciplinary measures.

M. Ted D'Arcy (vice-président, Service en vol, Air Canada): Monsieur le sénateur, la réponse est qu'on donne sûrement un suivi à toutes les plaintes qu'on reçoit au Service en vol. Ces plaintes n'entraînent pas automatiquement des mesures disciplinaires.


(1) ‘eCall in-vehicle system’ means an emergency system, composed of the in-vehicle equipment and the means to trigger manage and effect the eCall transmission, that is activated either automatically via in-vehicle sensors or manually, and which emits signals by means of mobile wireless communications networks in order to enable the transmission of a standardised minimum set of data, and to establish a 112-based or a third party services supported eCall based audio channel between the occupants of the vehicle and a publ ...[+++]

(1) "système eCall embarqué", un système d'urgence, composé de l'équipement embarqué ainsi que des moyens de déclencher, de gérer et d'assurer la transmission eCall, qui est actionné soit automatiquement par l'activation de détecteurs embarqués, soit manuellement, et qui émet des signaux grâce à des réseaux de communications sans fil, dans le but de permettre la transmission d'un ensemble minimal de données et d'établir un canal audio pour le service eCall basé sur le numéro 112 ou assuré par un fournisseur privé entre les occupants d ...[+++]


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The effective implementation of a harmonised EU-wide interoperable eCall service requires that the voice/audio call, along with the minimum set of data generated by the in-vehicle system on the incident, is transmitted automatically to any appropriate public safety answering point that can receive and use the location data provided.

Pour assurer la mise en œuvre d’un service eCall harmonisé et interopérable dans toute l’Union, il est nécessaire que l’appel vocal/audio soit transmis automatiquement, avec l’ensemble minimal de données généré par le système embarqué sur l’incident, à tout centre de réception des appels d’urgence approprié capable de recevoir et d’utiliser les données de localisation fournies.


The effective implementation of a harmonised EU-wide interoperable eCall service requires that the voice/audio call, along with the minimum set of data generated by the in-vehicle system on the incident, is transmitted automatically to any appropriate public safety answering point that can receive and use the location data provided.

Pour assurer la mise en œuvre d’un service eCall harmonisé et interopérable dans toute l’Union, il est nécessaire que l’appel vocal/audio soit transmis automatiquement, avec l’ensemble minimal de données généré par le système embarqué sur l’incident, à tout centre de réception des appels d’urgence approprié capable de recevoir et d’utiliser les données de localisation fournies.


To ensure the proper functioning of eCall, the answering point services will need to be modernised to enable them to handle the automatic data transmitted by the vehicles; this will require significant investment.

Le fonctionnement de l'eCall nécessitera la modernisation des services de réception des appels d'urgence afin de traiter les données automatiques envoyées par les véhicules, ce qui engendrera des investissements substantiels.


In cases where a vehicle is involved in an accident, an Emergency Call (e-Call) can be initiated automatically, and accurate vehicle location and additional safety-related information can be passed to the Public Service Answering Point (PSAP).

Lorsqu'un véhicule est impliqué dans un accident, la fonction d'appel d'urgence électronique (eCall) peut être activée automatiquement et l'emplacement exact du véhicule, accompagné d'autres informations liées à la sécurité, peut être communiqué au centre de réception des appels d'urgence (PSAP - Public Service Answering Point).


It is expected that the new figures will be available around 15.00h on September 20. They will also be available that same day on the Commission's telex answering service no 23789 and will be published in the Official Journal the next day.

Les nouveaux montants seront vraisemblablement connus le 20 septembre vers 15 h. Ils pourront également être obtenus le même jour en appelant le répondeur automatique télex de la Commission au no 23789 et seront publiés au Journal officiel le lendemain.


To ensure the proper functioning of eCall, the answering point services will need to be modernised to enable them to handle the automatic data transmitted by the vehicles; this will require significant investment.

Le fonctionnement de l'eCall nécessitera la modernisation des services de réception des appels d'urgence afin de traiter les données automatiques envoyées par les véhicules, ce qui engendrera des investissements substantiels.




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Date index: 2022-10-09
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