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Approach azimuth antenna to MLS datum point distance
Back azimuth antenna to MLS datum point distance
Back azimuth to MLS datum point distance
DME to MLS datum point distance
MLS back azimuth reference datum

Vertaling van "back azimuth to mls datum point distance " (Engels → Frans) :

TERMINOLOGIE
back azimuth antenna to MLS datum point distance [ back azimuth to MLS datum point distance ]

distance antenne d'azimut arrière - point d'origine MLS


approach azimuth antenna to MLS datum point distance

distance antenne d'azimut d'approche - point d'origine MLS


DME to MLS datum point distance

distance DME - point d'origine MLS


MLS back azimuth reference datum

point de repère d'azimut arrière MLS
IN-CONTEXT TRANSLATIONS
‘height’ means the vertical distance of a level, a point or an object considered as a point, measured from a specified datum.

«hauteur», la distance verticale entre un niveau, un point ou un objet assimilé à un point, et un niveau de référence spécifié.


THENCE along the westerly limit of said approach surface on an azimuth of 17°17′ a distance of 4 800 m to a point being the northwesterly corner of said approach surface, the coordinates of which are 4,787,611.267 N., 571,792.6988 E;

DE LÀ, le long de la limite ouest de ladite surface d’approche selon un azimut de 17°17′ sur une distance de 4 800 m, jusqu’à un point se trouvant à l’angle nord-ouest de ladite surface d’approche et dont les coordonnées sont 4 787 611,267 N., 571 792,6988 E.;


THENCE along the easterly limit of said approach surface on an azimuth of 197°17′ a distance of 4 800 m to a point being the southeasterly corner of said approach surface the coordinates of which are 4,773,775.573 N., 601,640.8212 E;

DE LÀ, le long de la limite est de ladite surface d’approche selon un azimut de 197°17′, sur une distance de 4 800 m jusqu’à un point se trouvant à l’angle sud-est de ladite surface d’approche, dont les coordonnées sont 4 773 775,573 N., 601 640,8212 E.;


Thence on an azimuth of 219°03′45″ a distance of 459.14 m to a point on the southwesterly limit of the southwesterly transitional surface, the UTM coordinates of which are N5,614,637.411 and E615,984.858, which point is the POINT OF COMMENCEMENT of the description of the lands to which these Regulations apply;

De là, à l’azimut 219°03′45″ sur 459,14 m jusqu’à un point sur la limite sud-ouest de la surface de transition sud-ouest, dont les coordonnées UTM sont N5 614 637,411 et E615 984,858, lequel point constitue le POINT DE DÉPART de la description des terrains auxquels s’applique le présent règlement;


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However, if a curve in the back of the roll-over protection structure starts at a greater distance than that inside this vertical plane, the impact shall be administered at the beginning of the curve, i.e. at the point where this curve is tangential to a line at right angles to the median plane of the tractor (see Annex IV, fig. 9).

Toutefois, si une courbure de l’arrière du dispositif de protection en cas de renversement commence à une distance supérieure à celle-là à l’intérieur de ce plan vertical, le choc a lieu au point de départ de la courbure, c’est-à-dire au point où la courbure est tangente à une ligne perpendiculaire au plan médian du tracteur (voir annexe IV, figure 9).


Minimum value of fixed nose protection for common crossings, measured 14 mm below the running surface, and on the theoretical reference line, at an appropriate distance back from the actual point (RP) of the nose as indicated in the diagram below: 1 392 mm in service.

Valeur minimale de la protection de la pointe fixe pour les cœurs de croisement, pour une mesure prise à 14 mm au-dessous du plan de roulement, sur la ligne de référence théorique à une distance appropriée en retrait du point réel (PR) du cœur comme indiqué dans le schéma ci-dessous: 1 392 mm en service.


Minimum value of fixed nose protection for common crossings, measured 14 mm below the running surface, and on the theoretical reference line, at an appropriate distance back from the actual point (RP) of the nose as indicated in the diagram below: 1 392 mm in service.

Valeur minimale de la protection de la pointe fixe pour les cœurs de croisement, pour une mesure prise à 14 mm au-dessous du plan de roulement, sur la ligne de référence théorique à une distance appropriée en retrait du point réel (PR) du cœur comme indiqué dans le schéma ci-dessous: 1 392 mm en service.


5.4.Wheelbase/moment of inertia (; ): mm/kgm$ (; )5.5.Type sizes: front: rear: 6.Specifications of protection structure6.1.General arrangement drawing of both the protection structure and its attachment to the tractor.6.2.Photographs from side and rear showing mounting details.6.3.Brief description of protection structure including type of construction, details of mounting on the tractor, details of cladding, means of access and escape, details of interior padding, features to prevent continuous rolling and details of heating and ventilation.6.4.Dimensions6.4.1.Height of roof members above the seat reference point: mm6.4.2.Height of roof ...[+++]

5.4.Empattement/Moment d'inertie (; ): mm/kgm$ (; )5.5.Dimensions des pneumatiques: avant: arrière: 6.Spécifications du dispositif de protection6.1.Dessin de la disposition d'ensemble de la structture du dispositif de protection et de sa fixation sur le tracteur6.2.Photographies du côté et de l'arrière, indiquant les détails de fixation6.3.Description succincte du dispositif de protection comprenant le type de construction, les systèmes de fixation sur le tracteur, les détails de l'habillage, les moyens d'accès et les possibilités de se dégager, des précisions sur le rembourrage intérieur, des particularités susceptibles d'empêcher les tonneaux successifs du tracteur et des détails sur le système de chauffage et de ventilation6.4.Dimensions ...[+++]


However, if a curve in the back of the roll-over protection structure starts at a greater distance than this inside this vertical plane, the impact shall be administered at the beginning of the curve, i.e. at the point where this curve is tangential to a line at right angles to the median plane of the tractor (see Annex IV, fig. 9).

Toutefois, si une courbure de l'arrière du dispositif de protection en cas de renversement commence à une distance supérieure à celle-là à l'intérieur de ce plan vertical, le choc a lieu au point de départ de la courbure, c'est-à-dire au point où la courbure est tangente à une ligne perpendiculaire au plan médian du tracteur (voir annexe IV figure 9).


I understand part of that is a linkage back into sovereignty so it is clear with regard to the datum points.

Je crois comprendre qu'une partie est reliée à la souveraineté, cela est donc clair en ce qui concerne les points de base.




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Date index: 2022-02-22
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