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CMPA
Canadian Magazine Publishers' Association
Canadian Periodical Publishers' Association
European Federation of Magazine Publishers
European Magazine Publishers Federation
FAEP
MPA
Magazine Publishers Association
Magazine Publishers Association of Canada
Magazine Publishers of America
Magazine publishing weekly television programmes
National Association of Magazine Publishers
National Association of Periodical Publishers
National Publishers Association
Netherlands Organization of Magazine Publishers

Traduction de «canadian magazine publishers » (Anglais → Français) :

TERMINOLOGIE
voir aussi les traductions en contexte ci-dessous
Canadian Magazine Publishers' Association [ CMPA | Canadian Periodical Publishers' Association ]

Canadian Magazine Publishers' Association [ CMPA | Canadian Periodical Publishers' Association ]


Magazine Publishers of America [ MPA | Magazine Publishers Association | National Association of Magazine Publishers | National Publishers Association | National Association of Periodical Publishers ]

Magazine Publishers of America [ MPA | Magazine Publishers Association | National Association of Magazine Publishers | National Publishers Association | National Association of Periodical Publishers ]


European Federation of Magazine Publishers | European Magazine Publishers Federation | FAEP [Abbr.]

Fédération des associations d'éditeurs de périodiques | FAEP [Abbr.]


magazine publishing weekly television programmes

hebdomadaire de télévision


Netherlands Organization of Magazine Publishers

Organisation néerlandaise des éditeurs de périodiques


Magazine Publishers Association of Canada

Magazine Publishers Association of Canada
TRADUCTIONS EN CONTEXTE
We have here the representatives of the Canadian Magazine Publishers Association, including Mr. Rick Boychuk, the Editor of Canadian Geographic Magazine, and Mr. Jean Paré, Publisher of L'actualité.

Nous entendrons maintenant les représentants de la Canadien Magazine Publishers Association, nommément M. Rick Boychuk, rédacteur en chef de Canadian Geographic et M. Jean Paré, éditeur de L'actualité.


According to one witness, profit margins in the magazine industry average 6 to 8 per cent, which is low relative to other media.[38] These margins leave Canadian magazine publishers vulnerable to downturns in the advertising market or changes in government support, and less able to compete with publishers from outside Canada (overwhelmingly from the United States).

Selon un témoin, la marge de profit moyenne de l’industrie des magazines se situe entre 6 et 8 p. 100, ce qui est peu par rapport aux autres branches du secteur des médias[38]. Cette faible marge rend les maisons d’édition vulnérables en cas de fléchissement du marché de la publicité ou de changements dans l’aide gouvernementale et devant la concurrence accrue d’entreprises de l’extérieur (presque exclusivement des États-Unis).


The reason is that on the day it was published in Science magazine it was sent out by press release by an international PR company based in New York and simultaneously appeared on the website of the Canadian-based Suzuki Foundation, which campaigns on behalf of Alaskan wild salmon and which, of course, has a vested interest in damaging the European farmed salmon industry.

Le jour de sa publication dans le magazine Science, il a été envoyé par communiqué de presse par une société internationale de relations publiques basée à New York et a paru simultanément sur le site internet de la Fondation Suzuki, basée au Canada, qui mène une campagne en faveur du saumon sauvage d’Alaska et qui a bien sûr intérêt à causer du tort à l’industrie européenne du saumon d’élevage.


A final note on this issue is that Canadian magazine publishers admitted to the Standing Committee on Finance that advertising revenues in the Canadian magazine industry have increased 4 per cent over the last year despite the alleged dumping and predatory pricing of Sports Illustrated Canada that were supposed to have taken place during this time (1310 ) Moreover, the Canadian Magazine Publishers Association agreed there was no Canadian magazine in direct competition with Sports Illustrated Canada in its unique market niche for its readers.

Enfin, les éditeurs canadiens de magazines ont affirmé au Comité des finances que les recettes de publicité de l'industrie canadienne du magazine ont augmenté de 4 p. 100 par rapport à l'année précédente. Cela s'est produit malgré la prétendue histoire de dumping et de pratique de prix abusifs par Sports Illustrated du Canada, qui s'était apparemment produite à cette époque (1310) En outre, la Canadian Magazine Publishers' Association a admis qu'il n'existait aucune revue canadienne qui soit directement en concurrence avec Sports Illustrated du Canada, dans le créneau occupé par cette revue et pour ses lecteurs.


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The motion ignores the fact that on two occasions in 1993 the government clearly warned magazine publishers that should they decide during the work of the task force on the Canadian magazine industry to undertake any new publishing activity that would contravene or sidestep the government's policy objectives for the magazine industry, they would be doing so at their own risk.

La motion fait abstraction du fait que, à deux occasions, en 1993, le gouvernement a clairement prévenu les éditeurs de magazines que, s'ils décidaient, pendant les travaux du groupe sur l'industrie canadienne du magazine, d'entreprendre toute nouvelle activité d'édition qui violait ou contournait les objectifs de la politique gouvernementale en faveur de l'industrie du magazine, ils le faisaient à leurs propres risques.


Furthermore, although the Canadian Magazine Publishers Association loves to drag out that 80% of the magazines on the stand are foreign magazines, the reality is that there are many Canadian magazines that are very successful.

De plus, même si la Canadian Magazine Publishers Association se plaint constamment que 80 p. 100 des revues dans les kiosques sont des publications étrangères, il reste qu'un très grand nombre de revues canadiennes remportent énormément de succès.


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