Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Arrange rental car drop-off
Arrange reports on fuel sold in fuel station
Automobile
CFD
Car
Car Free Day
Charging car
Coal charge car
Coal charging car
Develop reports on fuel sold in fuel station
European Car-Free Day
European no-car day
Kiln car preheating
Larry car
Motor car
Personal automobile
Placing kiln car into preheating chamber
Plain car
Plain clothes car
Position rental car drop-off
Preheat kiln car
Preheating kiln car
Prepare a report on fuel sold in fuel station
Prepare rental car drop-off
Prepare reports on fuel sold in fuel station
Private car
Q car
Sort rental car drop-off
Tourist vehicle
Unmarked car

Vertaling van "cars sold " (Engels → Frans) :

TERMINOLOGIE
develop reports on fuel sold in fuel station | prepare a report on fuel sold in fuel station | arrange reports on fuel sold in fuel station | prepare reports on fuel sold in fuel station

préparer des rapports sur le carburant vendu dans une station essence


plain car | plain clothes car | Q car | unmarked car

voiture banalisée | voiture piège


charging car | coal charge car | coal charging car | larry car

enfourneuse | machine chargeuse | wagon à charbon


Car Free Day | European Car-Free Day | European no-car day | In Town, Without My Car! Day | CFD [Abbr.]

Journée européenne En ville sans ma voiture !


position rental car drop-off | prepare rental car drop-off | arrange rental car drop-off | sort rental car drop-off

organiser la restitution d'une voiture de location


kiln car preheating | placing kiln car into preheating chamber | preheat kiln car | preheating kiln car

préchauffer le chariot d’un four


Car occupant injured in collision with car, pick-up truck or van

Occupant d'une automobile blessé dans une collision avec une automobile ou une camionnette


Car accident NOS, nontraffic Car occupant injured in nontraffic accident NOS

Accident de voiture SAI, en dehors de la circulation Occupant d'une automobile blessé dans un accident SAI, en dehors de la circulation


motor car [ automobile | car | personal automobile | private car | tourist vehicle ]

automobile [ véhicule automobile | voiture | voiture automobile | voiture de tourisme | voiture particulière ]


Pedestrian injured in collision with car, pick-up truck or van

Piéton blessé dans une collision avec une automobile ou une camionnette
IN-CONTEXT TRANSLATIONS
Of all cars sold in the main EU markets in 1999, sales of company cars formed between 35% and 45% (see Table 9 in Annex).

En 1999, les ventes de ces voitures ont constitué entre 35% et 45% du total des ventes enregistrées sur les principaux marchés de l'UE (voir le tableau 9 en annexe).


Cars capable of coping with ethanol blends between 0 and 100% are sold in Brazil at similar or identical prices to ordinary cars, and accounted for about 80% of the new cars sold there in 2006.

Au Brésil, les voitures acceptant des mélanges présentant une teneur en éthanol comprise entre 0 et 100 % sont vendues à des prix comparables ou identiques à ceux des voitures ordinaires et représentent environ 80 % des ventes de voitures neuves en 2006.


Company cars are a significant proportion of new passenger cars sold each year, and of the total car fleet.

Les voitures de société représentent une part importante des voitures particulières neuves vendues chaque année ainsi que du parc automobile total.


In parallel, as tax requirements differ, cars marketed in one Member State with specifications designed to meet national requirements and "tax influenced" demand (e.g. brackets of fiscal horsepower, tax policy regarding diesel), are imperfect substitutes of and may not effectively compete with cars sold in a different Member State, thereby undermining the benefits which EU consumers should derive from a competitive and integrated market.

Parallèlement, dans la mesure où les obligations fiscales diffèrent, les voitures commercialisées dans un État membre avec des spécifications destinées à satisfaire aux exigences nationales et à une demande «influencée par la fiscalité» (par exemple, les tranches d'imposition fondées sur le nombre de chevaux fiscaux, la fiscalité du carburant diesel) constituent des produits de substitution imparfaits, incapables de concurrencer véritablement les voitures vendues dans un autre État membre, ce qui réduit les avantages que les consommateurs de l'UE devraient pouvoir retirer de l'existence d'un marché intégré caractérisé par la libre concur ...[+++]


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
3. Points out that, according to the International Energy Agency, by 2050 nearly 60 % of new cars sold worldwide will be hybrid, plug-in or electric cars;

3. signale que, d'après l'Agence internationale de l'énergie, à l'horizon 2050, près de 60 % des voitures neuves vendues dans le monde seront des voitures hybrides, rechargeables ou électriques;


In 1998, the European Automobile Manufacturers' Association (ACEA) adopted a commitment to reduce average emissions from new cars sold to 140 g CO/km by 2008 and, in 1999, the Japanese Automobile Manufacturers' Association (JAMA) and the Korean Automobile Manufacturers' Association (KAMA) adopted a commitment to reduce average emissions from new cars sold to 140 g CO/km by 2009.

En 1998, l'Association des constructeurs européens d'automobiles (ACEA) s'est engagée à réduire les émissions moyennes des voitures neuves vendues à 140 g de CO/km d'ici à 2008; par ailleurs, en 1999, l'Association des constructeurs japonais d'automobiles (JAMA) et l'Association des constructeurs coréens d'automobiles (KAMA) se sont engagées à réduire les émissions moyennes des voitures neuves vendues à 140 g de CO/km d'ici à 2009.


Given that the average CO2 emissions from cars sold in 2005 were 159 grams per kilometre, on the basis of this regulation introducing a binding target for 2020 of 95 grams per kilometre, we will have cut the average emissions from cars sold by 38% in 2020.

Étant donné que les émissions de CO2 moyennes provenant des voitures vendues en 2005 étaient de 159 grammes par kilomètre, sur la base du présent règlement introduisant un objectif contraignant pour 2020 de 95 grammes par kilomètre, nous ferons baiser les émissions moyennes provenant des voitures vendues de 38 % en 2020.


40. Calls on the Commission to set minimum energy performance requirements for all transport modes, including public transport; stresses the need for an energy-efficient transport policy giving preference to public transport, cycling and walking in urban areas; welcomes the Green Paper on Urban Transport and calls on the Commission to launch an initiative specifically concerning urban transport and the issue of integrating climate protection, energy saving and public health in a sustainable mobility policy for towns and cities; encourages urban authorities in the EU to consider measures to reduce CO2 emissions from cars and from passenger car traffic, for example by means of congestion charges; recalls that binding annual car emissions ...[+++]

40. demande à la Commission de fixer des prescriptions minimales en matière de performance énergétique pour tous les modes de transport; souligne la nécessité d'une politique des transports efficace du point de vue énergétique, limitant le trafic automobile et donnant la préférence aux transports publics, aux déplacements en bicyclette et à pied dans les zones urbaines; se félicite du Livre vert sur les transports urbains et demande à la Commission de lancer une initiative concernant spécifiquement les transports urbains et la question d'intégrer la protection climatique, les économies d'énergie et la santé publique dans une politique de mobilité durable pour les villes; encourage les autorités urbaines dans l'Union européenne à envisage ...[+++]


40. Calls on the Commission to set minimum energy performance requirements for all transport modes, including public transport; stresses the need for an energy-efficient transport policy giving preference to public transport, cycling and walking in urban areas; welcomes the Green Paper on Urban Transport and calls on the Commission to launch an initiative specifically concerning urban transport and the issue of integrating climate protection, energy saving and public health in a sustainable mobility policy for towns and cities; encourages cities in the EU to consider measures to reduce the CO2 emissions from cars and from passenger car traffic, for example by congestion charges; recalls that binding annual car emissions in respect of all new ...[+++]

40. demande à la Commission de fixer des prescriptions minimales en matière de performance énergétique pour tous les modes de transport; souligne la nécessité d'une politique des transports efficace du point de vue énergétique, limitant le trafic automobile et donnant la préférence aux transports publics, aux déplacements en bicyclette et à pied dans les zones urbaines; se félicite du Livre vert sur les transports urbains et demande à la Commission de lancer une initiative spécifique concernant les transports urbains et la question d'intégrer la protection climatique, les économies d'énergie et la santé publique dans une politique de m ...[+++]


21. Proposes the introduction on 1 January 2011 of a new closed market mechanism, the Carbon Allowance Reductions System (CARS), through which manufacturers and importers will be required to pay financial penalties in proportion to any exceedance per car sold of the emissions limits and that these penalties may be offset by redeemable credits awarded to newly registered passenger cars of the same manufacturer with emissions below the limit value curve; considers that the penalties/excess g CO2/km should be higher than the rewards;

21. propose l'introduction, au 1er janvier 2011, d'un nouveau mécanisme de marché fermé, le Carbon Allowance Reductions System (CARS), selon lequel les constructeurs et importateurs se verront imposer des sanctions financières proportionnelles à tout dépassement des limites d'émissions par voiture vendue, ces pénalités pouvant être compensées par des bonifications accordées aux voitures nouvellement immatriculées du même fabricant dont les émissions sont inférieures à la courbe des valeurs limites; est d'avis que les pénalités imposées en cas de dépassement des valeurs limites (g CO2 /km) devraient être supérieures aux bonifications acc ...[+++]




datacenter (1): www.wordscope.be (v4.0.br)

'cars sold' ->

Date index: 2021-10-02
w