If a travel agent earns in the order of 8% in terms of a commission, which is in that ballpark—sometimes 8%, sometimes 10%—if you have a product that is available normally in the order of $600 to $800, we're not trying to protect the 6% or 8% commission. But when that same product that is normally available to the majority of the public at a range of $600 to $800 is all of a sudden made available, just to use your example, through the Internet at $300, you are now seeing a huge discrepancy of price to the consumer via a specific distribution channel.
Si un agent de voyage réalise une commission de 8 p. 100, ce qui est un chiffre approximatif—parfois 8. p. 100, parfois 10 p. 100—si vous avez un produit qui est habituellement offert à un coût oscillant entre 600 à 800 $, nous n'essayons pas de protéger la commission de 6 ou 8 p. 100. Mais lorsque ce même produit—normalement offert à la majorité du public à un coût variant entre 600 et 800 $—est tout d'un coup offert, pour citer votre exemple, sur l'Internet, au coût de 300 $, l'écart de prix proposé au consommateur par ce canal de distribution est énorme.