Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Assess artistic team progress
Assess progress with the artistic team
Assess team's artistic progress
Committee on Assessing the Progress of Education
International Federation of Cemea
Member of the Education Board
Member of the Education Committee
Monitor progress in the artistic team
NRC
National Assessment of Educational Progress
SECC-N
SECC-S

Traduction de «committee on assessing the progress education » (Anglais → Français) :

TERMINOLOGIE
voir aussi les traductions en contexte ci-dessous
Nation's Report Card, National Assessment of Educational Progress [ NRC | National Assessment of Educational Progress, The Nation's Report Card | National Assessment of Educational Progress | Committee on Assessing the Progress of Education | Exploratory Committee on Assessing the Progress of Education ]

Nation's Report Card, National Assessment of Educational Progress [ NRC | National Assessment of Educational Progress, The Nation's Report Card | National Assessment of Educational Progress | Committee on Assessing the Progress of Education | Exploratory Committee on Assessing the Progress of Education ]


International Federation of Cemea | International Federation of the Training Centres for the Promotion of Progressive Education | International Federation of Training Centres for the Promotion of Progressive Education

Fédération internationale des Ceméa | Fédération internationale des centres d'entrainement aux méthodes d'éducation active | FICEMEA [Abbr.]


International Federation of Training Centres for the Promotion of Progressive Education

Fédération internationale des centres d'entraînement aux méthodes d'éducation active


Advisory Committee on the United Nations Educational and Training Programme for Southern Africa

Comité consultatif du Programme d'enseignement et de formation des Nations unies pour l'Afrique australe


assess team's artistic progress | monitor progress in the artistic team | assess artistic team progress | assess progress with the artistic team

évaluer les progrès de l'équipe artistique


Committee for the Adaptation to Technical Progress of the Directives on Dangerous Substances and Preparations | Committee for the Adaptation to Technical Progress of the Directives on Removal of Technical Barriers to Trade in respect of Dangerous Substances and Preparations | Committee on the Adaptation to Technical Progre ...[+++]

Comité pour l'adaptation au progrès technique - élimination des entraves techniques aux échanges dans le secteur des substances et préparations dangereuses | Comité pour l'adaptation au progrès technique - substances et préparations dangereuses | Comité pour l'adaptation au progrès technique des directives relatives à l'élimination des entraves techniques aux échanges dans le secteur des substances et préparations dangereuses | comité pour l'adaptation a ...[+++]


International assessment of educational progress in mathematics and science of 9- and 13-year-old students, March 1991

Évaluation internationale du rendement scolaire en mathématique et en sciences chez les élèves de 9 ans et de 13 ans, mars 1991


Council of States Science, Education and Culture Committee | Science, Education and Culture Committee of the Council of States [ SECC-S ]

Commission de la science, de l'éducation et de la culture du Conseil des États [ CSEC-E; CSEC-CE ]


National Council Science, Education and Culture Committee | Science, Education and Culture Committee of the National Council [ SECC-N ]

Commission de la science, de l'éducation et de la culture du Conseil national [ CSEC-N; CSEC-CN ]


Member of the Education Board | Member of the Education Committee

membre du conseil de l'éducation (1) | membre du Conseil de l'instruction publique (2) | membre du conseil scolaire (3) | membre de la Commission consultative de l'enseignement (4) | membre de la conférence de l'instruction publique (5)
TRADUCTIONS EN CONTEXTE
Based on an assessment of progress made in key policy areas in the last three years, this draft Joint Report proposes new working priorities for the period 2012-2014 geared to mobilise education and training to support Europe 2020.

À partir d'une évaluation des progrès réalisés dans des domaines clés au cours de ces trois dernières années, le présent projet de rapport conjoint propose de nouvelles priorités de travail pour la période allant de 2012 à 2014, qui sont destinées à mobiliser les secteurs de l'éducation et de la formation au service de la stratégie Europe 2020.


EUROPA - EU law and publications - EUR-Lex - EUR-Lex - 52016DC0095R(01) - EN - COMMUNICATION FROM THE COMMISSION TO THE EUROPEAN PARLIAMENT, THE COUNCIL, THE EUROPEAN CENTRAL BANK AND THE EUROGROUP 2016 European Semester: Assessment of progress on structural reforms, prevention and correction of macroeconomic imbalances, and results of in-depth reviews under Regulation (EU) No 1176/2011 {SWD(2016) 71 to SWD(2016) 96} and {SWD(2016) 120} // COM(2016) 95 final/2 // 2016 European Semester: Assessment ...[+++]

EUROPA - EU law and publications - EUR-Lex - EUR-Lex - 52016DC0095R(01) - EN - COMMUNICATION DE LA COMMISSION AU PARLEMENT EUROPÉEN, AU CONSEIL, À LA BANQUE EUROPÉENNE ET À L'EUROGROUPE Semestre européen 2016: évaluation des progrès concernant les réformes structurelles, la prévention et la correction des déséquilibres macroéconomiques, et résultats des bilans approfondis au titre du règlement (UE) nº 1176/2011 {SWD(2016) 71 à SWD(2016) 96} et {SWD(2016) 120} // COM(2016) 95 final/2 // Semestre européen 2016: évalu ...[+++]


EUROPA - EU law and publications - EUR-Lex - EUR-Lex - 52016DC0095R(01) - EN - COMMUNICATION FROM THE COMMISSION TO THE EUROPEAN PARLIAMENT, THE COUNCIL, THE EUROPEAN CENTRAL BANK AND THE EUROGROUP 2016 European Semester: Assessment of progress on structural reforms, prevention and correction of macroeconomic imbalances, and results of in-depth reviews under Regulation (EU) No 1176/2011 {SWD(2016) 71 to SWD(2016) 96} and {SWD(2016) 120} // COM(2016) 95 final/2 // 2016 European Semester: Assessment ...[+++]

EUROPA - EU law and publications - EUR-Lex - EUR-Lex - 52016DC0095R(01) - EN - COMMUNICATION DE LA COMMISSION AU PARLEMENT EUROPÉEN, AU CONSEIL, À LA BANQUE EUROPÉENNE ET À L'EUROGROUPE Semestre européen 2016: évaluation des progrès concernant les réformes structurelles, la prévention et la correction des déséquilibres macroéconomiques, et résultats des bilans approfondis au titre du règlement (UE) nº 1176/2011 {SWD(2016) 71 à SWD(2016) 96} et {SWD(2016) 120} // COM(2016) 95 final/2 // Semestre européen 2016: évalu ...[+++]


The reports shall also set out and assess their progress in continuing education, finding sustainable and decent jobs, or moving into apprenticeships or quality traineeships.

En outre, les rapports présentent et évaluent les progrès qu'ils ont accomplis en matière de formation permanente, dans la recherche d'un emploi durable et décent ou le suivi d'un apprentissage ou d'un stage de qualité.


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
The importance attached to skills, education, training and lifelong learning in enhancing employability and, in particular, tackling and preventing youth unemployment by addressing its root causes, many of which are examined in the recent communication of 20 November 2012 from the Commission to the European Parliament, the Council, the European Economic and Social Committee and the Committee of the Regions — ‘Rethinking Education: ...[+++]

de l'importance accordée aux compétences, à l'éducation, à la formation et à la formation tout au long de la vie dans l'amélioration de l'employabilité et, notamment, dans la lutte contre le chômage des jeunes et la prévention de ce phénomène, en s'attaquant aux causes premières de celui-ci, dont plusieurs sont examinées par la Commission dans sa récente communication du 20 novembre 2012 au Parlement européen, au Conseil, au Comité économique et social européen et au Comité des régions intitulée: «Repenser l'éducation — Investir dans ...[+++]


In order to define the Committee’s programme of work and assess its progress, the presidency shall meet at least twice a year with the presidents of the groups and sections.

Pour définir la programmation des travaux du Comité et en évaluer l’évolution, la Présidence se réunit avec les présidents de groupes et les présidents de section spécialisée au moins deux fois par an.


This is the annual report by the European Commission to the European Parliament, the Council of the European Union and the European Economic and Social Committee, assessing the progress of Phare in the ten beneficiary countries, and on the pre-accession instruments for Cyprus, Malta and Turkey.

Le présent rapport annuel de la Commission européenne au Parlement européen, au Conseil de l’Union européenne et au Comité économique et social européen, évalue l’état d’avancement du programme PHARE dans les dix pays bénéficiaires.


This is the annual report by the European Commission to the European Parliament, the Council of the European Union and the European Economic and Social Committee, assessing the progress of Phare.

Le présent rapport annuel de la Commission européenne destiné au Parlement européen, au Conseil de l'Union européenne et au Comité économique et social européen, évalue l'état d'avancement du programme Phare.


The Council of Education Ministers of 6 May 1996 stressed the need to set up a pilot programme on the quality assessment of school education.

Le Conseil des ministres de l'éducation du 6 mai 1996, a insisté sur la nécessité de mettre en œuvre un projet pilote sur l'évaluation de la qualité de l'éducation scolaire.


In accordance with the principle of subsidiarity, the channelling of finance into these regions must be assured by the national government, which has the authority to present to the Cohesion Fund appropriate applications for funding of projects in the regions concerned, and it is the job of the Objective 1 Monitoring Committee to assess progress towards this target.

Conformément au principe de la subsidiarité, c'est au gouvernement national, compétent pour présenter au Fonds de cohésion les demandes sollicitant une aide financière pour les projets à réaliser dans les régions concernées, qu'il appartient de faire parvenir les crédits aux régions. Quant au comité de suivi de l'objectif n° 1, il lui incombe de juger si l'objectif a été atteint.




datacenter (1): www.wordscope.be (v4.0.br)

'committee on assessing the progress education' ->

Date index: 2023-09-16
w