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Control glass fibres flow
Control rod coolant flow rate
Coolant flow
Coolant flow rate
Determine flow rate enhancement
Determining flow rate enhancement
Determining of flow rate enhancement
Evaluating flow rate enhancement
FEF
FEF 25-75
FEFR
FEFmax
Fibreglass flow rate maintaining
Forced expiratory flow
Forced expiratory flow rate
Forced-mid-expiratory flow rate
Fuel assembly coolant flow rate
Glass fibres flow controlling
MEF
MEFR
Maintaining fibreglass flow rate
Mass flow
Mass flow rate
Mass rate of flow
Maximal expiratory flow
Maximal expiratory flow rate
Maximal flow rate
Maximal mid-expiratory flow rate
Maximum expiratory flow
Maximum expiratory flow rate
Maximum mid-expiratory flow rate
PEF
PEFR
PF
PFR
Peak expiratory flow
Peak expiratory flow rate
Peak flow
Peak flow rate

Vertaling van "coolant flow rate " (Engels → Frans) :

TERMINOLOGIE
coolant flow | coolant flow rate

débit de refroidissement


control rod coolant flow rate

bit de refroidissement à travers la barre de contrôle


fuel assembly coolant flow rate

débit de refroidissement à travers l'élément combustible


determining flow rate enhancement | evaluating flow rate enhancement | determine flow rate enhancement | determining of flow rate enhancement

terminer l’amélioration du débit


forced expiratory flow | FEF | forced expiratory flow rate | FEFR | maximal expiratory flow rate | maximum expiratory flow rate | MEFR | maximal expiratory flow | maximum expiratory flow | MEF | maximal flow rate

débit expiratoire maximal | DEM | débit expiratoire maximum | DEM | débit maximal expiratoire | DME | débit maximum expiratoire | DME


fibreglass flow rate maintaining | glass fibres flow controlling | control glass fibres flow | maintaining fibreglass flow rate

contrôler un débit de fibres de verre


peak expiratory flow rate | PEFR | peak expiratory flow | PEF | peak flow rate | PFR | forced expiratory flow | FEFmax | peak flow | PF

débit expiratoire de pointe | DEP | débit de pointe


forced-mid-expiratory flow rate [ FEF 25-75 | maximal mid-expiratory flow rate | maximum mid-expiratory flow rate ]

débit maximum expiratoire 25 p. cent - 75 p. cent [ D.M.E. 25 p. cent - 75 p. cent,DME 25 p. cent - 75 p. cent,DME 25-75 | débit expiratoire maximal à mi-expiration ]


mass flow | mass flow rate | mass rate of flow

débit massique | débit-masse


maximal expiratory flow rate [ maximum expiratory flow rate ]

débit expiratoire maximal [ débit maximal expiratoire ]
IN-CONTEXT TRANSLATIONS
If available, the following signals in addition to the required freeze-frame information shall be made available on demand through the serial port on the standardised diagnostic connector, if the information is available to the on-board computer or can be determined using information available to the on-board computer: diagnostic trouble codes, engine coolant temperature, fuel control system status (closed-loop, open-loop, other), fuel trim, ignition timing advance, intake air temperature, manifold air pressure, air flow rate, engine speed, ...[+++]

Les signaux supplémentaires suivants sont communiqués sur demande, en plus de la trame fixe obligatoire, par l’intermédiaire du port sériel sur le connecteur de diagnostic normalisé, à condition que ces informations soient disponibles sur l’ordinateur de bord ou qu’elles puissent être déterminées d’après les informations disponibles: codes d’anomalie de diagnostic, température du liquide de refroidissement, état du système de contrôle d’alimentation (boucle fermée, boucle ouverte, autre), correction du carburant, avance à l’allumage, température de l’air d’admission, pression d’admission, débit d’air, régime du moteur, valeur de sortie d ...[+++]


Coolant temperature and coolant flow rate of the charge air cooler at the above set point shall not be changed for the whole test cycle.

La température et le débit du liquide de refroidissement du refroidisseur d'air de suralimentation au point de réglage ci-dessus doivent rester inchangés durant tout le cycle d'essai.


6.3. If available, the following signals in addition to the required freeze-frame information must be made available on demand through the serial port on the standardised data link connector, if the information is available to the on-board computer or can be determined using information available to the on-board computer: diagnostic trouble codes, engine coolant temperature, injection timing, intake air temperature, manifold air pressure, air flow rate, engine speed, pedal position sensor output value, calculated ...[+++]

6.3. Les signaux suivants, s’ils sont disponibles, doivent être communiqués sur demande, en plus de la trame fixe obligatoire, par l’intermédiaire du port sériel sur le connecteur de liaison de données normalisé, à condition que ces informations soient disponibles sur l’ordinateur de bord ou qu’elles puissent être déterminées d’après les informations disponibles sur ce dernier: codes d’anomalie de diagnostic, température du liquide de refroidissement, calage de l’injection, température de l’air d’admission, pression d’admission, débit d’air, régime du moteur, valeur de sortie du capteur de position de la pédale, valeur de charge calculée ...[+++]


6.5.1.2. If available, the following signals in addition to the required freeze-frame information must be made available on demand through the serial port on the standardized data link connector, if the information is available to the on-board computer or can be determined using information available to the on-board computer: diagnostic trouble codes, engine coolant temperature, fuel control system status (closed-loop, open-loop, other), fuel trim, ignition timing advance, intake air temperature, manifold air pressure, air flow rate, eng ...[+++]

6.5.1.2 Les signaux supplémentaires suivants sont communiqués sur demande, en plus de la trame fixe obligatoire, par l'intermédiaire du port sériel sur le connecteur de liaison de données normalisé, à condition que ces informations soient disponibles sur l'ordinateur de bord ou qu'elles puissent être déterminées d'après les informations disponibles: codes d'anomalie de diagnostic (DTC, diagnostic trouble code), température du liquide de refroidissement, état du système de contrôle d'alimentation (boucle fermée, boucle ouverte, autre), correction du carburant, avance à l'allumage, température de l'air d'admission, pression d'admission, dé ...[+++]


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