Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Call center
Call centre
Call centre coordinator
Call centre manager
Contact center
Contact centre coordinator
Custom Calling Services
Custom calling
Custom calling features
Custom calling services
Customer Call Centre
Customer administration network-center
Customer administration network-centre
Customer call centre
Customer centre manager
Customer contact center
Customer relation center
Customer relationship center
Customized services

Vertaling van "customer call centre " (Engels → Frans) :

TERMINOLOGIE




custom calling features | custom calling services

services spécifiques de la commutation électronique


custom calling features [ custom calling services | customized services ]

services personnalisés [ services supplémentaires | services spécialisés ]


Custom Calling Services

Services d'appel personnalisés




call centre coordinator | customer centre manager | call centre manager | contact centre coordinator

responsable de centre d'appels


call center | call centre | customer contact center | contact center | customer relation center | customer relationship center

centre d'appels | centre d'appel | centre de relation client | centre de relations clients | centre de relation clientèle | centre de relations clientèle | centre de contacts clients | centre de contacts | centre de contact


customer administration network-center | customer administration network-centre

centre de gestion de l'utilisateur final | centre d'exploitation de l'usager


IN-CONTEXT TRANSLATIONS
When leveraging entry-level positions such as customer call centres within private industry, our focus has been on career paths, with the ultimate goal of building aboriginal talent for industry.

En tirant part d'emplois au niveau d'entrée, comme dans les centres de traitement des appels du secteur privé, nous avons axé nos efforts sur le cheminement de carrière, le but ultime étant de créer un bassin de compétences autochtones pour l'industrie.


5. Suggests in this context that the Commission, in line with paragraph 17 of UN Security Council Resolution 2199 of 12 February 2015, focus on the fight against illicit trade in cultural artefacts, specifically as regards items of cultural heritage illegally removed from Iraq since 6 August 1990 and from Syria since 15 March 2011; calls on the Commission to devise a coordinated approach for combating that illegal trade, working together with those responsible at national level in the investigation services and in close cooperation with UNESCO and other international organisations such as ICOM (International Council of Museums), ICOM’s ...[+++]

5. suggère, dans ce contexte, que conformément au paragraphe 17 de la résolution 2199 du Conseil de sécurité des Nations unies du 12 février 2015, la Commission se concentre sur la lutte contre le commerce illégal des biens culturels, notamment en ce qui concerne les pièces du patrimoine culturel sorties illégalement d'Iraq depuis le 6 août 1990 et de Syrie depuis le 15 mars 2011; invite la Commission à définir une stratégie coordonnée de lutte contre ce commerce illicite en collaboration avec les responsables nationaux des services d'enquête et en étroite collaboration avec ...[+++]


-Calls on the Centre to issue a comprehensive written procedure defining roles, riming workflows for the establishment, validation booking of recovery orders for transactions delivered to customers

- Demande au Centre d'instaurer une procédure écrite globale définissant les rôles, l'échéancier et le flux d'activité en vue de l'établissement, de la validation et de l'enregistrement comptable des ordres de recouvrement concernant les prestations fournies à ses clients.


-Calls on the Centre to issue a comprehensive written procedure defining roles, riming workflows for the establishment, validation booking of recovery orders for transactions delivered to customers

- Demande au Centre d'instaurer une procédure écrite globale définissant les rôles, l'échéancier et le flux d'activité en vue de l'établissement, de la validation et de l'enregistrement comptable des ordres de recouvrement concernant les prestations fournies à ses clients.


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
15. Calls also on the Centre to issue a comprehensive written procedure defining roles, timing and workflows for the establishment, validation and booking of recovery orders for transactions delivered to customers;

15. demande par ailleurs au Centre d'instaurer une procédure écrite globale définissant les rôles, l'échéancier et le flux d'activité en vue de l'établissement, de la validation et de l'enregistrement comptable des ordres de recouvrement concernant les prestations fournies aux clients;


15. Calls also on the Centre to issue a comprehensive written procedure defining roles, timing and workflows for the establishment, validation and booking of recovery orders for transactions delivered to customers;

15. demande par ailleurs au Centre d'instaurer une procédure écrite globale définissant les rôles, l'échéancier et le flux d'activité en vue de l'établissement, de la validation et de l'enregistrement comptable des ordres de recouvrement concernant les prestations fournies aux clients;


Some call centres make so-called cold calls to potential customers, customers with whom no previous relationship exists.

Certains centres d'appel font ce qu'on appelle des appels impromptus à des clients potentiels, des clients avec lesquels aucune relation n'existe; ils s'adressent à la population en général.


According to a 2004 customer contact centre study, there are more than 6,000 call centres in Canada employing 360,000 call centre workers.

Selon une étude sur les centres d'appel effectuée en 2004, il y a au Canada plus de 6 000 centres d'appel qui emploient 360 000 personnes.


Call centres for this new kind of telemarketing are called customer relationship management contract centres.

Les centres d'appels de ce nouveau type de télémarketing sont appelés les centres de contact de la gestion des relations-clients.


The function most typically managed by a call centre outsourcer is the customer service via telephone.

La fonction la plus souvent couramment prise en charge par un centre d'appels téléphonique est le service clients.




datacenter (1): www.wordscope.be (v4.0.br)

'customer call centre' ->

Date index: 2023-12-28
w