Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Aid in children's development of basic personal skills
Anticipation
Council of Public Instruction
Department of Colleges and Universities
Department of Education
Department of University
Human Resources Skills Needs Analysis Tool
Match needs of target community with your skills
Match your skills with needs of target community
Ministry of Colleges and Universities
Ministry of Education and Training
Ministry of Skills and Development
Moderate mental subnormality
Skills Development Division
Support service user in leisure and work skills
Support service users in developing skills
Support service users in leisure and practical skill

Vertaling van "develop skills needed " (Engels → Frans) :

TERMINOLOGIE
support service users in developing leisure and work abilities | support service users in leisure and practical skill | support service user in leisure and work skills | support service users in developing skills

aider les usagers à développer leurs compétences


Ministry of Training, Colleges and Universities [ Ministry of Education and Training | Department of Education | Council of Public Instruction | Ministry of Skills and Development | Skills Development Division | Ministry of Colleges and Universities | Department of Colleges and Universities | Department of University ]

ministère de la Formation et des Collèges et Universités [ ministère de l'Éducation et de la Formation | Council of Public Instruction | ministère de la Formation professionnelle | Division de la Formation professionnelle | ministère des Collèges et Universités | ministère des Affaires universitaires ]


Skills Needs in the Resource-Based Sectors in Atlantic Canada: Final Report

Besoins en compétences dans le secteur primaire de la région de l'Atlantique : rapport final


Human Resources Skills Needs Analysis Tool

Instrument d'analyse des besoins de compétences en matière de ressources humaines


anticipation (of skill needs)

anticipation (des besoins de qualification)


Network of National Observatories on Skills Needs and Mismatches

réseau des observatoires nationaux sur les déséquilibres entre l’offre et la demande de compétences


Definition: Approximate IQ range of 35 to 49 (in adults, mental age from 6 to under 9 years). Likely to result in marked developmental delays in childhood but most can learn to develop some degree of independence in self-care and acquire adequate communication and academic skills. Adults will need varying degrees of support to live and work in the community. | moderate mental subnormality

Définition: Q.I. de 35 à 49 (chez les adultes, âge mental de 6 à moins de 9 ans). Aboutira vraisemblablement à d'importants retards de développement dans l'enfance mais beaucoup peuvent acquérir des aptitudes scolaires et un certain degré d'indépendance et les capacités suffisantes pour communiquer. Les adultes auront besoin d'un soutien, de niveaux variés, pour travailler et vivre dans la communauté. | arriération mentale moyenne


Identify the needs of target community which correspond to your skills | match your skills with needs of target community | Identify the needs of target community which complement your skills | match needs of target community with your skills

faire concorder les besoins de la communauté cible avec ses compétences


aid in children's development of basic personal skills | assists in children's development of basic personal skills | assist in children's development of basic personal skills | help in children's development of basic personal skills

aider au développement des compétences personnelles de base d'enfants


European Agency for Development in Special Needs Education | European Agency for Special Needs and Inclusive Education

Agence européenne pour l’éducation adaptée et inclusive | Agence européenne pour le développement de l'éducation pour les élèves ayant des besoins particuliers
IN-CONTEXT TRANSLATIONS
28. Highlights in this context the positive impact of secondary metals, which help to significantly reduce energy and raw material input; calls therefore on the Commission to facilitate the development and functioning of secondary metal markets; encourages the establishment of a circular economy at every base metals production plant in order to link the exploitation of by-products and recycled metals with the aim of increasing their competitiveness; calls for it to be made mandatory to establish a circular economy at every base met ...[+++]

28. souligne dans ce contexte l'incidence positive des métaux secondaire, qui contribuent à réduire de manière significative l'utilisation d'énergie et de matières premières; demande par conséquent à la Commission de faciliter le développement et le fonctionnement des marchés des métaux secondaires; encourage la mise en place d'une économie circulaire sur chaque site de production de métaux de base afin de conjuguer la valorisation des coproduits et des métaux recyclés dans l'objectif d'accroître leur compétitivité; demande que la mise en place d'une économie circulaire sur chaque site de production de métaux de base soit rendue obligatoire afin de conjuguer la valorisation des coproduits et des métaux recyclés dans l'objectif d'accroîtr ...[+++]


28. Highlights in this context the positive impact of secondary metals, which help to significantly reduce energy and raw material input; calls therefore on the Commission to facilitate the development and functioning of secondary metal markets; encourages the establishment of a circular economy at every base metals production plant in order to link the exploitation of by-products and recycled metals with the aim of increasing their competitiveness; calls for it to be made mandatory to establish a circular economy at every base met ...[+++]

28. souligne dans ce contexte l'incidence positive des métaux secondaire, qui contribuent à réduire de manière significative l'utilisation d'énergie et de matières premières; demande par conséquent à la Commission de faciliter le développement et le fonctionnement des marchés des métaux secondaires; encourage la mise en place d'une économie circulaire sur chaque site de production de métaux de base afin de conjuguer la valorisation des coproduits et des métaux recyclés dans l'objectif d'accroître leur compétitivité; demande que la mise en place d'une économie circulaire sur chaque site de production de métaux de base soit rendue obligatoire afin de conjuguer la valorisation des coproduits et des métaux recyclés dans l'objectif d'accroîtr ...[+++]


5. Welcomes the tools for skills development and the forecasting of skill needs proposed by the Commission; highlights the fact that skills development should encourage the development of STEM skills, which are widely useful in an economy; stresses, however, that more ambitious action and investment is needed; believes that in order to anticipate future skills needs, all labour market stakeholders must be strongly involved at all levels;

5. salue les propositions de la Commission concernant les outils de développement des compétences et l'anticipation des besoins en compétences; souligne que le développement des compétences devrait encourager l'acquisition des compétences en sciences, technologies, ingénierie et mathématiques, qui jouent un rôle fondamental dans l'économie; insiste toutefois sur le fait que des mesures et des investissements plus ambitieux s'imposent; est convaincu que, pour anticiper les besoins futurs en compétences, il convient d'associer étroitement toutes les parties prenantes du marché du travail à tous les niveaux;


30. Highlights in this context the positive impact of secondary metals, which help to significantly reduce energy and raw material input; calls therefore on the Commission to facilitate the development and functioning of secondary metal markets; encourages the establishment of a circular economy at every base metals production plant in order to link the exploitation of by-products and recycled metals with the aim of increasing their competitiveness; calls for it to be made mandatory to establish a circular economy at every base met ...[+++]

30. souligne dans ce contexte l'incidence positive des métaux secondaire, qui contribuent à réduire de manière significative l'utilisation d'énergie et de matières premières; demande par conséquent à la Commission de faciliter le développement et le fonctionnement des marchés des métaux secondaires; encourage la mise en place d'une économie circulaire sur chaque site de production de métaux de base afin de conjuguer la valorisation des coproduits et des métaux recyclés dans l'objectif d'accroître leur compétitivité; demande que la mise en place d'une économie circulaire sur chaque site de production de métaux de base soit rendue obligatoire afin de conjuguer la valorisation des coproduits et des métaux recyclés dans l'objectif d'accroîtr ...[+++]


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
21. Welcomes the tools for skills development and the forecasting of skill needs proposed by the Commission; highlights the fact that skills development should encourage the development of STEM skills, which are widely useful in an economy; stresses, however, that more ambitious action and investment is needed; believes that in order to anticipate future skills needs, all labour market stakeholders must be strongly involved at all levels;

21. salue les outils de développement des compétences et les prévisions des besoins en compétences proposés par la Commission; souligne que le développement des compétences devrait encourager l'acquisition des compétences en sciences, technologies, ingénierie et mathématiques (STEM), qui sont d'une grande utilité dans l'économie; insiste toutefois sur le fait que des mesures et des investissements plus ambitieux s'imposent; est convaincu que, pour anticiper les besoins de compétences futurs, il convient d'associer étroitement toutes les parties prenantes du marché du travail à tous les niveaux;


The goal of education within the correctional environment is to provide offenders with the basic literacy, academic, vocational and personal development skills needed to facilitate their safe and successful reintegration into the community.

L'objectif de l'éducation en milieu correctionnel est de fournir aux délinquants une alphabétisation de base et les habiletés scolaires, professionnelles et personnelles qui faciliteront leur réinsertion sociale en toute sécurité dans la collectivité.


The government has developed bold programs to ensure that all Canadians have access to the education, tools and information they need to develop skills that are in demand.

Le gouvernement a élaboré des programmes audacieux pour faire en sorte que tous les Canadiens aient accès à l'éducation, aux outils et à l'information dont ils ont besoin pour acquérir les compétences qui sont en demande.


As such, we have programs under the Renewal component of the Agricultural Policy Framework (APF) to help these producers, including the Canadian Farm Business Assessment Services, which provides professional consultation services for financial planning and follow ups, the Specialized Business Planning Services, which helps producers develop business plans, the Farm Debt Mediation Services, which assists insolvent farmers reach agreement with their creditors, and the Canadian Agricultural Skills Service (CASS) program, which helps farmers and their spouses develop skills needed to improve their on-farm and off-farm prospects.

C'est pourquoi nous avons créé, sous le volet Renouveau du Cadre stratégique pour l'agriculture, des programmes qui offrent ce genre d'assistance aux producteurs : les Services-conseils aux exploitations agricoles canadiennes, qui offrent des services de consultation professionnels axés sur la préparation et le suivi de plans financiers; les Services spécialisés de planification d'entreprise, qui aident les producteurs à se doter d'un plan d'entreprise; le Service de médiation en matière d'endettement agricole, qui aide les agriculteurs insolvables à conclure un concordat avec leurs créanciers; le Service canadien de développement des compétences en agriculture, qui aide les agriculteurs et leur conjoint(e) à acquérir le ...[+++]


Developing skills for youth and aboriginals at risk both helps fill Canada's desperate need for skilled workers and provides these young people with abilities that they can use throughout their working careers.

Le développement des compétences des jeunes et des Autochtones à risque aide à combler les grands besoins du Canada en main-d'oeuvre qualifiée tout en donnant à ces jeunes des aptitudes qui leur seront utiles tout au long de leur carrière.


According to the forest sectoral commission of the regional consultation and development council, which is made up of various stakeholders from the forestry sector, there are three main issues at stake: to preserve and create direct and indirect forest sector jobs, which is almost impossible without a free trade agreement; to improve the skills needed in the Gaspé forest sector to ensure full and comprehensive economic and social development; and to promote integrated management of all our forest resources in or ...[+++]

Pour la commission sectorielle forêt du Conseil régional de concertation et de développement, formée d'intervenants de la forêt, il y a trois enjeux principaux à l'horizon: maintenir et créer des emplois directs et indirects reliés à la forêt—et sans un accord de libre-échange, c'est pratiquement impossible—; améliorer les connaissances du secteur forestier gaspésien en vue d'en optimiser le développement économique et social; et favoriser une gestion intégrée de l'ensemble des ressources du milieu forestier de manière à protéger notre ressource.




datacenter (1): www.wordscope.be (v4.0.br)

'develop skills needed' ->

Date index: 2021-07-03
w