Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Direct advertising
Direct advertising agency
Direct mail advertiser
Direct mail agency
Direct response advertising
Direct-response advertising
English

Vertaling van "direct advertising which " (Engels → Frans) :

TERMINOLOGIE
direct-response advertising | direct response advertising | direct advertising

publicité directe | communication directe


direct-response advertising [ direct advertising ]

publicité directe








direct advertising agency

entrepreneur de publicité directe | entrepreneuse de publicité directe | entrepreneure de publicité directe


Standards for Claims Relating to Comparison of Non-therapeutic Aspects of Non-prescription Drug Products in Consumer-Directed Advertising and Labelling

Normes sur l'emploi, dans la publicité et l'étiquetage destinés aux consommateurs, d'allégations comparatives relatives aux propriétés non thérapeutiques des médicaments en vente libre




Committee for the adaptation to technical progress of the directives on the removal of technical barriers to trade in colouring matters which may be added to medicinal products | Committee on the adaptation to technical progress of the directives on the elimination of technical barriers to trade in colouring matters which may be added to medicinal products

Comité pour l'adaptation au progrès technique des directives visant l'élimination des entraves techniques aux échanges dans le secteur des matières pouvant être ajoutées aux médicaments en vue de leur coloration


direct mail advertiser [ direct mail agency ]

entreprise de publipostage [ agence de publipostage ]
IN-CONTEXT TRANSLATIONS
Mr. Cunningham: They spend approximately $150 million per year, including $60 million for sponsorship, $60 million for prominent space in retail outlets, and then about $30 million for sales representatives, market research and some direct advertising, which is now back in the sponsorship category.

M. Cunningham: Les compagnies dépensent environ 150 millions de dollars par année, dont 60 millions pour la commandite, 60 millions pour l'obtention d'emplacements privilégiés dans les points de vente au détail et environ 30 millions pour les représentants de commerce, les études de marché et la publicité directe, qui se retrouve maintenant dans la catégorie commandite.


The Directive contains fundamental principles which could be seen as policy objectives valid for any kind of delivery of audiovisual services (rules on the protection of minors, separation between content and advertising, clear identification of advertising, ban on certain products) Some of the detailed rules in the TVWF Directive are specifically focused at traditional linear television programming (for instance the provisions on duration and insertio ...[+++]

La directive contient des principes fondamentaux qui pourraient être considérés comme des objectifs politiques valables pour tous les types de fourniture de services audiovisuels (règles relatives à la protection des mineurs, séparation entre contenu et publicité, identification claire de la publicité, interdiction frappant certains produits). Un certain nombre de règles détaillées de la directive TVSF sont ciblées de manière spécifique sur les programmations télévisuelles linéaires traditionnelles (par exemple, les dispositions relatives à la durée des écrans publicitaires et des spots de télé-achat).


(Return tabled) Question No. 931 Mr. Todd Russell: With regard to government television advertising during January and February 2011, for each of the following advertising campaigns, namely advertising of Canada’s Economic Action Plan, advertising by the Canada Revenue Agency and advertising by the Canada Deposit Insurance Corporation: (a) what are the total costs associated with each campaign, including (i) production costs, (ii) advertising air-time purchases, (iii) other costs, specifying what those costs are; (b) what are the total insertions of each advertisement which constitut ...[+++]

(Le document est déposé) Question n 931 M. Todd Russell: En ce qui concerne la publicité télévisée diffusée par le gouvernement en janvier et février 2011, pour chacune des campagnes publicitaires qui suivent, à savoir la publicité sur le Plan d'action économique du Canada, celle de l’Agence du revenu du Canada et celle de la Société d'assurance-dépôts du Canada: a) combien chaque campagne a-t-elle coûté en tout, en comptant (i) son coût de production, (ii) l’achat de temps d’antenne pour la diffuser, (iii) ses autres coûts connexes, en précisant à quoi ils se rapportent; b) à combien d’insertions chaque annonce composant chaque campagne publicitaire a-t-elle donné lieu; c) à quelles dates et heures, et sur quelle chaîne ou à quel poste d ...[+++]


3. The provisions of this Directive concerning comparative advertising shall not oblige Member States which, in compliance with the provisions of the Treaty, maintain or introduce advertising bans regarding certain goods or services, whether imposed directly or by a body or organisation responsible, under the law of the Member States, for regulating the exercise of a commercial, industrial, craft or professional activity, to permit comparative advertising regarding those g ...[+++]

3. Les dispositions de la présente directive concernant la publicité comparative n'obligent pas les États membres qui, dans le respect des dispositions du traité, maintiennent ou introduisent des interdictions de publicité pour certains biens ou services, qu'elles soient imposées directement ou par un organisme ou une organisation qui est responsable, en vertu des législations des États membres, de réglementer l'exercice d'une activité commerciale, industrielle, artisanale ou libérale, à permettre la publicité comparative pour ces biens ou services.


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
But in this actual situation, because this is considered direct-to-consumer advertising, which is not permitted in Canada, and Advertising Standards Canada does not review direct-to-consumer ads, it was not submitted to them.

Mais dans cette situation-ci, comme c'est considéré comme une publicité directe aux consommateurs, ce n'est pas autorisé au Canada, et comme Les normes canadiennes de la publicité n'examinent pas la publicité directe aux consommateurs, elle ne leur a pas été soumise.


In the field of advertising, Council Directive 84/450/EEC of 10 September 1984 concerning misleading and comparative advertising establishes minimum criteria for harmonising legislation on misleading advertising, but does not prevent the Member States from retaining or adopting measures which provide more extensive protection for consumers. As a result, Member States' provisions on misleading advertising diverge significantly.

Dans le domaine de la publicité, la directive 84/450/CEE du Conseil du 10 septembre 1984 relative au rapprochement des dispositions législatives, réglementaires et administratives des États membres en matière de publicité trompeuse et de publicité comparative fixe des critères minimaux visant à une harmonisation de la législation sur la publicité trompeuse, mais ne fait pas obstacle au maintien ou à l'adoption par les États membres de mesures apportant aux consommateurs une protection plus étendue.


Nor does this Directive cover or affect the provisions of Directive 84/450/EEC on advertising which misleads business but which is not misleading for consumers and on comparative advertising.

La présente directive ne couvre ni n'affecte les dispositions de la directive 84/450/CEE ayant trait à la publicité trompeuse pour les entreprises mais pas pour les consommateurs ainsi qu'à la publicité comparative.


[English] Ms. Anne McLellan: I think you were talking in terms of advertising and pharmaceuticals, direct consumer advertising, which is prohibited, of course.

[Traduction] Mme Anne McLellan: Je pense que vous voulez parler de la publicité pour les produits pharmaceutiques, de la publicité directe auprès des consommateurs, qui est interdite, évidemment.


The objective of this communication is to clarify the way in which the "television without frontiers" (TWF) Directive should be applied to new advertising techniques (split-screen advertising, interactive advertising, product placement).

La présente communication a pour objet de clarifier la façon dont la directive «Télévision sans frontières» (TSF) s'appliquent aux nouvelles techniques de publicité (publicité, virtuelle, écrans partagés, publicité interactive, placement de produit).


Advertising of pharmaceutical products has just been made the subject of a proposal for a Directive which regulates firms' promotional activities towards the health professions and direct advertising to the public with regard to self-administered medication.

La publicité pharmaceutique vient de faire l'objet d'une proposition de directive qui règlemente, à la fois, les activités promotionnelles des firmes envers les professions de santé, et la publicité faite directement auprès du public pour les produits d'automédication.




datacenter (1): www.wordscope.be (v4.0.br)

'direct advertising which' ->

Date index: 2023-08-06
w