Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Action viewer
Deal with viewers' complaints
Door to door sale
Door viewer
Door-to-door
Door-to-door canvassing
Door-to-door selling
Eclipse viewers
File viewer
Film viewer
Handle spectator complaints
Handle spectators' complaints
House-to-house canvassing
House-to-house selling
Peep-hole
Peeping hole
Slideviewer
Sort out complaints by members of the audience
Televiewer
Television viewer
Through door viewer
Through the door viewer
Through to the viewer licence
Through to the viewer license
Through-door viewer
Through-the-door viewer
Through-to-the-viewer licence
Through-to-the-viewer license
Viewer
Wide angle viewer
Wide-angle door viewer

Traduction de «door viewer » (Anglais → Français) :

TERMINOLOGIE
voir aussi les traductions en contexte ci-dessous
door viewer [ through-door viewer | through door viewer | through the door viewer | through-the-door viewer ]

microviseur [ judas optique | espion | œil magique | œil | judas pour porte | judas microviseur de porte | judas ]


televiewer | television viewer | viewer

téléspectateur


wide-angle door viewer [ peeping hole | peep-hole | wide angle viewer ]

microviseur à très grand champ de vision [ microviseur grand angulaire | judas optique grand angulaire ]


handle spectators' complaints | sort out complaints by members of the audience | deal with viewers' complaints | handle spectator complaints

gérer des plaintes de spectateurs


slideviewer | viewer

visionneuse | visionneuse de diapositives




through-to-the-viewer licence [ through to the viewer licence | through-to-the-viewer license | through to the viewer license ]

licence libre de tous droits [ licence de visionnement intégrale | licence intégrale de visionnement ]




viewer | file viewer

visualiseur | afficheur | visionneur | visionneuse | visualisateur


door-to-door selling | house-to-house selling | door-to-door canvassing | house-to-house canvassing | door to door sale | door-to-door

vente de porte à porte | porte-à-porte | vente en porte à porte | vente au porte à porte | vente à domicile
TRADUCTIONS EN CONTEXTE
The digital switchover in Area II did not increase the number of television viewers when compared to the number of viewers who had access to analogue television before the process of transition to digital broadcasting started in 2005.

Le passage à la technologie numérique dans la zone II n'a pas augmenté le nombre de téléspectateurs par rapport à ceux qui avaient accès à la télévision analogique avant le début de la procédure de transition à la radiodiffusion numérique en 2005.


Given the increased possibilities for viewers to avoid advertising through the use of new technologies such as digital personal video recorders and increased choice of channels, detailed regulation with regard to the insertion of spot advertising with the aim of protecting viewers is not justified.

Compte tenu des moyens accrus dont disposent les téléspectateurs pour éviter la publicité grâce au recours aux nouvelles technologies, telles que les enregistreurs vidéo numériques personnels, et de l’élargissement de la palette des canaux disponibles, le maintien d’une réglementation détaillée en matière d’insertion des spots publicitaires en vue de protéger les téléspectateurs ne se justifie pas.


Given the increased possibilities for viewers to avoid advertising through the use of new technologies such as digital personal video recorders and increased choice of channels, detailed regulation with regard to the insertion of spot advertising with the aim of protecting viewers is not justified.

Compte tenu des moyens accrus dont disposent les téléspectateurs pour éviter la publicité grâce au recours aux nouvelles technologies, telles que les enregistreurs vidéo numériques personnels, et de l’élargissement de la palette des canaux disponibles, le maintien d’une réglementation détaillée en matière d’insertion des spots publicitaires en vue de protéger les téléspectateurs ne se justifie pas.


Given the increased possibilities for viewers to avoid advertising through the use of new technologies such as digital personal video recorders and increased choice of channels, detailed regulation with regard to the insertion of spot advertising with the aim of protecting viewers is not justified.

Compte tenu des moyens accrus dont disposent les téléspectateurs pour éviter la publicité grâce au recours aux nouvelles technologies, telles que les enregistreurs vidéo numériques personnels, et de l’élargissement de la palette des canaux disponibles, le maintien d’une réglementation détaillée en matière d’insertion des spots publicitaires en vue de protéger les téléspectateurs ne se justifie pas.


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
Given the increased possibilities for viewers to avoid advertising through use of new technologies such as digital personal video recorders and increased choice of channels, detailed regulation with regard to the insertion of spot advertising with the aim of protecting viewers is no longer justified.

Compte tenu des moyens accrus dont disposent les téléspectateurs pour éviter la publicité grâce au recours aux nouvelles technologies, telles que les enregistreurs vidéo numériques personnels, et de l’élargissement de la palette des canaux disponibles, le maintien d’une réglementation détaillée en matière d’insertion des spots publicitaires en vue de protéger les téléspectateurs ne se justifie plus.


However, when this decision is published, the two types of digital TV on offer — terrestrial and satellite — are both expected to have achieved a similar number of viewers (5 million viewers for satellite and 4 million viewers for digital terrestrial).

Au moment de la publication de la présente décision, toutefois, les deux types d'offre de télévision numérique — terrestre et par satellite — devraient couvrir une zone de service similaire (5 millions de spectateurs pour le satellite et 4 millions pour le numérique terrestre).


Given the increased possibilities for viewers to avoid advertising through use of new technologies such as digital personal video recorders and increased choice of channels, detailed regulation with regard to the insertion of spot advertising with the aim of protecting viewers is no longer justified.

Compte tenu des moyens accrus dont disposent les téléspectateurs pour éviter la publicité grâce au recours aux nouvelles technologies, telles que les enregistreurs vidéo numériques personnels, et de l’élargissement de la palette des canaux disponibles, le maintien d’une réglementation détaillée en matière d’insertion des spots publicitaires en vue de protéger les téléspectateurs ne se justifie plus.


This is a practice whereby broadcasters, using a channel intended for viewers in their country of origin, reach audience areas in different countries -- usually neighbouring countries -- via the same channel, but with programmes in which the initial advertising screens are replaced by advertising screens specifically targeting people in these additional audiences.

Cette pratique consiste pour les radiodiffuseurs, au départ d'une chaîne destinée au public de son pays, à adresser à des bassins d'audience de pays distincts - le plus souvent voisins - la même chaîne mais qui comportent des programmes dans lesquels les écrans publicitaires initiaux sont remplacés par des écrans publicitaires spécifiquement destinées au public de ces bassins d'audience complémentaires.


They are moving away from the standard model of the mass media, where the viewer has a choice between watching the programme or not, and towards an editorial model, where the viewer selects from a wide choice of programmes.

Ils s'éloignent du modèle des médias de masse dans lequelle spectateur a le choix entre regarder ou ne pas regarder une émission , pour se rapprocher d'un modèle de type éditorial, c'est-à-dire que le spectateur sélectionne son programme à partir d'un choix très large.


They are moving away from the standard model of the mass media, where the viewer has a choice between watching the programme or not, and towards an editorial model, where the viewer selects from a wide choice of programmes.

Ils s'éloignent du modèle des médias de masse dans lequelle spectateur a le choix entre regarder ou ne pas regarder une émission , pour se rapprocher d'un modèle de type éditorial, c'est-à-dire que le spectateur sélectionne son programme à partir d'un choix très large.




datacenter (1): www.wordscope.be (v4.0.br)

'door viewer' ->

Date index: 2024-11-10
w