Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
High school physical education teacher
High school special education teacher
High school special needs teacher
Learning assistance teacher
Manitoba Physical Education Teachers Association
Physical education teacher secondary school
Resource teacher
Secondary school physical education tutor
Secondary school teacher of physical education
Special education resource teacher
Special education teacher
Special educational needs teacher
Special educational needs teacher in high school
Special educational needs teacher secondary school
Special educator
Special needs educator
Special teacher
Special-education teacher
Teacher education
Teacher in special education needs
Teacher of special educational needs
Teacher training
Teacher training college
Teacher's college
Teachers training
UTE
University of teacher education

Vertaling van "education teacher because " (Engels → Frans) :

TERMINOLOGIE
high school special education teacher | special educational needs teacher in high school | high school special needs teacher | special educational needs teacher secondary school

enseignant spécialisé du second degré | enseignante spécialisée du second degré | professeur spécialisé de l’enseignement général | professeur spécialisé de l’enseignement général/professeure spécialisée de l’enseignement général


special needs educator | teacher of special educational needs | special educational needs teacher | teacher in special education needs

enseignant spécialisé | enseignant spécialisé/enseignante spécialisée | enseignante spécialisée


secondary school physical education tutor | secondary school teacher of physical education | high school physical education teacher | physical education teacher secondary school

professeur d’EPS/professeure d’EPS | professeure d’EPS | professeur d’éducation physique et sportive/professeure d’éducation physique et sportive | professeur d’EPS


special-education teacher [ special teacher | special educator | special education teacher ]

éducateur spécialisé [ éducatrice spécialisée | enseignant spécialisé | enseignante spécialisée | instituteur spécialisé | institutrice spécialisée | enseignant à l'enfance en difficulté | enseignante à l'enfance en difficulté ]


resource teacher | learning assistance teacher | special education teacher

orthopédagogue


teacher education | teacher training | teachers training

formation des enseignants | formation des maîtres


university of teacher education | teacher training college | teacher's college [ UTE ]

haute école pédagogique [ HEP ]


teacher education [ teacher training ]

formation des enseignants [ formation des instituteurs | formation des maîtres | formation des professeurs ]


Manitoba Physical Education Teachers Association

Manitoba Physical Education Teachers Association


special education resource teacher | resource teacher

enseignant-ressource | enseignante-ressource
IN-CONTEXT TRANSLATIONS
The potential benefits of the digital revolution in education are multiple: individuals can easily seek and acquire knowledge from sources other than their teachers[7] and institutions, often for free; new groups of learners can be reached because learning is no longer confined to specific classroom timetables or methods and can be personalised; new education providers emerge; teachers may easily share and create content with co ...[+++]

Les bénéfices potentiels de la révolution numérique dans l’éducation sont multiples: tout apprenant peut aisément rechercher et acquérir des connaissances par des sources autres que ses enseignants[7] et établissements éducatifs, souvent gratuitement; de nouveaux groupes d’apprenants peuvent être touchés car l’apprentissage ne se confine plus à des horaires de cours ou des méthodes spécifiques et peut être personnalisé; de nouveaux prestataires de services éducatifs émergent; les enseignants peuvent aisément créer et partager des c ...[+++]


For example, the level of education in Europe remains inadequate (only 75% of young people aged 22 have completed some form of upper secondary level education, against a target of 85% by 2010), the level of participation in lifelong learning continues to be low (fewer than 10% of adults participate in further learning, the target being to reach 12.5% by 2010), and both failure at school (one in five pupils drops out of school, the objective being to reduce this rate by half) and social exclusion remain too high in the face of a worrying shortage of teachers (by 2015, ...[+++]

En particulier, le niveau d'éducation des européens reste insuffisant (seulement 75% des jeunes âgés de 22 ans ont terminé une forme d'enseignement secondaire supérieur, l'objectif étant d'atteindre un taux de 85% d'ici à 2010), leur participation à l'éducation et la formation tout au long de la vie reste faible (moins de 10% des adultes participent à l'apprentissage permanent, l'objectif étant d'atteindre 12.5% d'ici à 2010), l'échec scolaire (un élève sur cinq quitte prématurément le système scolaire, l'objectif étant de réduire ce taux de moitié) et l'exclusion sociale demeurent trop importants face à une pénurie d'enseignants préoccu ...[+++]


European universities are directly concerned by scientific education, in particular because they train science teachers for secondary education.

Les universités européennes sont directement concernées par l'éducation scientifique, en particulier parce qu'elles forment les professeurs de science pour l'enseignement secondaire.


As key players in the educational process, education authorities should pay special attention to teachers because they have a direct responsibility for pupils’ educational achievements.

Les enseignants, en tant qu’acteurs essentiels du processus éducatif, méritent une attention particulière des autorités responsables des systèmes éducatifs, puisqu’ils ont une responsabilité directe dans les résultats scolaires des élèves.


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
− As a former teacher of physical education, I will be supporting the Schmitt report because it addresses not only the need to ensure that physical education is taught in schools but that Member States must also ensure adequate training for physical education teachers.

- (EN) En tant qu'ancien professeur d'éducation physique, je soutiendrai le rapport Schmitt car il aborde non seulement la nécessité de garantir des cours d’éducation physique à l'école, mais également la nécessité pour les États membres de proposer une formation adéquate aux futurs professeurs d'éducation physique.


Often, children – even gifted children – are written off as intellectually weak or clumsy by well-meaning teachers and education authorities because they do not have the expertise to tell the difference.

Il est fréquent que des enfants, même des enfants doués, soient considérés comme intellectuellement médiocres ou maladroits par des autorités chargées de l’éducation et des enseignants bien pensants, car ils ne disposent pas des compétences qui leur permettraient de faire la différence.


These conclusions relate to teachers in general education and in initial vocational education; for these purposes a teacher is a person who is acknowledged as having the status of a teacher (or equivalent) according to the legislation and practice of a Member State. It does not include persons employed outside the formal systems of education and training because of the different nature and context of the tasks they undertake.

Les présentes conclusions se rapportent aux enseignants de l'enseignement général et de l'enseignement professionnel initial; en l'occurrence, on entend par «enseignant» une personne à laquelle est reconnu le statut d'enseignant (ou équivalent) dans la législation et la pratique d'un pays donné; ne sont pas incluses les personnes travaillant en dehors des systèmes formels d'éducation et de formation, en raison de la nature et du contexte différents des missions qu'elles remplissent.


To give you a couple of examples: at the Education Council there is the issue of mobility of men and women students and teachers, because we have recognised that there is major inequality in mobility; and at the Internal Market, Consumption and Tourism Council there is an item on the development of electronic commerce so as to make it accessible to all, both men and women, because we know there is gender inequality in electronic commerce too.

Je vous donnerai deux exemples : le Conseil "Éducation" avec le point concernant la mobilité des étudiants et des étudiantes et celle des enseignants et des enseignantes, parce que nous nous sommes rendu compte qu'il y avait une forte inégalité dans la mobilité, et le Conseil "Marché intérieur, consommation et tourisme" avec un point concernant le développement du commerce électronique afin de le rendre accessible à tous et à toutes, parce que, là encore, nous savons qu'il y a inégalité des hommes et des femmes devant le commerce électronique.


To give you a couple of examples: at the Education Council there is the issue of mobility of men and women students and teachers, because we have recognised that there is major inequality in mobility; and at the Internal Market, Consumption and Tourism Council there is an item on the development of electronic commerce so as to make it accessible to all, both men and women, because we know there is gender inequality in electronic commerce too.

Je vous donnerai deux exemples : le Conseil "Éducation" avec le point concernant la mobilité des étudiants et des étudiantes et celle des enseignants et des enseignantes, parce que nous nous sommes rendu compte qu'il y avait une forte inégalité dans la mobilité, et le Conseil "Marché intérieur, consommation et tourisme" avec un point concernant le développement du commerce électronique afin de le rendre accessible à tous et à toutes, parce que, là encore, nous savons qu'il y a inégalité des hommes et des femmes devant le commerce électronique.


I feel that the references made to teachers and trainers are only useful if we safeguard a genuine recruitment policy in national education, because this is a public service remit.

Je pense que les références faites aux pédagogues et aux enseignants ne sont utiles que si l’on défend une vraie politique de recrutement dans l'Éducation nationale, car il s’agit d’une mission de service public.


w