Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Finance and Promotional Activities Commission

Vertaling van "finance and promotional activities commission " (Engels → Frans) :

TERMINOLOGIE
Finance and Promotional Activities Commission

Commission des finances et des activités promotionnelles
IN-CONTEXT TRANSLATIONS
[17] The RSFF is an credit risk sharing scheme jointly set up by the EC and the EIB to improve access to debt financing for private companies or public institutions promoting activities with a higher financial risk profile in the fields of research, technological development, demonstration and innovation.

[17] L’IFPR est un mécanisme de crédit avec partage des risques mis conjointement sur pied par la Commission européenne et la BEI pour améliorer l’accès au financement par l’emprunt pour les entreprises privées et les organismes publics qui soutiennent des activités ayant un profil de risque élevé dans les domaines de la recherche, du développement technologique, de la ...[+++]


The SFA has also promoted activities (financed under both the competitiveness and diversification objectives) aimed at supporting producers in their shift to the local market and to the plantain banana, with quite successful results.

Le CSA a également permis de promouvoir les activités (financées à la fois au titre du renforcement de la compétitivité et de la diversification) destinées à aider les producteurs à davantage se focaliser sur le marché local et la banane plantain, avec des résultats plutôt satisfaisants.


EUROPA - EU law and publications - EUR-Lex - EUR-Lex - 32014R0250 - EN - Regulation (EU) No 250/2014 of the European Parliament and of the Council of 26 February 2014 establishing a programme to promote activities in the field of the protection of the financial interests of the European Union (Hercule III programme) and repealing Decision No 804/2004/EC - REGULATION - (EU) No 250/2014 - OF THE EUROPEAN PARLIAMENT AND OF THE COUNCIL // of 26 February 2014 // establishing a programme to promote ...[+++]

EUROPA - EU law and publications - EUR-Lex - EUR-Lex - 32014R0250 - EN - Règlement (UE) n ° 250/2014 du Parlement européen et du Conseil du 26 février 2014 établissant un programme pour la promotion d’actions dans le domaine de la protection des intérêts financiers de l’Union européenne (programme «Hercule III» ) et abrogeant la décision n ° 804/2004/CE - RÈGLEMENT - DU PARLEMENT EUROPÉEN ET DU CONSEIL // du 26 février 2014 // établissant un programme pour la promotion ...[+++]d’actions dans le domaine de la protection des intérêts financiers de l’Union européenne (programme «Hercule III») et abrogeant la décision n // Déclaration de la Commission concernant l’article 13


31. Stresses that, as regards private brands, it is vital to seek a balance between generic promotion and brand promotion that will help to make promotional campaigns in third countries more effective; supports the Commission’s view that brand names can have a leveraging effect on this type of activity, where it is natural to complement generic promotion by bringing together economic players through the promotion of products and b ...[+++]

31. souligne que, en ce qui concerne les marques privées, il est indispensable de rechercher un équilibre entre la promotion générique et celle des marques afin de contribuer à renforcer l'efficacité des campagnes de promotion dans les pays tiers; se rallie à l'avis de la Commission selon lequel les marques ont un effet de levier dans ce type d'activités pour lesq ...[+++]


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
31. Stresses that, as regards private brands, it is vital to seek a balance between generic promotion and brand promotion that will help to make promotional campaigns in third countries more effective; supports the Commission’s view that brand names can have a leveraging effect on this type of activity, where it is natural to complement generic promotion by bringing together economic players through the promotion of products and b ...[+++]

31. souligne que, en ce qui concerne les marques privées, il est indispensable de rechercher un équilibre entre la promotion générique et celle des marques afin de contribuer à renforcer l'efficacité des campagnes de promotion dans les pays tiers; se rallie à l'avis de la Commission selon lequel les marques ont un effet de levier dans ce type d'activités pour lesq ...[+++]


31. Stresses that, as regards private brands, it is vital to seek a balance between generic promotion and brand promotion that will help to make promotional campaigns in third countries more effective; supports the Commission’s view that brand names can have a leveraging effect on this type of activity, where it is natural to complement generic promotion by bringing together economic players through the promotion of products and b ...[+++]

31. souligne que, en ce qui concerne les marques privées, il est indispensable de rechercher un équilibre entre la promotion générique et celle des marques afin de contribuer à renforcer l'efficacité des campagnes de promotion dans les pays tiers; se rallie à l'avis de la Commission selon lequel les marques ont un effet de levier dans ce type d'activités pour lesq ...[+++]


8. Is committed to doing its utmost to secure adequate financing for all activities and policies under sub-heading 1a which foster sustainable growth and job creation and deliver solutions to European citizens namely by providing greater energy security, increasing support for research and innovation, particularly on clean energy technologies, promoting small and medium-sized enterprises and reinforcing life-long learning; advocates the enrichment and further development of the Erasmus Programme in order to foster the promotion of first-job creati ...[+++]

8. entend tout mettre en œuvre pour assurer un financement suffisant de toutes les activités et politiques relevant de la sous-rubrique 1a qui peuvent stimuler la croissance durable et la création d'emploi et apporter des solutions aux citoyens européens, à savoir en améliorant la sécurité énergétique, en renforçant le soutien en faveur de la recherche et de l'innovation, et notamment des technologies de production d'énergie propre, en soutenant les petites et moyennes entreprises et en encourageant la formation tout au long de la vie; plaide en faveur d ...[+++]


8. Is committed to doing its utmost to secure adequate financing for all activities and policies under sub-heading 1a which foster sustainable growth and job creation and deliver solutions to European citizens namely by providing greater energy security, increasing support for research and innovation, particularly on clean energy technologies, promoting small and medium-sized enterprises and reinforcing life-long learning; advocates the enrichment and further development of the Erasmus Programme in order to foster the promotion of first-job creati ...[+++]

8. entend tout mettre en œuvre pour assurer un financement suffisant de toutes les activités et politiques relevant de la sous-rubrique 1a qui peuvent stimuler la croissance durable et la création d'emploi et apporter des solutions aux citoyens européens, à savoir en améliorant la sécurité énergétique, en renforçant le soutien en faveur de la recherche et de l'innovation, et notamment des technologies de production d'énergie propre, en soutenant les petites et moyennes entreprises et en encourageant la formation tout au long de la vie; plaide en faveur d ...[+++]


Nevertheless, some EU financing should be made available to help co-finance promotional activities by the National Structures since their workload is likely to increase significantly in the next programming period due to the projected increase in the programme budget.

Néanmoins, des fonds européens devraient être mis à la disposition des structures nationales pour les aider à cofinancer des activités publicitaires, étant donné que leur charge de travail est susceptible d’augmenter considérablement au cours de la prochaine période de programmation, en raison de l’augmentation prévue du budget du programme.


The Commission should make provision for restricted calls for proposals on a thematic basis to enable the National Structures to finance specific initiatives they wish to support, such as marketing and promotional activities etc.

La Commission devrait organiser des appels de propositions restreints sur différents thèmes afin de permettre aux structures nationales de financer les initiatives spécifiques qu’elles désirent soutenir (activités informatives et publicitaires, etc.).




Anderen hebben gezocht naar : finance and promotional activities commission     


datacenter (1): www.wordscope.be (v4.0.br)

'finance and promotional activities commission' ->

Date index: 2024-02-03
w