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4.7
Assure point of sale material availability
Centre
Centre-Val de Loire
Enable point of sale material availability
Ensure point of sale material availability
Ensuring point of sale material availability
Franc
Gold franc of the UPU
Hauts-de-France
Identify customer interaction stress points
Identify points of customer stress interaction
Identify stress points of customer interaction
Ile-de-France
MGF
Malagasy franc
Monitor a check-out point
Monitor check-out point
Monitoring check-out points
Naples I
Paris Region
Point de France
Supervise check-out point
UPU gold franc

Traduction de «france also points » (Anglais → Français) :

TERMINOLOGIE
voir aussi les traductions en contexte ci-dessous


franc | Malagasy franc | MGF [Abbr.]

franc | franc Malgache | FMG [Abbr.] | MGF [Abbr.]


Ile-de-France [ Paris Region ]

Île-de-France [ région parisienne ]


Centre-Val de Loire [ Centre (France) ]

Centre-Val de Loire [ région du Centre ]


gold franc of the UPU | UPU gold franc

franc-or de l'UPU


Convention between Belgium, the Federal Republic of Germany, France, Italy, Luxembourg and the Netherlands on Assistance between Customs Administrations | Convention between Belgium, the Federal Republic of Germany, France, Italy, Luxembourg and the Netherlands on the Provision of Mutual Assistance by their Customs Authorities | Naples I

Convention entre la Belgique, la République fédérale d'Allemagne, la France, l'Italie, le Luxembourg et les Pays-Bas pour l'assistance mutuelle entre les administrations douanières respectives


enable point of sale material availability | ensuring point of sale material availability | assure point of sale material availability | ensure point of sale material availability

assurer la disponibilité du matériel sur le point de vente


anticipate and manage stress points of customer interaction | identify customer interaction stress points | identify points of customer stress interaction | identify stress points of customer interaction

identifier les points d’amélioration dans la relation avec la clientèle | identifier les problèmes dans les interactions avec les clients | identifier les points de tension dans les interactions avec la clientèle | identifier les points de tension dans les interactions avec les clients


monitor a check-out point | monitoring check-out points | monitor check-out point | supervise check-out point

surveiller une caisse


point de France

dentelle au point de France [ point de France | point Colbert ]
TRADUCTIONS EN CONTEXTE
40% of Europeans have a positive image of the EU (+5 points since autumn 2016) with the number of respondents with a positive image increasing in 24 Member States, in particular in France (40%, +11 points), Denmark (42%, +10 points) and Luxembourg (57%, +10 points).

40 % des Européens ont une image positive de l'UE (+ 5 points depuis l'automne 2016), la proportion des personnes interrogées partageant cette vision positive ayant progressé dans 24 États membres, en particulier en France (40 %, + 11 points), au Danemark (42 %, + 10 points) et au Luxembourg (57 %, + 10 points).


It has increased most strongly in France (41%, +15 points), in Denmark (56%, +11 points) and in Estonia (55%, +11 points).

Elle a surtout augmenté en France (41 %, + 15 points), au Danemark (56 %, + 11 points) et en Estonie (55 %, + 11 points).


The most significant increases can be observed in France (55%, +14 points since last Autumn), Denmark (70%, +13 points) and Portugal (64%, +10 points).

Les augmentations les plus importantes ont été observées en France (55 %, + 14 points depuis l'automne dernier), au Danemark (70 %, + 13 points) et au Portugal (64 %, + 10 points).


of on the mobilisation of the European Globalisation Adjustment Fund, in accordance with point 13 of the Interinstitutional Agreement of 2 December 2013 between the European Parliament, the Council and the Commission on budgetary discipline, on cooperation in budgetary matters and on sound financial management (application EGF/2013/014 FR/Air France, from France)

relative à la mobilisation du Fonds européen d’ajustement à la mondialisation, conformément au point 13 de l’accord interinstitutionnel du 2 décembre 2013 entre le Parlement européen, le Conseil et la Commission sur la discipline budgétaire, la coopération en matière budgétaire et la bonne gestion financière (demande EGF/2013/014 FR/Air France, présentée par la France)


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on the proposal for a decision of the European Parliament and of the Council on the mobilisation of the European Globalisation Adjustment Fund, in accordance with point 13 of the Interinstitutional Agreement of 2 December 2013 between the European Parliament, the Council and the Commission on budgetary discipline, on cooperation in budgetary matters and on sound financial management (application EGF/2013/014 FR/Air France, from France)

sur la proposition de décision du Parlement européen et du Conseil relative à la mobilisation du Fonds européen d'ajustement à la mondialisation, en application du point 13 de l'accord interinstitutionnel du 2 décembre 2013 entre le Parlement européen, le Conseil et la Commission sur la discipline budgétaire, la coopération en matière budgétaire et la bonne gestion financière (demande EGF/2013/014 FR/Air France, présentée par la France)


– The Commission proposes to mobilise the European Union Solidarity Fund in favour of Portugal and France under point 26 of the interinstitutional agreement of 17 May 2006 on budgetary discipline and sound financial management (IIA).

– (EN) La Commission propose de mobiliser le Fonds de solidarité de l’Union européenne en faveur du Portugal et de la France, conformément au point 26 de l’accord interinstitutionnel du 17 mai 2006 sur la discipline budgétaire et la bonne gestion financière (AII).


One of the papers that we published today is a paper from a French academic, Patrick Weil, who has also been an adviser to politicians in France, which points out how, ironically, those countries that have opened their labour market to those from the accession countries – the accession ten – have actually benefited economically from that opening up.

L’un des rapports que nous avons publiés aujourd’hui est l’œuvre de l’universitaire français Patrick Weil, qui a également conseillé plusieurs responsables politiques français. Ce rapport montre comment, de manière ironique, les pays qui ont ouvert leur marché de l’emploi aux nouveaux pays adhérents (les dix) ont effectivement tiré un profit économique de cette ouverture.


One of the papers that we published today is a paper from a French academic, Patrick Weil, who has also been an adviser to politicians in France, which points out how, ironically, those countries that have opened their labour market to those from the accession countries – the accession ten – have actually benefited economically from that opening up.

L’un des rapports que nous avons publiés aujourd’hui est l’œuvre de l’universitaire français Patrick Weil, qui a également conseillé plusieurs responsables politiques français. Ce rapport montre comment, de manière ironique, les pays qui ont ouvert leur marché de l’emploi aux nouveaux pays adhérents (les dix) ont effectivement tiré un profit économique de cette ouverture.


It should be pointed out that in the French-speaking part of Belgium the French channels (TF1, France 2 and France 3) cover a substantial part of the audience.

Il y a lieu de préciser que dans la partie francophone de la Belgique les chaînes françaises (TF1, France 2 et France 3) couvrent une partie substantielle de l'audience.


* The channels TF1, France 2, France 3, M6 et Canal +, together representing an audience share of 91.8% in 1999 and 89.1% in 2000, broadcast an average of 67.42% and 69% European works in 1999 and 2000 respectively, representing an average 1.58 point increase over the reference period.

* Les chaînes TF1, France 2, France 3, M6 et Canal + qui représentent une part de marché d'audience cumulée de 91.8 % en 1999 et 89.1 % en 2000 ont diffusé en moyenne 67,42 % et 69 % d'oeuvres européennes respectivement en 1999 et en 2000, soit une hausse moyenne de 1.58 point sur la période de référence.




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'france also points' ->

Date index: 2022-08-05
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