Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
After High School
After High School The First Years
Classical dressage
High School dressage
High school
High school business studies teacher
High school history teacher
High school special education teacher
High school special needs teacher
History teacher secondary school
History tutor in high school
Secondary school history teacher
Senior high school
Special educational needs teacher in high school
Special educational needs teacher secondary school
Teacher of economics in high school
Upper form of vocationally orientated high-schools
Upper forms
Upper grades
Upper school

Vertaling van "from high school " (Engels → Frans) :

TERMINOLOGIE
high school special education teacher | special educational needs teacher in high school | high school special needs teacher | special educational needs teacher secondary school

enseignant spécialisé du second degré | enseignante spécialisée du second degré | professeur spécialisé de l’enseignement général | professeur spécialisé de l’enseignement général/professeure spécialisée de l’enseignement général


Leaving School: Results from a National Survey Comparing School Leavers and High School Graduates 18 to 20 Years of Age

Après l'école - Résultats d'une enquête nationale comparant les sortants de l'école aux diplômés d'études secondaires âgés de 18 à 20 ans


high school business studies teacher | teacher of economics in high school | business studies and economics teacher secondary school | teacher of business studies and economics in secondary schools

professeure de sciences économiques et sociales | professeur de sciences économiques et sociales | professeur de sciences économiques et sociales/professeure de sciences économiques et sociales


history tutor in high school | secondary school history teacher | high school history teacher | history teacher secondary school

professeur d’histoire géographie | professeure d’histoire | professeur d’histoire géographie/professeure d’histoire géographie | professeur d’histoire/professeure d’histoire


High School may not be enough: An Analysis of Results from the School Leavers Follow-up Survey, 1995

Le secondaire, est-ce suffisant?: une analyse des résultats de l'enquête de suivi auprès des sortants, 1995


After High School [ After High School: The First Years | After High School: The First Years: The First Report of the School Leavers Follow-up Survey, 1995 ]

Après le secondaire [ Après le secondaire : Les premières années | Après le secondaire : Les premières années : Le premier rapport découlant de l'Enquête de suivi auprès des sortants, 1995 ]


senior high school | upper forms | upper grades | upper school

enseignement du deuxième cycle | second cycle


high school | High School dressage | classical dressage

haute école (1) | Haute Ecole (2) | dressage-Haute école




upper form of vocationally orientated high-schools

Ecole professionnelle spécialisée | Ecole professionnelle supérieure
IN-CONTEXT TRANSLATIONS
25. Welcomes improvements in the legal framework with regard to the rights of persons with disabilities; notes that further actions are needed to comply with the EU acquis; urges the government to accelerate progress regarding the accessibility of buildings for people with disabilities, and considers it regrettable that the majority of state and local institutions, including the selected priority buildings (such as the parliament and courts), are still not accessible to people with disabilities; remains concerned about the high drop-out rate of students with disabilities from ...[+++]

25. se félicite des améliorations apportées au cadre juridique relatif aux droits des personnes handicapées; relève que des mesures supplémentaires sont nécessaires pour respecter l'acquis de l'Union; prie instamment le gouvernement d'accélérer les progrès en matière d'accessibilité des bâtiments pour les personnes handicapées et regrette que la majorité des institutions nationales et locales, y compris les bâtiments prioritaires désignés (comme le parlement et les tribunaux) ne soient toujours pas accessibles aux personnes handicapées; reste préoccupé par le taux élevé de décrochage des élèves handicapés après l'école primaire et l'é ...[+++]


25. Welcomes improvements in the legal framework with regard to the rights of persons with disabilities; notes that further actions are needed to comply with the EU acquis; urges the government to accelerate progress regarding the accessibility of buildings for people with disabilities, and considers it regrettable that the majority of state and local institutions, including the selected priority buildings (such as the parliament and courts), are still not accessible to people with disabilities; remains concerned about the high drop-out rate of students with disabilities from ...[+++]

25. se félicite des améliorations apportées au cadre juridique relatif aux droits des personnes handicapées; relève que des mesures supplémentaires sont nécessaires pour respecter l'acquis de l'Union; prie instamment le gouvernement d'accélérer les progrès en matière d'accessibilité des bâtiments pour les personnes handicapées et regrette que la majorité des institutions nationales et locales, y compris les bâtiments prioritaires désignés (comme le parlement et les tribunaux) ne soient toujours pas accessibles aux personnes handicapées; reste préoccupé par le taux élevé de décrochage des élèves handicapés après l'école primaire et l'é ...[+++]


25. Welcomes improvements in the legal framework with regard to the rights of persons with disabilities; notes that further actions are needed to comply with the EU acquis; urges the government to accelerate progress regarding the accessibility of buildings for people with disabilities, and considers it regrettable that the majority of state and local institutions, including the selected priority buildings (such as the parliament and courts), are still not accessible to people with disabilities; remains concerned about the high drop-out rate of students with disabilities from ...[+++]

25. se félicite des améliorations apportées au cadre juridique relatif aux droits des personnes handicapées; relève que des mesures supplémentaires sont nécessaires pour respecter l'acquis de l'Union; prie instamment le gouvernement d'accélérer les progrès en matière d'accessibilité des bâtiments pour les personnes handicapées et regrette que la majorité des institutions nationales et locales, y compris les bâtiments prioritaires désignés (comme le parlement et les tribunaux) ne soient toujours pas accessibles aux personnes handicapées; reste préoccupé par le taux élevé de décrochage des élèves handicapés après l'école primaire et l'é ...[+++]


Many of the schools have less than 200 students, and 7 of the schools are attended by students from kindergarten to high school; 6 schools are attended by students from kindergarten to junior high school; and in many of these schools, several grades are found in the same classroom.

Plusieurs de ces écoles ont moins de 200 élèves, et sept de ces écoles desservent des élèves de la maternelle au secondaire deuxième cycle; six écoles desservent des élèves de la maternelle au secondaire premier cycle; et dans plusieurs de ces écoles, on regroupe des niveaux multiples dans les classes.


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
I would like to recognize those diploma recipients who are from the high schools in my riding: École Mathieu-Martin; École L'Odyssée; Moncton High; Harrison Trimble; Bernice MacNaughton High School; and Riverview High School.

J'aimerais saluer les diplômés qui ont fait leurs études dans l'une des écoles suivantes de ma circonscription: l'École Mathieu-Martin; l'École L'Odyssée; Moncton High; Harrison Trimble; Bernice MacNaughton High School; et Riverview High School.


I should like to mention a memorandum from former Dutch Minister for Housing, Communities and Integration Van der Laan, a socialist, which states among other things that, among Roma, crime is disproportionately high, school absenteeism is sky-high, and children are being abused for begging and criminal activities.

Je voudrais mentionner une note de l’ancien ministre néerlandais du logement, des communautés et de l’intégration, M. Van der Laan, un socialiste, dans laquelle il déclare, entre autres, que, parmi la communauté rom, la criminalité est disproportionnellement élevée, que l’absentéisme scolaire est extrêmement élevé, et que les enfants sont utilisés pour mendier et commettre des activités criminelles.


The students are from Brother Andre Catholic High School, Markham District High School and St. Augustine Catholic High School where two of my kids attend.

Les gagnants sont de l'école secondaire catholique Brother Andre, de l'école secondaire du district de Markham et de l'école secondaire catholique St. Augustine, que deux de mes enfants fréquentent.


[English] This year we honour 10 teams of 12 to 18 year old students: from Quebec, le Collège Jean de la Mennais et le Cégep du Vieux-Montréal; from Ontario, Norwich District High School and Glendale Secondary School; from Manitoba, Shaughnessy Park School; from Alberta, Amiskawiy Academy and Southview Community School; from Nova Scotia, Bedford Junior High School; and from the Northwest Territories, Sir John Franklin High School ...[+++]

[Traduction] Cette année, nous rendons hommage à 10 équipes formées d'étudiants âgés de 12 à 18 ans: le Collège Jean-de-la Mennais et le Cégep du Vieux-Montréal, du Québec; l'école secondaire du district de Norwich et l'école secondaire de Glendale, de l'Ontario; l'école Shaughnessy Park, du Manitoba; l'académie Amiskawiy et l'école communautaire Southview, de l'Alberta; l'école secondaire de premier cycle de Bedford, de la Nouvelle-Écosse; et l'école secondaire Sir John Franklin, des Territoires du Nord-Ouest.


I should like to take up from where Mr Mauro and Mrs Prets left off and, in all modesty, state that we have come a very long way with the new educational technologies in Denmark where 70% of primary schools, 81% of high schools and 92% of vocational and technical courses for young people have daily Internet access.

Je voudrais enchaîner sur ce que M. Mauro et Mme Prets ont déclaré et souligner sans modestie aucune que les nouvelles technologies sont déjà bien intégrées dans les systèmes de formation au Danemark, où 70 % des écoles primaires, 81 % des écoles secondaires et 92 % des écoles professionnelles et techniques utilisent quotidiennement l'internet.


Hon. Andy Scott (Fredericton, Lib.): Madam Speaker, I am pleased to rise today to congratulate nine more students who have been awarded millennium scholarships: Levene Drummond, Jessica Forsyth and Josh Cantor from Oromocto High School; Paricher Irani, Melissa Persaud, Laura Richard and Travis Saunders from Nathan and Nicholas' own Leo Hayes High School; William McIntyr from FHS, and Nicola Nadeau from École Sainte-Anne.

L'hon. Andy Scott (Fredericton, Lib.): Madame la Présidente, je suis ravi de prendre la parole aujourd'hui pour féliciter neuf autres étudiants à qui ont été accordées des bourses du millénaire. Il s'agit de Levene Drummond, Jessica Forsyth et Josh Cantor de la Oromocto High School; de Paricher Irani, Melissa Persaud, Laura Richard et Travis Saunders de la Leo Hayes High School, l'école de mes fils Nathan et Nicholas; de William McIntyr de la Fredericton High School, et de Nicola Nadeau de l'École Sainte-Anne.




datacenter (1): www.wordscope.be (v4.0.br)

'from high school' ->

Date index: 2021-09-16
w