Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Active area
Active area mask
Active use area
Diffusion mask
Frontal activity
Frontal activity area
Frontal adversive area epilepsy
Frontal crash area of the vehicle being tested
Leisure zone
Lively peopled area
Pleasure area
Recreation activity area
Recreation area
Recreational area
Remove snow from airport operational areas
Thinox mask

Vertaling van "frontal activity area " (Engels → Frans) :

TERMINOLOGIE




active area | active use area | lively peopled area

secteur d'action et d'exercices quotidiens


recreation area [ recreational area | recreation activity area | pleasure area | leisure zone ]

aire de loisirs [ espace de loisirs | zone de loisir | espace de détente | zone de détente | zone de repos | espace de récréation | espace récréatif | zone récréative ]




frontal crash area of the vehicle being tested

face frontale du véhicule testé






diffusion mask | active area mask | thinox mask

masque de diffusion


remove snow from operational and traffic areas in accordance with airport snow control plan | undertake snow and ice removal activities in airport operational and traffic areas | implement snow removal procedures according to airport snow control plan | remove snow from airport operational areas

déneiger les zones opérationnelles d'un aéroport
IN-CONTEXT TRANSLATIONS
(4 ) Pedestrian protection objectives can be achieved by a combination of active and passive safety measures. The recommendations by the European Enhanced Vehicle-safety Committee (EEVC) of June 1999 are the subject of a wide consensus in this area. Those recommendations propose performance requirements for the frontal structures of certain categories of motor vehicles to reduce their aggressiveness. This Directive presents tests a ...[+++]

(4) Les objectifs de protection des piétons peuvent être atteints par la combinaison de mesures de sécurité active et de sécurité passive; les recommandations du Comité européen pour l'amélioration de la sécurité des véhicules (EEVC) de juin 1999 font l'objet d'un large consensus dans ce domaine; ces recommandations proposent des critères de performance applicables aux structures frontales de certaines catégories de véhicules à moteur en vue de réduire leur agressivité; la présente directive propose des essais et des valeurs limite ...[+++]


(3) Pedestrian protection objectives can be achieved by a combination of active and passive safety measures; whereas the recommendations by the European Enhanced Vehicle-safety Committee (EEVC) of June 1999 are the subject of a wide consensus generally accepted in this area; whereas those recommendations propose performance requirements for the frontal structures of certain categories of motor vehicles to reduce their aggressiven ...[+++]

(3) Les objectifs de protection des piétons peuvent être atteints par la combinaison de mesures de sécurité active et de sécurité passive; les recommandations du Comité européen pour l'amélioration de la sécurité des véhicules (EEVC) de juin 1999 font l'objet d'un large consensus dans ce domaine; ces recommandations proposent des critères de performance applicables aux structures frontales de certaines catégories de véhicules à moteur en vue de réduire leur agressivité; la présente directive propose des essais et des valeurs limite ...[+++]


(3) Pedestrian protection objectives can be achieved by active or passive safety measures; whereas the recommendations by the European Enhanced Vehicle-safety Committee (EEVC) of June 1999 are generally accepted in this area; whereas those recommendations propose performance requirements for the frontal structures of certain categories of motor vehicles to reduce their aggressiveness; whereas this Directive presents tests and li ...[+++]

(3) Les objectifs de protection des piétons peuvent être atteints par des mesures de sécurité active ou passive; les recommandations du Comité européen pour l'amélioration de la sécurité des véhicules (EEVC) de juin 1999 sont généralement admises dans ce domaine; ces recommandations proposent des critères de performance applicables aux structures frontales de certaines catégories de véhicules à moteur en vue de réduire leur agressivité; la présente directive propose des essais et des valeurs limites qui s'appuient sur les recommand ...[+++]


(4) Pedestrian protection objectives can be achieved by a combination of active and passive safety measures; the recommendations by the European Enhanced Vehicle-Safety Committee (EEVC) of June 1999 are the subject of a wide consensus in this area; those recommendations propose performance requirements for the frontal structures of certain categories of motor vehicles to reduce their aggressiveness; this Directive presents tests ...[+++]

(4) Les objectifs de protection des piétons peuvent être atteints par une combinaison de mesures de sécurité active et de sécurité passive; les recommandations du Comité européen pour l'amélioration de la sécurité des véhicules (ci-après dénommé "EEVC") de juin 1999 font l'objet d'un large consensus dans ce domaine; ces recommandations proposent des critères de performance applicables aux structures frontales de certaines catégories de véhicules à moteur en vue de réduire leur agressivité. La présente directive propose des essais et ...[+++]




datacenter (1): www.wordscope.be (v4.0.br)

'frontal activity area' ->

Date index: 2023-11-03
w