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Plate-type brake tester
Platform brake tester
Roller brake tester
Roller type brake testing machine
Roller-type brake dynamometer
Roller-type brake tester
Yard brake test

Vertaling van "full brake test " (Engels → Frans) :

TERMINOLOGIE
full brake test | full brake trial

essai de frein complet


full application of brake | full brake application

serrage à fond


full application of the brake | full braking

freinage à bloc | freinage à fond


plate brake tester | plate-type brake tester | plate brake test bench | platform brake tester | plate brake testing system

freinomètre à plaques


brake test using a yard test plant [ yard brake test ]

essai de frein au moyen d'un poste fixe


air flow method brake test [ AFM brake test ]

essai de frein basé sur le débit d'air


air brake test [ air brake testing ]

essai des freins à air


roller brake tester | roller-type brake tester | roller-type brake dynamometer | roller type brake testing machine | dynamic brake analyser

freinomètre à rouleaux




air brake test switch

interrupteur de test de l'aérofrein
IN-CONTEXT TRANSLATIONS
From the second phase, the energy consumption corresponding to the initial brake application may be taken into account, by subtracting one full brake application from the four full applications prescribed in points 5.1.1.4, 5.1.1.5, 5.1.1.6 and 5.1.2.6 for each of the second, third and fourth phases used in the test procedure prescribed in point 5.1.1 as applicable.

À partir de la deuxième phase, l'énergie consommée pendant le premier freinage peut être prise en compte, en soustrayant un des quatre actionnements à fond prescrits aux points 5.1.1.4, 5.1.1.5, 5.1.1.6 et 5.1.2.6 pour chacune des deuxième, troisième et quatrième phases utilisées, le cas échéant, lors de la procédure d'essai prescrite au point point5.1.1, selon le cas.


‘full force’ means the maximum force laid down in the braking tests and performance of braking systems according to this Regulation.

«force maximale», la force maximale prescrite pour les essais de freinage et l'efficacité des systèmes de freinage selon le présent règlement.


4.7. In the case of towed vehicles with pneumatic braking systems, full cycling of the anti-lock braking system is only assured when the pressure available at any brake actuator of a directly controlled wheel is more than 100 kPa above the maximum cycling pressure throughout a given test.

4.7. Sur les véhicules tractés équipés d'un système de freinage pneumatique, l'exécution de cycles complets du système de freinage antiblocage n'est assurée que lorsque, pendant tout l'essai considéré, la pression au niveau de tout actionneur de frein d'une roue directement contrôlée est supérieure de plus de 100 kPa à la pression maximale atteinte au cours d'un cycle.


Furthermore, storage devices located down-circuit of this device are such that in the event of a failure in the energy supply, after four full-stroke actuations of the service braking system control device under the testing conditions prescribed in point 1.2 of section A or in point 1.2 of section B or in point 1.2 of section C of Annex IV, following to the kind of braking system, it is still possible to halt the vehicle at the fifth application with the degree of effectiveness prescribed for secondary braking.

En outre, les réservoirs situés en aval de ce dispositif doivent être tels qu'en cas de défaillance dans l'alimentation en énergie, après quatre actionnements à fond de course du dispositif de commande du frein de service, dans les conditions prescrites au point 1.2 de la section A ou au point 1.2 de la section B ou au point 1.2 de la section C de l'annexe IV, selon le genre de système de freinage, il soit encore possible d'arrêter le véhicule au cinquième actionnement avec l'efficacité prescrite pour le freinage de secours.


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From the second phase, the energy consumption corresponding to the initial brake application may be taken into account, by subtracting one full brake application from the four full applications prescribed in point 5.1.1.4 (and 5.1.1.5, 5.1.1.6 and 5.1.2.6) of this Annex for each of the second, third and fourth phases used in the test prescribed in point 5.1.1 of this Annex as applicable.

À partir de la deuxième phase, on peut tenir compte de la consommation d'énergie correspondant au premier freinage, en soustrayant un freinage à fond de course des quatre prescrits au point 5.1.1.4 (et 5.1.1.5, 5.1.1.6 et 5.1.2.6) de la présente annexe pour chacune des deuxième, troisième et quatrième phases utilisées dans l'essai prescrit au point 5.1.1 de la présente annexe selon le cas.




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'full brake test' ->

Date index: 2024-07-21
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