Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Boys and Girls Clubs of Winnipeg
Continuity girl
Continuity man
Continuity person
Continuous double helical gear
Continuous double helical tooth gear
Continuous double-helical gear
Continuous double-helical tooth gear
Continuous herringbone gear
Continuous tooth double-helical gear
Double helical gear
Double-helical gear
Girl Friday
Girl friday
Herringbone gear
Script
Script assistant
Script clerk
Script girl
Script person
Script-girl
Twin-helical gear
WAGGGS
Winnipeg Boys and Girls Clubs
Winnipeg Youth Action Inc.
World Association of Girl Guides and Girl Scouts

Vertaling van "girls continued " (Engels → Frans) :

TERMINOLOGIE
script girl [ script clerk | script person | script assistant | continuity girl | continuity man | continuity person ]

scripte [ script-girl | assistant à la production | assistante à la production ]


script girl | script-girl | script | continuity girl

scripte | secrétaire de plateau | script-assistante






Syndrome with characteristics of intellectual deficit, mild dysmorphism, type A brachydactyly, signs of obesity and ankylosis of both thumbs. It has been reported in several females from one family (a girl and her mother, her grandmother and probably

syndrome d'ankylose des pouces-brachydactylie-déficience intellectuelle


World Association of Girl Guides and Girl Scouts | WAGGGS [Abbr.]

Association mondiale des guides et des éclaireuses | Association mondiale des guides et éclaireuses | AMGE [Abbr.]


Boys and Girls Clubs of Winnipeg, Inc. [ Boys and Girls Clubs of Winnipeg | Winnipeg Boys and Girls Clubs | Winnipeg Youth Action Inc. ]

Boys and Girls Clubs of Winnipeg, Inc. [ Boys and Girls Clubs of Winnipeg | Clubs garçons et filles de Winnipeg ]


girl friday | girl Friday

secrétaire principale | secrétaire principal | secrétaire polyvalente | secrétaire polyvalent | aide de bureau


Blouses, Little Girls' and Girls', Regular and Chubby Ranges - Dimensions

Blouses pour fillettes et jeunes filles, tailles courantes et fortes - dimensionnelle


herringbone gear | continuous double helical tooth gear | continuous double-helical tooth gear | continuous double helical gear | continuous double-helical gear | continuous tooth double-helical gear | continuous herringbone gear | double helical gear | double-helical gear | twin-helical gear

roue à denture en chevron continu | roue à denture à chevrons simples | roue cylindrique à chevrons | roue à double hélice | roue en chevron | roue cylindrique à denture hélicoïdale double | roue à chevrons | roue hélicoïdale double
IN-CONTEXT TRANSLATIONS
O. whereas, despite progress in recent years, girls continue to suffer severe disadvantages and exclusion in education systems in many countries, with girls from the poorest backgrounds being most affected;

O. considérant que, malgré les progrès en la matière ces dernières années, les jeunes filles sont encore gravement défavorisées, voire exclues, par le système éducatif de nombreux pays, un phénomène qui frappe encore plus durement les jeunes filles issues des milieux les plus pauvres;


UN entities continue to support the Member States of the UN to further advance the global legal and policy framework in addressing violence against women and girls.

Les organes des Nations unies continuent à soutenir les États membres de l'ONU pour améliorer le cadre juridique et politique global en vue de lutter contre la violence à l'égard des femmes et des filles.


The Union will continue to pay particular attention to the rights of girls and children belonging to minorities.

En outre, l’Union européenne continuera à accorder une attention particulière aux droits des filles et des enfants des minorités.


***I Report on the proposal for a regulation of the European Parliament and of the Council amending Directive 2003/87/EC to continue current limitations of scope for aviation activities and to prepare to implement a global market-based measure from 2021 (COM(2017)0054 — C8-0028/2017 — 2017/0017(COD)) — ENVI Committee — Rapporteur: Julie Girling (A8-0258/2017)

***I Rapport sur la proposition de règlement du Parlement européen et du Conseil modifiant la directive 2003/87/CE en vue de maintenir l'actuelle restriction du champ d'application pour les activités aériennes et de préparer la mise en œuvre d'un mécanisme de marché mondial à partir de 2021 (COM(2017)0054 — C8-0028/2017 — 2017/0017(COD)) — commission ENVI — Rapporteure: Julie Girling (A8-0258/2017)


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
Encourages the Member States to introduce age-appropriate ICT education in the early stages of school, with a particular focus on inspiring girls to develop interest and talent in the digital field, and urges the Commission and the Members States to promote STEM education to girls from a young age, given that girls move away from science, technology subjects, engineering and maths earlier during their educational path due to gender stereotypes surrounding these subjects, a lack of role models, and a segregation of activities and toys, resulting in an underrepresentation of women in these subjects at university, which extends into the wor ...[+++]

encourage les États membres à instaurer un enseignement des TIC adapté à l'âge à des stades précoces de l'éducation scolaire, en veillant particulièrement à inciter les filles à développer leur intérêt et leur talent dans le domaine numérique, et demande instamment à la Commission et à aux États membres de promouvoir l'enseignement des STIM auprès des filles à un âge précoce, étant donné que les filles délaissent les sciences, les technologies, l'ingénierie et les mathématiques dans leur parcours en raison des stéréotypes sexistes en vigueur dans ces matières, de l'absence de modèles et du cloisonnement des activités et des jouets, ce qu ...[+++]


whereas low participation of women and girls in ICT-related education, and later in employment, is a result of a complex interplay of gender stereotyping that starts in the early stages of life and education and continues into professional careers; whereas factors limiting women and girls from participating in ICT education and employment include: lifelong stereotyping, segregation into ‘typically female and male’ activities, hobbies and toys, starting from the earliest stages of education, a relative lack of female role models in th ...[+++]

considérant que le faible niveau de participation des femmes et des filles à l'éducation en matière de TIC, ainsi qu'à l'emploi dans ce domaine, est le résultat d'une interaction complexe entre les stéréotypes sexistes qui débute aux premiers stades de la vie et de l'éducation et se poursuit pendant la carrière professionnelle; que les facteurs entravant la participation des femmes et des filles à la formation et à l'emploi dans le domaine des TIC sont notamment les stéréotypes tout au long de la vie, le cloisonnement entre activités, loisirs et jouets «typiquement féminins ou masculins» dès les prémices de l'éducation, la relative abse ...[+++]


51. Stresses the need to further promote access to education and vocational training at all levels for girls, in order to prevent early 'dropout' and to support education policies that are equitable and of a high standard, by providing teachers with training in gender issues and supporting reform of the curriculum to include gender equality, sexual and reproductive health and women's empowerment issues, as in a majority of developing countries girls continue to face discrimination with regard to access to schooling;

51. souligne qu'il importe de promouvoir davantage l'accès des filles à l'enseignement et à la formation professionnelle de tous niveaux afin de prévenir le décrochage scolaire et de soutenir des politiques éducatives équitables et de qualité par la formation des enseignants aux questions de genre et par le soutien de la réforme des programmes d'enseignement afin d'y inclure l'égalité entre femmes et hommes, la santé sexuelle et génésique et l'autonomisation des femmes, dès lors que dans une majorité de pays en développement, les filles continuent à souffri ...[+++]


In the great majority of developing countries, women and girls – even young girls continue to suffer significant forms of discrimination and quite intolerable violence.

Dans une très grande majorité de pays en développement, les filles, les petites filles même, les femmes continuent à souffrir de discriminations importantes et de violences intolérables.


12. Stresses the need to further promote girls' access to education and vocational training at all levels, to prevent early dropout and to support education policies that are equitable and of a high standard, by providing teachers with training in gender issues and supporting reform of the curriculum to include gender equality, sexual and reproductive health and women's empowerment issues, as in a majority of developing countries girls continue to face discrimination with regards to access to schooling;

12. souligne qu'il importe de promouvoir davantage l'accès des filles à l'enseignement et à la formation professionnelle de tous niveaux, de prévenir le décrochage scolaire et de soutenir des politiques éducatives équitables et de qualité par la formation des enseignants aux questions de genre et le soutien de la réforme des programmes d'enseignement afin d'y inclure l'égalité entre femmes et hommes, la santé sexuelle et génésique et l'autonomisation des femmes, dès lors que dans une majorité de pays en développement, les filles continuent à souffrir de discr ...[+++]


51. Stresses the need to further promote access to education and vocational training at all levels for girls, in order to prevent early 'dropout', and to support education policies that are equitable and of a high standard, by providing teachers with training in gender issues and supporting reform of the curriculum to include gender equality, sexual and reproductive health and women's empowerment issues, as in a majority of developing countries girls continue to face discrimination with regard to access to education;

51. souligne qu'il importe de promouvoir davantage l'accès des filles à l'enseignement et à la formation professionnelle de tous niveaux afin de prévenir le décrochage scolaire et de soutenir des politiques éducatives équitables et de qualité par la formation des enseignants aux questions liées au genre et par le soutien de la réforme des programmes d'enseignement afin d'y inclure l'égalité entre femmes et hommes, la santé sexuelle et génésique et l'autonomisation des femmes, dès lors que dans une majorité de pays en développement, les filles continuent à souffri ...[+++]




datacenter (1): www.wordscope.be (v4.0.br)

'girls continued' ->

Date index: 2025-02-26
w