Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Analyse systems
Execute system analysis
Perform system analysis

Vertaling van "how schools could " (Engels → Frans) :

TERMINOLOGIE
analyse systems | execute system analysis | analyse systems and assess how changes could affect outcomes | perform system analysis

effectuer une analyse système
IN-CONTEXT TRANSLATIONS
In studying the physical layout of our parish and schools, one wonders how it could possibly be conceived that these schools could become what is so euphemistically described as " interdenominational neighbourhood schools," which could possibly be another term for a public school.

Quand on regarde l'organisation de notre paroisse et de nos écoles, on se demande comment on a pu concevoir que ces écoles pourraient devenir ce que l'on appelle, en utilisant un euphémisme, des «écoles de quartier interconfessionnelles», autrement dit des écoles publiques.


68. Highlights the added value of life-long learning and calls on the Member States to conduct a thorough mapping of local potential in order to organise demand-driven training that matches available resources to actual needs and to re-establish the prestige of vocational secondary education by providing high-standard education, particularly in regions where local potential and traditional work areas require special skills and knowledge to be fully developed; calls on the Commission to provide the Member States with sufficient technical support on how to map local needs and notes that high-standard vocational secondary schools could hel ...[+++]p reduce graduate unemployment and lead to sustainable employment;

68. met l'accent sur la valeur ajoutée du concept d'apprentissage tout au long de la vie et demande aux États membres d'établir un relevé détaillé du potentiel local afin d'organiser des formations axées sur la demande, en faisant coïncider les ressources disponibles et les besoins réels, et de restaurer le prestige de l'enseignement professionnel secondaire en fournissant un enseignement de haute qualité, notamment dans les régions où le potentiel local et les secteurs d'activité traditionnels exigent le plein développement de compétences et de connaissances spécifiques; invite la Commission à fournir aux États membres un appui technique suffisant pour recenser les besoins locaux et fait remarquer que les établissements d'enseignement sec ...[+++]


68. Highlights the added value of life-long learning and calls on the Member States to conduct a thorough mapping of local potential in order to organise demand-driven training that matches available resources to actual needs and to re-establish the prestige of vocational secondary education by providing high-standard education, particularly in regions where local potential and traditional work areas require special skills and knowledge to be fully developed; calls on the Commission to provide the Member States with sufficient technical support on how to map local needs and notes that high-standard vocational secondary schools could hel ...[+++]p reduce graduate unemployment and lead to sustainable employment;

68. met l'accent sur la valeur ajoutée du concept d'apprentissage tout au long de la vie et demande aux États membres d'établir un relevé détaillé du potentiel local afin d'organiser des formations axées sur la demande, en faisant coïncider les ressources disponibles et les besoins réels, et de restaurer le prestige de l'enseignement professionnel secondaire en fournissant un enseignement de haute qualité, notamment dans les régions où le potentiel local et les secteurs d'activité traditionnels exigent le plein développement de compétences et de connaissances spécifiques; invite la Commission à fournir aux États membres un appui technique suffisant pour recenser les besoins locaux et fait remarquer que les établissements d'enseignement sec ...[+++]


68. Highlights the added value of life-long learning and calls on the Member States to conduct a thorough mapping of local potential in order to organise demand-driven training that matches available resources to actual needs and to re-establish the prestige of vocational secondary education by providing high-standard education, particularly in regions where local potential and traditional work areas require special skills and knowledge to be fully developed; calls on the Commission to provide the Member States with sufficient technical support on how to map local needs and notes that high-standard vocational secondary schools could hel ...[+++]p reduce graduate unemployment and lead to sustainable employment;

68. met l'accent sur la valeur ajoutée du concept d'apprentissage tout au long de la vie et demande aux États membres d'établir un relevé détaillé du potentiel local afin d'organiser des formations axées sur la demande, en faisant coïncider les ressources disponibles et les besoins réels, et de restaurer le prestige de l'enseignement professionnel secondaire en fournissant un enseignement de haute qualité, notamment dans les régions où le potentiel local et les secteurs d'activité traditionnels exigent le plein développement de compétences et de connaissances spécifiques; invite la Commission à fournir aux États membres un appui technique suffisant pour recenser les besoins locaux et fait remarquer que les établissements d'enseignement sec ...[+++]


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
8. Highlights the added value of life-long learning and calls on the Member States to conduct a thorough mapping of local potential in order to organise demand-driven training that matches available resources to actual needs and to re-establish the prestige of vocational secondary education by providing high-standard education, particularly in regions where local potential and traditional work areas require special skills and knowledge to be fully developed; calls on the Commission to provide the Member States with sufficient technical support on how to map local needs and notes that high-standard vocational secondary schools could hel ...[+++]p reduce graduate unemployment and lead to sustainable employment;

8. met l'accent sur la valeur ajoutée du concept d'apprentissage tout au long de la vie et demande aux États membres d'établir un relevé détaillé du potentiel local afin d'organiser des formations axées sur la demande, en faisant coïncider les ressources disponibles et les besoins réels, et de restaurer le prestige de l'enseignement professionnel secondaire en fournissant un enseignement de haute qualité, notamment dans les régions où le potentiel local et les secteurs de travail traditionnels exigent le plein développement de compétences et de connaissances spécifiques; invite la Commission à fournir aux États membres un appui technique suffisant pour recenser les besoins locaux et fait remarquer que les établissements d'enseignement sec ...[+++]


The communication on ‘Communicating Europe in Partnership’, to which this work programme refers, actually states that the Commission will examine how schools could best provide students with the key competences, and how school communities can help prepare young people to be

La communication sur le thème «Communiquer sur l'Europe en partenariat», à laquelle ce programme de travail fait référence, déclare en fait que la Commission examinera comment les écoles pourraient apporter les compétences clés aux étudiants de façon optimale et comment les communautés scolaires peuvent contribuer à préparer les jeunes à devenir des citoyens responsables, conformément aux valeurs européennes fondamentales.


I want to talk about Rona Tareen specifically, whom I met in Kandahar City, and the stories she told me about what it was like under the Taliban before the international community was there: how her little girl could not go to school, how women could not own a business, how there were women whose bones would break during childbirth because they were not permitted to go outside to have sunlight so they could get the vitamin D they need.

Je veux parler en particulier de Rona Tareen, que j'ai rencontrée à Kandahar, et de ce qu'elle m'a raconté à propos de la situation sous le régime des Talibans avant qu'arrive la communauté internationale : comment sa petite-fille ne pouvait pas aller à l'école, comment les femmes ne pouvaient pas posséder de commerce, comment il y avait des femmes dont les os allaient de briser pendant l'accouchement parce qu'elles n'avaient pas le droit d'aller à l'extérieur pour être exposées à la lumière du soleil et ainsi absorber la vitamine D dont elles ont besoin.


I want to talk about Rona Tareen specifically, whom I met in Kandahar City, and the stories she told me about what it was like under the Taliban before the international community was there: how her little girl could not go to school, how women could not own a business, how there were women whose bones would break during childbirth because they were not permitted to go outside to have sunlight so they could get the vitamin D they need.

Je veux parler en particulier de Rona Tareen, que j'ai rencontrée à Kandahar, et de ce qu'elle m'a raconté à propos de la situation sous le régime des Talibans avant qu'arrive la communauté internationale : comment sa petite-fille ne pouvait pas aller à l'école, comment les femmes ne pouvaient pas posséder de commerce, comment il y avait des femmes dont les os allaient de briser pendant l'accouchement parce qu'elles n'avaient pas le droit d'aller à l'extérieur pour être exposées à la lumière du soleil et ainsi absorber la vitamine D dont elles ont besoin.


Mr. Speaker, I would invite the hon. member, who lives in New Brunswick, to talk to the Liberal star candidate in Papineau and to ask him how he could possibly propose to abolish the distinct francophone and anglophone school boards in New Brunswick.

Monsieur le Président, j'invite mon collègue, lui qui habite le Nouveau-Brunswick, à parler à son candidat libéral vedette dans Papineau et à lui expliquer comment il a pu aller prôner l'abolition des commissions scolaires distinctes francophones et anglophones au Nouveau-Brunswick.


Can you give us an idea of how we could put something in place that could be taught not only in the First Nations schools to help them understand their culture but also in non-First Nation schools so that non-Aboriginal people also understand the culture?

Pouvez-vous nous donner une idée de la façon de mettre en place un programme qui pourrait être enseigné non seulement dans les écoles des Premières nations, pour les aider à comprendre leur culture, mais également dans les autres écoles, afin que les non-Autochtones comprennent aussi cette culture?




Anderen hebben gezocht naar : analyse systems     execute system analysis     perform system analysis     how schools could     


datacenter (1): www.wordscope.be (v4.0.br)

'how schools could' ->

Date index: 2023-08-27
w