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Apply a foreign language in social services
Apply foreign languages in care
Apply foreign languages in hospitality
Apply foreign languages in social service
Apply foreign languages in social services
Applying foreign languages in hospitality
CEFR
CFLS NCR Trg Coy
CFLS National Capital Region Training Company
CFLS Ottawa
Canadian Forces Foreign Language School
Canadian Forces Language School Ottawa
Common European Framework of Reference for Languages
Communicate in foreign languages in social services
DGFF
Early foreign language acquisition
Early foreign language learning
Early language learning
Early second language acquisition
Early second language learning
Early stages foreign language learning
Early-stage foreign language acquisition
Early-stage foreign language learning
Employ foreign languages in care
Exploit foreign language skills in tourism
First foreign language
Foreign language
Foreign language competence
German Society for Foreign Language Research
Joint Services Language School
Language competence
Language proficiency
Language qualifications
Language skills
MIFL
Moscow Institute of Foreign Languages
Use foreign languages in care
Use foreign languages in hospitality sector
Utilise foreign languages in care
Working language

Vertaling van "iceland foreign language " (Engels → Frans) :

TERMINOLOGIE
early foreign language acquisition | early foreign language learning | early language learning | early second language acquisition | early second language learning | early stages foreign language learning | early-stage foreign language acquisition | early-stage foreign language learning

apprentissage précoce d'une langue étrangère


applying foreign languages in hospitality | exploit foreign language skills in tourism | apply foreign languages in hospitality | use foreign languages in hospitality sector

pratiquer des langues étrangères dans le secteur de l’hébergement de loisirs


apply foreign languages in care | use foreign languages in care | employ foreign languages in care | utilise foreign languages in care

utiliser les langues étrangères dans le cadre des soins


apply a foreign language in social services | apply foreign languages in social service | apply foreign languages in social services | communicate in foreign languages in social services

utiliser les langues étrangères dans des services sociaux


language skills [ CEFR | Common European Framework of Reference for Languages | foreign language competence | language competence | language proficiency | language qualifications ]

compétence linguistique [ cadre européen commun de référence pour les langues | CECR | compétences en langues étrangères | compétences linguistiques | connaissances linguistiques ]


German Society for Foreign and Second Language Research | German Society for Foreign Language Research | DGFF [Abbr.]

Société allemande pour la recherche en langues étrangères | DGFF [Abbr.]


first foreign language | working language

langue véhiculaire | première langue étrangère(1 L)




CFLS National Capital Region Training Company [ CFLS NCR Trg Coy | Canadian Forces Language School National Capital Region Training Company | Canadian Forces Language School Ottawa | CFLS Ottawa | Canadian Forces Foreign Language School | Joint Services Language School ]

Compagnie de formation de la région de la capitale nationale de l'École de langues des Forces canadiennes [ École des langues des Forces canadiennes Ottawa | École des langues étrangères des Forces canadiennes | École interarmes des langues étrangères | Cie fmn RCN ELFC | ELFC Ottawa ]


Moscow Institute of Foreign Languages [ MIFL | Moscow Teachers Training Institute of Foreign Languages ]

L'Institut des langues étrangères de Moscou [ Institut pédagogique des langues étrangères de Moscou ]
IN-CONTEXT TRANSLATIONS
The CD and the website contain presentations from experts from all over Europe and the conference was attended by 200 foreign language teachers (i.e. 30-40% of all language teachers in Iceland).

Le CD-ROM et le site web renferment des présentations de spécialistes de toute l'Europe, et la conférence a été suivie par près de 200 enseignants de langues étrangères (soit 30 à 40 % de tous les professeurs de langues islandais).


“Your Subcommittee recommends that the Committee adopt the following programme: That the Committee’s tenth report in the first session of the 37 Parliament, “Foreign Overfishing – Its Impacts and Solutions: Conservation on the Nose and Tail of the Grand Banks and the Flemish Cap”, be translated into the languages of the member countries of NAFO; That the Committee invite representatives from the Pacific Fisheries Resource Conservation Council to appear before the Committee on February 20, 2003, concerning aquaculture; That, in relat ...[+++]

« Votre Sous-comité recommande que vous adoptiez le programme suivant : « Que le dixième rapport du Comité dans la première session de la 37 législature, « La surpêche étrangère – impacts et solutions : la conservation sur le nez et la queue des Grands Bancs et Bonnet flamand », soit traduit dans les langues des pays membres de l’OPANO; « Que le Comité invite des représentants du Conseil pour la conservation des ressources halieutiques du Pacifique à comparaître devant le Comité le 20 février 2003, au sujet de l’aquaculture; « Que, dans le cadre de son étude de la Garde côtière canadienne, le Comité voyage en Norvège, en Islande et en ...[+++]


English is the most taught foreign language in nearly all of the 32 countries covered in the survey (27 Member States, Croatia, Iceland, Liechtenstein, Norway and Turkey) – a trend that has significantly increased since 2004/05.

L'anglais est la langue étrangère la plus enseignée dans la quasi-totalité des 32 pays sur lesquels a porté l’enquête (les 27 États membres, la Croatie, l'Islande, le Liechtenstein, la Norvège et la Turquie) – une tendance de plus en plus prononcée depuis 2004/2005.


This figure has been increasing rapidly since the end of the 1990s, when educational reform took place in a number of countries, particularly in central and eastern Europe, Denmark, Spain, Italy and Iceland; Foreign language teaching is compulsory everywhere, except in Ireland and Scotland.

Ce chiffre augmente rapidement depuis la fin des années 90 et la mise en place de réformes scolaires dans plusieurs pays, notamment en Europe centrale et orientale, au Danemark, en Espagne, en Italie et en Islande ; L’enseignement d’une langue étrangère est obligatoire partout, sauf en Irlande et en Ecosse.


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All European pupils have to continue with a foreign language at least until the end of their compulsory education, except in Italy and Wales; While teaching of a second foreign language generally becomes compulsory at secondary level, it is already compulsory at primary level in Luxembourg (80% of pupils are affected), Estonia, Sweden and Iceland; English, French, German, Spanish and Russian account for 95% of the languages learned at secondary level in the majority of c ...[+++]

Tous les élèves européens doivent poursuivre cet enseignement au moins jusqu’à la fin de la scolarité obligatoire, sauf en Italie et au Pays de Galles ; Si l’enseignement d’une deuxième langue étrangère devient généralement obligatoire au niveau du secondaire, il l’est dès le primaire au Luxembourg (80% des élèves sont concernés), en Estonie, en Suède et en Islande ; L’anglais, le français, l’allemand, l’espagnol et le russe totalisent 95% de l’ensemble des langues apprises dans l’enseignement secondaire dans la majorité des pays ; ...[+++]


The CD and the website contain presentations from experts from all over Europe and the conference was attended by 200 foreign language teachers (i.e. 30-40% of all language teachers in Iceland).

Le CD-ROM et le site web renferment des présentations de spécialistes de toute l'Europe, et la conférence a été suivie par près de 200 enseignants de langues étrangères (soit 30 à 40 % de tous les professeurs de langues islandais).


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