Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Apply socially just working principles
Consider advisable
Consider appropriate
Consider desirable
Consider expedient
Consider just
Consider necessary
Consider to be appropriate
Deem advisable
Deem appropriate
Deem just
Deem just and proper
Entrance test
Incomes policy
Incoming electronics supplies processing
Incoming electronics supplies receiving
Incoming goods testing
Incoming inspection
JIT
JIT production system
JIT-JET
Just in time
Just in time - just enough training
Just-in-time
Just-in-time manufacturing system
Just-in-time production program
Just-in-time production programme
Just-in-time production system
Just-in-time program
Just-in-time programme
Process incoming electronics supplies
Processing incoming electronics supplies
Receiving inspection
See fit
Sign income tax return
Sign income tax returns
Sign tax returns
Think expedient
Think fit
Think proper
Use socially just working principles
Work in accordance with social principles

Vertaling van "income just " (Engels → Frans) :

TERMINOLOGIE
just-in-time, just-enough training [ JIT-JET | just in time - just enough training | just-in-time/just-enough training ]

formation juste-à-temps, juste assez [ formation juste à temps, juste assez ]


just-in-time | just-in-time production system | just-in-time manufacturing system | JIT production system | just in time [ JIT ]

juste-à-temps | production juste-à-temps | production en juste-à-temps | méthode juste-à-temps | juste à temps [ JAT ]


just-in-time production program [ just-in-time program | just-in-time production programme | just-in-time programme ]

programme de production juste à temps


sign income tax return | validate income tax returns, certify income tax returns, authenticate income tax returns | sign income tax returns | sign tax returns

signer des déclarations de revenus




apply working principles within healthcare and social services | use socially just working principles | apply socially just working principles | work in accordance with social principles

appliquer des principes de travail socialement équitables


consider to be appropriate [ consider necessary | consider desirable | consider advisable | consider appropriate | consider just | deem just and proper | think proper | consider expedient | think fit | think expedient | deem appropriate | deem just | deem advisable | see fit ]

juger équitable [ juger indiqué | estimer indiqué | estimer approprié | estimer équitable | estimer opportun | estimer utile | juger à propos | juger approprié | juger convenable | juger opportun ]


incoming electronics supplies receiving | processing incoming electronics supplies | incoming electronics supplies processing | process incoming electronics supplies

traiter le matériel électronique reçu


Convention of 9 September 1966 between the Swiss Confederation and the Republic of France for the Avoidance of Double Taxation with Respect to Taxes on Income and on Capital and for the Prevention of Tax Fraud and Tax Evasion | Convention of 9 September 1966 between the Swiss Confederation and the Republic of France for the Avoidance of Double Taxation with Respect to Taxes on Income and on Capital

Convention du 9 septembre 1966 entre la Suisse et la France en vue d'éliminer les doubles impositions en matière d'impôts sur le revenu et sur la fortune et de prévenir la fraude et l'évasion fiscales | Convention du 9 septembre 1966 entre la Confédération suisse et la République française en vue d'éviter les doubles impositions en matière d'impôts sur le revenu et sur la fortune


entrance test (1) | receiving inspection (2) | incoming inspection (3) | incoming goods testing (4)

contrôle de réception (1) | contrôle d'entrée (2)
IN-CONTEXT TRANSLATIONS
106. Expresses concern that Member States’ cuts in public spending and pensions is contributing greatly to poverty in old age by decreasing older people’s disposable income, worsening their living conditions, creating inequalities in affordability of services and creating a growing number of older people with incomes just above the poverty threshold;

106. s'inquiète du fait que la diminution des dépenses publiques et des pensions par les États membres contribue largement à la pauvreté des personnes âgées, réduit leurs revenus disponibles, dégrade leurs conditions de vie, crée des inégalités sur le plan de la capacité financière d'accès aux services et augmente le nombre de personnes âgées dont les revenus sont à peine supérieurs au seuil de pauvreté;


106. Expresses concern that Member States’ cuts in public spending and pensions is contributing greatly to poverty in old age by decreasing older people’s disposable income, worsening their living conditions, creating inequalities in affordability of services and creating a growing number of older people with incomes just above the poverty threshold;

106. s'inquiète du fait que la diminution des dépenses publiques et des pensions par les États membres contribue largement à la pauvreté des personnes âgées, réduit leurs revenus disponibles, dégrade leurs conditions de vie, crée des inégalités sur le plan de la capacité financière d'accès aux services et augmente le nombre de personnes âgées dont les revenus sont à peine supérieurs au seuil de pauvreté;


105. Expresses concern that Member States’ cuts in public spending and pensions is contributing greatly to poverty in old age by decreasing older people’s disposable income, worsening their living conditions, creating inequalities in affordability of services and creating a growing number of older people with incomes just above the poverty threshold;

105. s'inquiète du fait que la diminution des dépenses publiques et des pensions par les États membres contribue largement à la pauvreté des personnes âgées, réduit leurs revenus disponibles, dégrade leurs conditions de vie, crée des inégalités sur le plan de la capacité financière d'accès aux services et augmente le nombre de personnes âgées dont les revenus sont à peine supérieurs au seuil de pauvreté;


In France, for example, 64% of households in the top income quintile use childcare services compared with just 15% of households in the bottom quintile.

En France par exemple 64 % des foyers dans le quintile de revenu supérieur ont recours aux services d'accueil contre seulement 15 % des foyers du quintile inférieur.


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
Income per head in Objective 1 regions was just over 71% of the EU15 average in 2000, almost unchanged from the previous year (Table 3: GDP per head (in PPS) in Objective 1 regions (1994-99), 1995-2000).

Dans les régions de l'Objectif 1, les revenus par habitant étaient d'un peu plus de 71% de la moyenne communautaire en 2000, chiffre quasi identique à celui de l'année précédente (Tableau 3: PIB par habitant (en SPA) dans les régions de l'Objectif 1 (1994-99), 1995-2000).


While euro area GDP grew by more than 16 % between 2008 and 2015 (more than 17 % in the EU-28), the disposable net income of households stagnated, growing by just 2 % for the EU-28.

Alors que dans la zone euro, le PIB a progressé de plus de 16 % entre 2008 et 2015 (et de plus de 17 % dans l’Europe des Vingt-huit), le revenu net disponible des ménages a stagné, n’augmentant que d’à peine 2 % dans les 28 États membres.


It has the potential to help achieve some of the Sustainable Development Goals (SDGs) by raising global income levels, improving people’s quality of life, creating opportunities for more inclusive democratic models and increasing the number of quality jobs as well as the EU’s overall competitiveness — just as the previous industrial revolutions did.

La numérisation peut aider à atteindre certains des objectifs de développement durable (ODD), en relevant les niveaux de revenus dans le monde, en améliorant la qualité de vie des citoyens, en ouvrant des possibilités pour établir des modèles démocratiques plus inclusifs et en augmentant le nombre d’emplois de qualité ainsi que la compétitivité globale de l’Union européenne, tout comme les autres révolutions industrielles qui l’ont précédée.


In fact, it brings us up to date on agricultural incomes just before the application of CAP reform and the enlargement of the European Union.

En fait, il fait le point sur le revenu agricole juste avant l’application de la réforme de la PAC et l’élargissement de l’Union européenne.


To put it another way, if we express it as a percentage of the EU's gross national income, just about 0.5% of the EU's gross national income is to be spent on agriculture via the European Budget.

En d'autres termes, si nous calculons les choses en pourcentage du revenu national brut de l'UE, il y a à peine 0,5 % de ce revenu national brut de l'UE qui doit être puisé dans le budget européen pour les dépenses agricoles.


While per capita income (GDP) in the new German Länder only reaches two thirds of the national average (70% vs. 108%), it is just below the national average in the Bavarian border regions (99%).

Si le revenu par habitant (PIB) dans les nouveaux Länder allemands ne dépasse pas les deux-tiers de la moyenne nationale (70 % contre 108 %), il est un rien inférieur à la moyenne nationale dans les régions frontalières (99 %) de Bavière.


w