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Assistant technical sales representative
Customer support representative
Field saleswoman
Inside sales representative
Inside technical representative
Inside technical sales representative
Sales technician
Technical Sales Representative
Technical sale representative
Technical sales representative
Technical sales representative in chemical products
Technical salesman
Textile industry machinery field saleswoman
Wholesale technical sales representative

Traduction de «inside technical sales representative » (Anglais → Français) :

TERMINOLOGIE
voir aussi les traductions en contexte ci-dessous
assistant technical sales engineer in chemical products | chemical products outside technical sales representative | chemical products inside technical sales representative | technical sales representative in chemical products

attaché technico-commercial en produits chimiques | attaché technico-commercial en produits chimiques/attachée technico-commerciale en produits chimiques | attachée technico-commerciale en produits chimiques


field saleswoman | inside technical sales representative | assistant technical sales representative | technical sales representative

attaché technico-commercial | attaché technico-commercial/attachée technico-commerciale | attachée technico-commerciale


graduate technical sales representative in the textile industry machinery | textile industry machinery field saleswoman | technical sales representative in the textile machinery industry | textile industry machinery inside technical sales representative

attaché technico-commercial de l'industrie des machines textiles | attaché technico-commercial de l'industrie des machines textiles/attachée technico-commerciale de l'industrie des machines textiles | attachée technico-commerciale de l'industrie des machines textiles


technical sales representative | sales technician | technical salesman

agent technico-commercial | agente technico-commerciale | représentant technico-commercial | représentante technico-commerciale | technico-commercial | technicocommercial


technical sale representative [ customer support representative ]

technicien après-vente


wholesale technical sales representative

représentant technico-commercial en commerce de gros [ représentante technico-commerciale en commerce de gros ]


Technical Sales Representative

Représentant technique de commerce [ Agent technico-commercial ]


technical sales representative

agent technico-commercial


inside sales representative

représentant sédentaire | représentante sédentaire | représentant intérieur | représentante intérieure


inside technical representative

adjoint administratif aux ventes | adjointe administrative aux ventes
TRADUCTIONS EN CONTEXTE
Business-to-consumer (B2C) e-commerce makes up only around 1% of total retail sales and cross-border B2C inside the EU is still only a fraction of total e-commerce activities. The bulk of e-commerce activity is represented by business-to-business (B2B), which makes up more than two-thirds of the total value of e-commerce transactions.

Le commerce électronique entre les entreprises et les consommateurs ("business to consumer", ou "B to C") ne représente qu'environ 1 % du commerce de détail total, et les transactions électroniques "B to C" transfrontières au sein de l'Union Européenne ne représentent encore qu'une faible fraction de l'ensemble du commerce électronique.Le gros des activités dans ce domaine est représenté par les échanges entre entreprises ("business to business", ou " B to B"), qui constituent plus de deux tiers de la valeur totale des transactions co ...[+++]


Due to the interaction between MAR and Short Selling, information relating to a short sale could be considered inside information under MAR. The knowledge that a client is going to enter into a short sale is technically inside information, which we could not therefore act upon, without it being considered as potentially criminal.

Étant donné les interactions entre le règlement sur les abus de marché et celui sur la vente à découvert, les informations concernant une vente à découvert pourraient être considérées comme des informations privilégiées au sens du règlement sur les abus de marché. Le fait de savoir qu'un client va être partie à une opération de vente à découvert est, techniquement, une information privilégiée, qui ne peut donner lieu à aucune action, à moins de la considérer comme une activité potentiellement délictueuse.


Business-to-consumer (B2C) e-commerce makes up only around 1% of total retail sales and cross-border B2C inside the EU is still only a fraction of total e-commerce activities. The bulk of e-commerce activity is represented by business-to-business (B2B), which makes up more than two-thirds of the total value of e-commerce transactions.

Le commerce électronique entre les entreprises et les consommateurs ("business to consumer", ou "B to C") ne représente qu'environ 1 % du commerce de détail total, et les transactions électroniques "B to C" transfrontières au sein de l'Union Européenne ne représentent encore qu'une faible fraction de l'ensemble du commerce électronique.Le gros des activités dans ce domaine est représenté par les échanges entre entreprises ("business to business", ou " B to B"), qui constituent plus de deux tiers de la valeur totale des transactions co ...[+++]


There is something seriously wrong when talented, educated women continue to be over represented in clerical, sales and service jobs but under-represented in upper management and technical jobs (1235) How can we call ourselves a caring and passionate society when we deny people with disabilities accessibility and the dignity that comes with a job?

Qu'on laisse les faits parler d'eux-mêmes! Il y a quelque chose qui cloche sérieusement lorsque des femmes talentueuses et instruites continuent d'être trop représentées dans le travail de bureau, les ventes et les services, mais pas assez dans la haute direction et les emplois techniques (1235) Comment peut-on qualifier notre société de compatissante et de passionnée l ...[+++]


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Pursuant to Order made Tuesday, March 15, 1994, the House resumed consideration of the motion of Mr. Ouellet (Minister of Foreign Affairs), seconded by Mr. Robichaud (Secretary of State (Parliamentary affairs)), — That a Special Joint Committee of the House of Commons and the Senate be appointed to consider Canada’s foreign policy including international trade and international assistance; That the document entitled “Guidance Paper for the Special Joint Parliamentary Committee reviewing Canadian Foreign Policy” be referred to the Committee; That the Committee be directed to consult broadly and to analyze the issues discussed in the abo ...[+++]

Conformément à l’ordre adopté le mardi 15 mars 1994, la Chambre reprend l’étude de la motion de M. Ouellet (ministre des Affaires étrangères), appuyé par M. Robichaud (secrétaire d’État (Affaires parlementaires)), — Qu’un Comité mixte spécial de la Chambre des communes et du Sénat soit constitué pour examiner la politique étrangère du Canada, y compris le commerce international et l’aide étrangère; Que le document intitulé « Lignes directrices pour le Comité mixte spécial chargé de l’examen de la politique étrangère du Canada » soit renvoyé au Comité; Que le Comité ait le mandat de procéder à de ...[+++]


GOVERNMENT ORDERS Mr. Ouellet (Minister of Foreign Affairs), seconded by Mr. Robichaud (Secretary of State (Parliamentary Affairs)), moved, That a Special Joint Committee of the House of Commons and the Senate be appointed to consider Canada's foreign policy including international trade and international assistance; That the document entitled ``Guidance Paper for the Special Joint Parliamentary Committee reviewing Canadian Foreign Policy'' be referred to the Committee; That the Committee be directed to consult broadly and to analyze the issues discussed in the above-mentioned document, and to make recommendations in their report conc ...[+++]

ORDRES ÉMANANT DU GOUVERNEMENT M. Ouellet (ministre des Affaires étrangères), appuyé par M. Robichaud (secrétaire d'État (Affaires parlementaires)), propose, Qu'un Comité mixte spécial de la Chambre des communes et du Sénat soit constitué pour examiner la politique étrangère du Canada, y compris le commerce international et l'aide étrangère; Que le document intitulé « Lignes directrices pour le Comité mixte spécial chargé de l'examen de la politique étrangère du Canada » soit renvoyé au Comité; Que le Comité ait le mandat de procéder à de vastes consultat ...[+++]


Hon. David Michael Collenette (Minister of National Defence and Minister of Veterans Affairs) moved: That a Special Joint Committee of the Senate and of the House of Commons be appointed to consider Canada's Defence Policy; That the document entitled ``Review of Canadian Defence Policy, Minister of National Defence Guidance Document'', be referred to the Committee; That the Committee be directed to consult broadly and to analyze the issues discussed in the above-mentioned document, and to make recommendations in their report concerning the objectives and conduct of Canada's Defence Policy; That eleven Members of the House of Commons a ...[+++]

L'hon. David Michael Collenette (ministre de la Défense nationale et ministre des Anciens combattants) propose: Qu'un Comité mixte spécial du Sénat et de la Chambre des communes soit constitué pour étudier la politique de défense du Canada; Que le document intitulé «Examen de la politique de défense du Canada, document d'orientation du ministre de la Défense nationale» soit renvoyé au Comité; Que le Comité ait le mandat de procéder à de vastes consultat ...[+++]


(26) In 1985, there were 11 mines (two in France, two in Spain and seven in Portugal) producing tungsten ores and concentrates in the Community and sales by these Community producers inside the Community represented 25 % of the market share in 1985 and 50 % of the market share in 1986.

(26) En 1985, onze mines (deux en France, deux en Espagne et sept au Portugal) produisaient des minerais de tungstène et leurs concentrés dans la Communauté, et les ventes effectuées par ces producteurs communautaires à l'intérieur de cette dernière représentaient 25 % de la part de marché en 1985 et 50 % en 1986.


- in Member States where tractors or a category of tractor are not subject to national type-approval, the sale, registration, entry into service or use of such tractors may not be refused or prohibited on the grounds that they comply with the harmonized technical requirements instead of the corresponding national requirements provided that the manufacturer or his authorized representative informs the competent authorities of those ...[+++]

- dans les États membres dans lesquels les tracteurs ou une catégorie de tracteurs ne font pas l'objet d'une réception de portée nationale, la vente, l'immatriculation, la mise en circulation ou l'usage de ces tracteurs ne peut être refusé ou interdit pour le motif que les prescriptions techniques harmonisées ont été respectées au lieu des prescriptions correspondantes de source nationale, si le constructeur ou son mandataire en a informé les autorités compétentes de ces États,




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'inside technical sales representative' ->

Date index: 2024-05-09
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