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IAA
IDA
ISSA
IUAA
International Advertising Association
International Development Association
International Social Security Association
International Union of Advertisers Association
International Union of Advertisers' Associations
International Union of advertisers associations
International administration
International association
International body
International institution
International organisation
International organization
Outdoor advertising association of Switzerland
SAAI
Specialty Advertising Association
Specialty Advertising Association International
Specialty Advertising Guild International
Specialty Advertising National Association
WFA
World Federation of Advertisers

Vertaling van "international advertising association " (Engels → Frans) :

TERMINOLOGIE
International Advertising Association

Association internationale de publicité


International Advertising Association | IAA [Abbr.]

Association internationale de la publicité | AIP [Abbr.]


Specialty Advertising Association International [ SAAI | Specialty Advertising Association | Specialty Advertising National Association | Specialty Advertising Guild International ]

Specialty Advertising Association International [ SAAI | Specialty Advertising Association | Specialty Advertising National Association | Specialty Advertising Guild International ]


World Federation of Advertisers [ WFA | International Union of Advertisers Association ]

Fédération mondiale des annonceurs [ FMA | Union internationale des associations d'annonceurs ]


International Union of Advertisers' Associations | IUAA [Abbr.]

Union internationale des associations d'annonceurs | UIAA [Abbr.]


International Union of advertisers associations | IUAA [Abbr.]

Union internationale des associations d'annonceurs | UIAA [Abbr.]


International Development Association [ IDA ]

Association internationale de développement [ AID ]


Outdoor advertising association of Switzerland

Association Suisse de publicité extérieure


international organisation [ international administration | international association | international body | international institution | international organization ]

organisation internationale [ administration internationale | administration publique internationale | association internationale | institution internationale | organisme international ]


International Social Security Association [ ISSA ]

Association internationale de la sécurité sociale [ AISS ]
IN-CONTEXT TRANSLATIONS
19. Expresses concern that no progress has been made to improve the situation regarding freedom of expression and of the media; notes with concern the continuous political pressure which undermines media independence, resulting in growing self-censorship by media outlets; is concerned that journalists face political pressure, intimidation, violence and threats when exercising their profession; calls on the authorities to investigate all cases of attacks against journalists and media outlets, which have prompted strong protests by the International Association of Journalists; reiterates that the new media laws need to be implemented i ...[+++]

19. se dit préoccupé par l'absence de progrès dans l'amélioration de la situation en matière de liberté d'expression et de liberté des médias; constate avec préoccupation les pressions politiques qui continuent de porter atteinte à l'indépendance des médias, les incitant à davantage d'autocensure; se dit inquiet par le fait que les journalistes fassent l'objet de pressions politiques, d'intimidations, d'actes de violence et de menaces dans l'exercice de leur profession; appelle les autorités à enquêter sur toute attaque contre des journalistes ou des médias, qui sont pourtant dénoncées avec véhémence par l'International Association of Jour ...[+++]


15. Suggests that, once the five basic indicators and the associated methodology have been sufficiently developed to produce results of high quality, the Commission should consider including in the Scoreboard additional long-term indicators such as those relating to market shares, quality, advertising, transparency and comparability of offers, indicators related to enforcement and consumer empowerment, social, environmental and ethical indicators, as well as indicators to measure redress and consumer detriment; considers, however, th ...[+++]

15. propose que la Commission, dès lors que les cinq indicateurs fondamentaux et la méthodologie associée auront été développés à un niveau suffisamment élevé de façon à aboutir à des résultats de très grande qualité, se penche sur l'opportunité d'intégrer dans le tableau de bord des indicateurs supplémentaires à long terme, comme des indicateurs relatifs aux parts de marché, à la qualité, à la publicité, à la transparence, à la comparabilité des offres, à la mise en œuvre et aux capacités d'action des consommateurs, des indicateurs en matière sociale, environnementale et éthique, ainsi que des indicateurs visant à mesurer les recours et ...[+++]


15. Suggests that, once the five basic indicators and the associated methodology have been sufficiently developed to produce results of high quality, the Commission should consider including in the Scoreboard additional long-term indicators such as those relating to market shares, quality, advertising, transparency and comparability of offers, indicators related to enforcement and consumer empowerment, social, environmental and ethical indicators, as well as indicators to measure redress and consumer detriment; considers, however, th ...[+++]

15. propose que la Commission, dès lors que les cinq indicateurs fondamentaux et la méthodologie associée auront été développés à un niveau suffisamment élevé de façon à aboutir à des résultats de très grande qualité, se penche sur l'opportunité d'intégrer dans le tableau de bord des indicateurs supplémentaires à long terme, comme des indicateurs relatifs aux parts de marché, à la qualité, à la publicité, à la transparence, à la comparabilité des offres, à la mise en œuvre et aux capacités d'action des consommateurs, des indicateurs en matière sociale, environnementale et éthique, ainsi que des indicateurs visant à mesurer les recours et ...[+++]


In the light of the above, the taxes on advertising and electronic communications introduced by Law No 2009-258 of 5 March 2009 do not constitute an integral part of the aid and consequently do not have to be integrated into the examination of the compatibility of the aid with the internal market, contrary to the assertions of certain interested third parties, i.e. the ACT, the FFTCE, the Association des chaînes privées, M6 and TF1 ...[+++]

Compte tenu de ce qui précède, les taxes sur la publicité et les communications électroniques introduites par la loi no 2009-258 du 5 mars 2009 ne font pas partie intégrante de l’aide et, par conséquent, ne doivent pas être intégrées dans l’examen de la compatibilité de cette dernière avec le marché intérieur, contrairement à ce que prétendent certains tiers intéressés, à savoir, l’ACT, la FFTCE, l’Association des chaînes privées, M6 et TF1.


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2. Welcomes the decision by the Belarusian authorities to allow the printing and distribution of the two independent newspapers, Narodnaia Volia and Nasha Niva ; points out, at the same time, that there are still 13 independent newspapers awaiting registration; welcomes the decision by the Belarusian Government to discuss the international Internet media standards and to consult the Belarusian Association of Journalists on these issues; hopes that suitable conditions will also be created for the work of other independent media in B ...[+++]

2. se félicite de la décision des autorités bélarussiennes d'autoriser l'impression et la distribution de deux journaux indépendants, Narodnaïa Volia et Nacha Niva ; souligne, parallèlement, que 13 autres journaux indépendants attendent toujours leur enregistrement; se félicite de la décision des autorités bélarussiennes de débattre des normes internationales applicables aux médias par l'internet et de consulter l'association bélarussienne des journalistes sur ces questions; espère que des conditions favorables au fonctionnement d' ...[+++]


2. Welcomes the decision by the Belarusian authorities to allow the printing and distribution of the two independent newspapers, Narodnaia Volia and Nasha Niva; points out, at the same time, that there are still 13 independent newspapers awaiting registration; welcomes the decision by the Belarusian Government to discuss the international Internet media standards and to consult the Belarusian Association of Journalists on these issues; hopes that suitable conditions will also be created for the work of other independent media in Be ...[+++]

2. se félicite de la décision des autorités bélarussiennes d'autoriser l'impression et la distribution de deux journaux indépendants, Narodnaïa Volia et Nacha Niva; souligne, parallèlement, que 13 autres journaux indépendants attendent toujours leur enregistrement; se félicite de la décision des autorités bélarussiennes de débattre des normes internationales applicables aux médias par l'internet et de consulter l'association bélarussienne des journalistes sur ces questions; espère que des conditions favorables au fonctionnement d'a ...[+++]


Hon. Mauril Bélanger (Minister for Internal Trade, Deputy Leader of the Government in the House of Commons, Minister responsible for Official Languages and Associate Minister of National Defence, Lib) moved for leave to introduce Bill C-79, An Act to amend the Canada Elections Act (third party election advertising).

L'hon. Mauril Bélanger (ministre du Commerce intérieur, leader adjoint du gouvernement à la Chambre des communes, ministre responsable des langues officielles et ministre associé de la Défense nationale, Lib) demande à présenter le projet de loi C-79, Loi modifiant la Loi électorale du Canada (publicité électorale de tiers).


There were members from every region of the country, including advisors working for the advertising industry or the Consumers' Association of Canada, representatives of the Canadian magazine industry and international trade experts.

Il comptait des représentants de toutes les régions du pays. Certains membres étaient des conseillers au service de l'industrie de la publicité, de la Consumers' Association of Canada, des représentants de l'industrie canadienne des périodiques, ainsi que des spécialistes du commerce international.


They came from the advertising industry, consumer associations and the Canadian magazine industry; some even had some experience in international trade.

Les autres conseillers provenaient de l'industrie de la publicité, des associations de consommateurs et de l'industrie canadienne des périodiques, certains ayant même une expérience du commerce international.


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