Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Arrange rental car drop-off
CFD
Car Free Day
Clean car
Competent in Korean
Depressed car
Depressed flat car
Depressed-center flat car
Depressed-centre flat
Depressed-centre flat car
Drop deck car
Environment friendly car
Environmentally friendly car
European Car-Free Day
European no-car day
Exhaust-free car
Kiln car preheating
Korean
Korean Society for NDT
Korean Society for Non-Destructive Testing
Korean board
Korean plank
Placing kiln car into preheating chamber
Plain car
Plain clothes car
Position rental car drop-off
Preheat kiln car
Preheating kiln car
Prepare rental car drop-off
Q car
Sort rental car drop-off
Teeterboard
Unmarked car
Well flat
Zero-emission car

Vertaling van "korean cars " (Engels → Frans) :

TERMINOLOGIE
ability to comprehend spoken and written Korean and to speak and write in Korean | competent in Korean | Korean

coréen


Joint Declaration on the Denuclearisation of the Korean Peninsula | North-South Joint Declaration on the Denuclearisation of the Korean Peninsula

claration commune sur la dénucléarisation de la péninsule coréenne


Korean Society for Non-Destructive Testing [ Korean Society for NDT ]

Korean Society for Non-Destructive Testing [ Korean Society for NDT | Société coréenne des END | Société coréenne des essais non destructifs ]


korean board | korean plank | teeterboard

planche coréenne | bascule coréenne


plain car | plain clothes car | Q car | unmarked car

voiture banalisée | voiture piège


Car Free Day | European Car-Free Day | European no-car day | In Town, Without My Car! Day | CFD [Abbr.]

Journée européenne En ville sans ma voiture !


kiln car preheating | placing kiln car into preheating chamber | preheat kiln car | preheating kiln car

préchauffer le chariot d’un four


position rental car drop-off | prepare rental car drop-off | arrange rental car drop-off | sort rental car drop-off

organiser la restitution d'une voiture de location


depressed-centre flat car [ depressed-center flat car | depressed flat car | depressed-centre flat | depressed car | well flat | drop deck car ]

wagon plat surbaissé [ wagon à plate-forme surbaissée ]


clean car [ environmentally friendly car | environment friendly car | zero-emission car | exhaust-free car ]

voiture propre [ voiture non polluante | automobile apolluante | automobile non polluante | voiture apolluante | voiture anti-pollution ]
IN-CONTEXT TRANSLATIONS
*the voluntary agreements concluded in 1998 and 1999 with European, Japanese and Korean car industries (ACEA, KAMA, JAMA) under which for 2008 (ACEA) or 2009 (KAMA, JAMA) CO2 per km emitted by new automotive vehicles will be reduced to 140 grammes.

-les accords volontaires conclus en 1998 et 1999 avec les industries automobiles européennes, japonaises et coréennes (ACEA, KAMA, JAMA) sous lesquelles pour 2008 (ACEA) ou 2009 (KAMA, JAMA) le CO2 émis par km par les véhicules neufs sera réduit à 140 grammes.


However, this analysis takes fully into account the agreements made with the European, Japanese and Korean car manufacturers.

Cette analyse tient toutefois intégralement compte des accords passés avec les constructeurs automobiles européens, japonais et coréens.


Regarding the remarks made by Mr Jadot, the initial draft of the Korean legislation would have forced EU car makers to reduce the CO2 emissions of their cars twice as much as Korean car makers.

Concernant les remarques de M. Jadot, le projet initial de la législation coréenne aurait forcé les fabricants automobiles de l’Union à réduire les émissions de CO2 de leurs voitures deux fois plus que les fabricants automobiles coréens.


Worse, the EU is trying to spin this environmental loophole as allowing Europe’s car industry laggards to ‘compete fairly’ in the Korean market with smaller, cleaner and more efficient Korean cars.

Pire encore, l’UE tente de manipuler cette faille environnementale en permettant aux traînards de l’industrie automobile européenne d’entrer «en concurrence loyale» sur le marché coréen avec des voitures coréennes plus petites, plus propres et plus efficaces.


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
This comparative advantage is, however, expected to crumble proportionally to the decrease of car imports from Korea, which are being gradually replaced by an increase of South Korean car production within the EU (in automobile plants in the Czech Republic and Slovakia).

Cet avantage comparatif devrait, cependant, se résorber à mesure de la diminution des importations de voitures originaires de Corée, lesquelles sont progressivement remplacées par une augmentation de la production de voitures sud-coréennes au sein de l'Union (dans des usines automobiles situées en République tchèque et en Slovaquie).


Something that I think is actually far more important in estimating the market situation is the fact that South Korean manufacturers have recently opened major factories in Europe, namely in the Czech Republic and in Slovakia, which will be capable of producing around half a million cars between them on an annual basis, so the reality is perhaps that, in future, Korean cars produced in Europe will largely, in effect, be the cars that reach the market here.

Un élément que j’estime bien plus important au moment d’évaluer la situation du marché est le fait que les producteurs sud-coréens ont récemment ouvert des usines de grande taille en Europe, à savoir en République tchèque et en Slovaquie, qui pourront produire annuellement environ un demi-million de véhicules au total. La réalité est donc peut-être qu’à l’avenir, les voitures coréennes produites en Europe seront concrètement, dans une large mesure, les voitures qui seront commercialisées sur nos marchés.


In 1998, the European Automobile Manufacturers' Association (ACEA) adopted a commitment to reduce average emissions from new cars sold to 140 g CO/km by 2008 and, in 1999, the Japanese Automobile Manufacturers' Association (JAMA) and the Korean Automobile Manufacturers' Association (KAMA) adopted a commitment to reduce average emissions from new cars sold to 140 g CO/km by 2009.

En 1998, l'Association des constructeurs européens d'automobiles (ACEA) s'est engagée à réduire les émissions moyennes des voitures neuves vendues à 140 g de CO/km d'ici à 2008; par ailleurs, en 1999, l'Association des constructeurs japonais d'automobiles (JAMA) et l'Association des constructeurs coréens d'automobiles (KAMA) se sont engagées à réduire les émissions moyennes des voitures neuves vendues à 140 g de CO/km d'ici à 2009.


The voluntary commitments undertaken by the European, Japanese and Korean car manufacturers associations relate to a target of 140 g CO2/km by 2008 or 2009.

Les engagements volontaires pris par les associations de constructeurs automobiles européens, japonais et coréens portent sur un objectif de 140 g CO2/km d'ici à 2008 ou 2009.


This objective, adopted by the European Parliament and by the Council, is to be achieved by agreements committing European, Japanese, and Korean car manufacturers to reduce CO2 emissions to 140 gm/km by 2008/09, to take steps aiming at the market to influence consumer choice towards lower fuel-consuming cars, and finally to improve the quality of consumer information on fuel consumption.

Cet objectif sera atteint par le biais, d’abord, d’accords par lesquels les constructeurs d’automobiles européennes, japonaises et coréennes s’engagent à réduire les émissions de CO2 à 140 g/km pour 2008/2009, ensuite de mesures orientées vers le marché et visant à influencer les choix des consommateurs en faveur de voitures consommant moins, et enfin de l’amélioration des informations données aux consommateurs sur la consommation en carburant.


The commitment would be concluded between virtually all the car producers in Europe, represented by ACEA, the European Automobile Manufacturers Association, JAMA, the Japanese carmakers, and KAMA, the Korean Car producers Association and would replace a or even different EU-directives.

L'engagement serait conclu entre la quasi-totalité des constructeurs d'automobiles d'Europe, représentés par l'Association des constructeurs européens d'automobiles (ACEA), ainsi qu'avec avec les associations de constructeurs du Japon (JAMA) et de la Corée (KAMA), et remplacerait une voire plusieurs directives de l'Union européenne.




datacenter (1): www.wordscope.be (v4.0.br)

'korean cars' ->

Date index: 2021-08-03
w