Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Citizen Information Program
Clear the bar at closing time
Clear the bar when closing
Goods and Services Tax Information for Senior Citizens
Inform customers of closing time
Information for Senior Citizens
Information programme for European citizens
Information programme for the European citizen
Invite patrons to leave the bar at closing time
PRINCE
PRINCE programme

Vertaling van "leave informing citizens " (Engels → Frans) :

TERMINOLOGIE
Goods and Services Tax: Information for Senior Citizens [ Information for Senior Citizens ]

Taxe sur les produits et services : Renseignements à l'intention des personnes âgées [ Renseignements à l'intention des personnes âgées ]


Commission to study access to government information and personal information that the government has about individual citizens

Commission d'étude sur l'accessibilité à l'information gouvernementale et sur les renseignements personnels que le gouvernement détient sur les citoyens


Citizen Information Program

Programme d'information pour les Canadiens


Information programme for European citizens | PRINCE programme

Programme d'information du citoyen européen | programme PRINCE


Information programme for the European citizen | PRINCE [Abbr.]

Programme d'information des citoyens européens | PRINCE [Abbr.] | Programme PRINCE [Abbr.]


information programme for the European citizen | PRINCE [Abbr.]

programme d'information du citoyen européen | PRINCE [Abbr.]


clear the bar when closing | inform customers of closing time | clear the bar at closing time | invite patrons to leave the bar at closing time

assurer la propreté de l’espace bar à la fermeture | garantir la propreté de l’espace bar lors de la fermeture | nettoyer l’espace bar à la fermeture | nettoyer l’espace bar lors de la fermeture
IN-CONTEXT TRANSLATIONS
If there is to be meaningful engagement with Canadians and a fruitful dialogue with them about the future of the Senate, we cannot leave informing citizens to political sound bites provided by the press.

Pour qu'il y ait une véritable collaboration avec les Canadiens et qu'un dialogue productif s'établisse avec eux, nous ne pouvons laisser la presse les informer à coups de formules politiques.


47. Stresses that improved cooperation between Member States aimed at countering the radicalisation and recruitment of European citizens is also characterised by intensive exchanges and cooperation between their judicial authorities and with Eurojust; notes that better reporting at European level on the criminal records of terrorist suspects would help speed up their detection and make it easier for them to be properly monitored, either when they leave or when they return to the EU; encourages, therefore, the reform and better use o ...[+++]

47. souligne qu'une meilleure coopération entre les États membres face à la radicalisation et au recrutement de citoyens européens se caractérise également par des échanges et une coopération intensifs entre les autorités judiciaires et avec Eurojust; relève qu'une meilleure information sur les casiers judiciaires des suspects de terrorisme au niveau européen permettrait d'accélérer leur détection et favoriserait leur bonne surveillance, que ce soit à leur départ ou à leur retour dans l'Union; encourage dès lors une réforme et une meilleure utilisation du système européen d'information sur les casiers judiciaires (ECRIS); prie instamm ...[+++]


43. Stresses that improved cooperation between Member States aimed at countering the radicalisation and recruitment of European citizens is also characterised by intensive exchanges and cooperation between their judicial authorities and with Eurojust; notes that better reporting at European level on the criminal records of terrorist suspects would help speed up their detection and make it easier for them to be properly monitored, either when they leave or when they return to the EU; encourages, therefore, the reform and better use o ...[+++]

43. souligne qu'une meilleure coopération entre les États membres face à la radicalisation et au recrutement de citoyens européens se caractérise également par des échanges et une coopération intensifs entre les autorités judiciaires et avec Eurojust; relève qu'une meilleure information sur les casiers judiciaires des suspects de terrorisme au niveau européen permettrait d'accélérer leur détection et favoriserait leur bonne surveillance, que ce soit à leur départ ou à leur retour dans l'Union; encourage dès lors une réforme et une meilleure utilisation du système européen d'information sur les casiers judiciaires (ECRIS); prie instamm ...[+++]


59. Reiterates that making good use of existing instruments such as the SIS, SIS II and VIS systems, Interpol’s SLTD system, and Europol's Focal Point TRAVELLERS constitutes the first step in stepping up external border security in order to identify EU citizens and foreigners residing in the EU who may be leaving or returning from a conflict area for the purpose of committing terrorist acts or may receive terrorist training or take part in non-conventional armed conflict on behalf of terrorist organisations; urges Member States to im ...[+++]

59. rappelle que la bonne mise en application des instruments existants, tels que les systèmes SIS, SIS II et VIS, la base de données sur les documents de voyage perdus ou volés d'Interpol (SLTD) et le point de contact "voyageurs" d'Europol constitue la première étape de ce renforcement de la sécurité aux frontières extérieures pour identifier les citoyens de l'Union et les étrangers résidant dans l'Union susceptibles de quitter le territoire ou de rentrer d'une zone de conflit dans le but de commettre des actes terroristes, ou susceptibles de recevoir une formation terroriste ou de prendre part à un conflit armé non conventionnel au nom ...[+++]


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
53. Reiterates that making good use of existing instruments such as the SIS, SIS II and VIS systems, Interpol's SLTD system, and Europol's Focal Point TRAVELLERS constitutes the first step in stepping up external border security in order to identify EU citizens and foreigners residing in the EU who may be leaving or returning from a conflict area for the purpose of committing terrorist acts or may receive terrorist training or take part in non-conventional armed conflict on behalf of terrorist organisations; urges Member States to im ...[+++]

53. rappelle que la bonne mise en application des instruments existants, tels que les systèmes SIS, SIS II et VIS, la base de données sur les documents de voyage perdus ou volés d'Interpol (SLTD) et le point de contact "voyageurs" d'Europol constitue la première étape de ce renforcement de la sécurité aux frontières extérieures pour identifier les citoyens de l'Union et les étrangers résidant dans l'Union susceptibles de quitter le territoire ou de rentrer d'une zone de conflit dans le but de commettre des actes terroristes, ou susceptibles de recevoir une formation terroriste ou de prendre part à un conflit armé non conventionnel au nom ...[+++]


At one point in the meeting I was asked to leave by Mr. Jobin because he claimed that I was not entitled to certain information that he offered to the citizens attending.

Au cours de la réunion, M. Jobin m'a demandé de partir, prétextant que je n'avais pas le droit d'entendre certaines informations qu'il avait à transmettre aux membres de la réserve.


Bill C-30's provisions, allowing the state to obtain six pieces of subscriber information without a warrant, still leaves a law-abiding citizen vulnerable.

Les dispositions du projet de loi C-30, qui permettent à l'État d'obtenir sans mandat six éléments d'information sur les abonnés, rendraient quand même vulnérables les citoyens respectueux de la loi.


Commissioner Viviane Reding, responsible for Information Society and Media, commented: “Our overall aim –must be eGovernment that delivers tangible benefits for citizens and businesses, everywhere in the EU, leaving no one behind.

Viviane Reading, commissaire chargée de la société de l'information et des médias, a formulé les observations suivantes: "Notre objectif général doit être une administration en ligne qui procure des avantages tangibles aux citoyens et aux entreprises dans l'ensemble de l'UE, sans laisser personne de côté.


It should launch an information campaign which is both bold and level-headed, seeking maximum flexibility and precision in its modus operandi. This is all the more true now that the committee is branching out in its external relations sending delegations to the Asturias, Denmark and Scotland in 2002 for example, giving the MEPs involved the opportunity of leaving their ‘ivory tower’ and discussing problems directly and on the spot with the individual citizens affected. ...[+++]

Cela est d'autant plus vrai au fur et à mesure que les relations extérieures de la commission se ramifient grâce aux délégations- comme celles organisées, en 2002, aux Asturies, au Danemark et en Ecosse, - qui donnent l'occasion aux MEPs participants de sortir de la "citadelle" pour se mettre directement à l'écoute des citoyens sur le terrain d'où proviennent leurs problèmes.


The Directive requires the Member States to organise specific information campaigns for non-national Union citizens resident on their territory, although it leaves them considerable scope for determining what forms such information should take.

Or la directive impose aux Etats membres l'organisation de campagnes d'information spécifique pour les citoyens de l'Union, non nationaux résidant sur leur territoire, même si elle laisse aux Etats membres une grande marge d'appréciation quant à la forme de cette information.




datacenter (1): www.wordscope.be (v4.0.br)

'leave informing citizens' ->

Date index: 2024-05-31
w