Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
After High School
After High School The First Years
Classical dressage
High School Review Policy Advisory Committee
High School dressage
High school
High school business studies teacher
High school history teacher
High school special education teacher
High school special needs teacher
History teacher secondary school
History tutor in high school
Secondary school history teacher
Senior high school
Special educational needs teacher in high school
Special educational needs teacher secondary school
Teacher of economics in high school
Technical high school principal
Upper form of vocationally orientated high-schools
Upper forms
Upper grades
Upper school
Vocational high school principal

Vertaling van "left high school " (Engels → Frans) :

TERMINOLOGIE
high school special education teacher | special educational needs teacher in high school | high school special needs teacher | special educational needs teacher secondary school

enseignant spécialisé du second degré | enseignante spécialisée du second degré | professeur spécialisé de l’enseignement général | professeur spécialisé de l’enseignement général/professeure spécialisée de l’enseignement général


high school business studies teacher | teacher of economics in high school | business studies and economics teacher secondary school | teacher of business studies and economics in secondary schools

professeure de sciences économiques et sociales | professeur de sciences économiques et sociales | professeur de sciences économiques et sociales/professeure de sciences économiques et sociales


history tutor in high school | secondary school history teacher | high school history teacher | history teacher secondary school

professeur d’histoire géographie | professeure d’histoire | professeur d’histoire géographie/professeure d’histoire géographie | professeur d’histoire/professeure d’histoire


After High School [ After High School: The First Years | After High School: The First Years: The First Report of the School Leavers Follow-up Survey, 1995 ]

Après le secondaire [ Après le secondaire : Les premières années | Après le secondaire : Les premières années : Le premier rapport découlant de l'Enquête de suivi auprès des sortants, 1995 ]


High School Review Policy Advisory Committee [ Policy Advisory Committee on High School Education in Manitoba ]

Comité consultatif sur la politique de l'étude du secondaire


technical high school principal [ vocational high school principal ]

directeur d'école de métiers au niveau secondaire [ directrice d'école de métiers au niveau secondaire | directeur d'école technique au niveau secondaire | directrice d'école technique au niveau secondaire ]


senior high school | upper forms | upper grades | upper school

enseignement du deuxième cycle | second cycle


high school | High School dressage | classical dressage

haute école (1) | Haute Ecole (2) | dressage-Haute école


upper form of vocationally orientated high-schools

Ecole professionnelle spécialisée | Ecole professionnelle supérieure


IN-CONTEXT TRANSLATIONS
Of first nations people aged 15 to 49, 73.3% left high school before completing grade 12.

Ainsi, 73,3 p. 100 des membres des Premières nations âgés entre 15 et 49 ans ont quitté l'école secondaire avant de terminer leur douzième année.


Born and raised in Toronto, Jackie left high school and a promising career as a violinist to look after her seriously ailing parents.

Jackie est née et a grandi à Toronto. Elle a quitté l'école et renoncé à une carrière prometteuse de violoniste pour prendre soin de ses parents gravement malades.


There was a time, going back to our parents and grandparents, that when people left high school, a trade school or whatever school they went to work.

Il fut un temps — pensons à nos parents et grand-parents — où les gens, après avoir quitté l'école secondaire, l'école de métier ou toute autre école, se trouvaient un emploi.


19. Recalls the fact that the unemployment rates among young people in Europe are still too high; recalls also that experience from earlier economic crises shows that young adults who become unemployed on leaving education are substantially less able to enter the labour market; stresses, therefore, the importance of all Member States fulfilling the objective of guideline 18, that every young person who has left school should be offered, within four months, a job, apprenticeship, additional training or other empl ...[+++]

19. rappelle le fait que les taux de chômage chez les jeunes en Europe sont toujours trop élevés; rappelle également que l'expérience tirée de crises économiques précédentes révèle que les jeunes adultes qui quittent l'enseignement et qui vont au chômage ont nettement moins de chance d'entrer sur le marché du travail; souligne, dès lors, qu'il est important que tous les États membres remplissent l'objectif de la ligne directrice 18, que chaque jeune ayant quitté l'école bénéficie, dans un délai de 4 mois, d'un emploi, d'un apprentissage, d'une formation supplémentaire ou d'une autre mesure d'employabilité;


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
19. Recalls the fact that the unemployment rates among young people in Europe are still too high; recalls also that experience from earlier economic crises shows that young adults who become unemployed on leaving education are substantially less able to enter the labour market; stresses, therefore, the importance of all Member States fulfilling the objective of guideline 18, that every young person who has left school should be offered, within four months, a job, apprenticeship, additional training or other empl ...[+++]

19. rappelle le fait que les taux de chômage chez les jeunes en Europe sont toujours trop élevés; rappelle également que l'expérience tirée de crises économiques précédentes révèle que les jeunes adultes qui quittent l'enseignement et qui vont au chômage ont nettement moins de chance d'entrer sur le marché du travail; souligne, dès lors, qu'il est important que tous les États membres remplissent l'objectif de la ligne directrice 18, que chaque jeune ayant quitté l'école bénéficie, dans un délai de 4 mois, d'un emploi, d'un apprentissage, d'une formation supplémentaire ou d'une autre mesure d'employabilité;


15. Recalls the fact that the unemployment rates among young people in Europe are still too high; recalls also that experience from earlier economic crisis shows that young adults who leave their education and go into unemployment have substantially weakened ability to enter the labour market; stresses, therefore, the importance of all Member States fulfilling the objective of guideline 18, that every young person having left school be offered, within 4 months, a job, apprenticeship, additional training or other ...[+++]

15. rappelle le fait que les taux de chômage chez les jeunes en Europe sont toujours trop élevés; rappelle également que l'expérience tirée de crises économiques précédentes révèle que les jeunes adultes qui quittent l'enseignement et qui vont au chômage ont nettement moins de chance d'entrer sur le marché du travail; souligne, dès lors, qu'il est important que tous les États membres remplissent l'objectif de la ligne directrice 18, que chaque jeune ayant quitté l'école bénéficie, dans un délai de 4 mois, d'un emploi, d'un apprentissage, d'une formation supplémentaire ou d'une autre mesure d'employabilité;


The rapporteur also notes that in recent years as many as 6 million young people aged between 18 and 24 have left school early and discontinued their education, and that youth unemployment represents 40% of total unemployment in the EU, with this percentage being twice as high among migrants.

Le rapporteur note également que, ces dernières années, non moins de 6 millions de jeunes entre 18 et 24 ans ont quitté l’école prématurément sans obtenir de diplôme, que le chômage des jeunes représente 40 % du taux de chômage global dans l’Union européenne, ce pourcentage étant deux fois plus élevé parmi les immigrés.


I should like to take up from where Mr Mauro and Mrs Prets left off and, in all modesty, state that we have come a very long way with the new educational technologies in Denmark where 70% of primary schools, 81% of high schools and 92% of vocational and technical courses for young people have daily Internet access.

Je voudrais enchaîner sur ce que M. Mauro et Mme Prets ont déclaré et souligner sans modestie aucune que les nouvelles technologies sont déjà bien intégrées dans les systèmes de formation au Danemark, où 70 % des écoles primaires, 81 % des écoles secondaires et 92 % des écoles professionnelles et techniques utilisent quotidiennement l'internet.


Whether it be the youth at risk program of the Minister of Human Resources Development which will take care of those students who have left high school and who are looking for job experience, or whether it be the very real relationship between education and job creation, it is the responsibility of a government to equip its citizens to succeed.

Qu'il s'agisse du programme pour jeunes à risque du ministre du Développement des ressources humaines, qui s'adresse aux décrocheurs du secondaire qui cherchent à acquérir de l'expérience professionnelle, ou de mesures pour maintenir le lien entre l'éducation et la création d'emplois, il est de la responsabilité du gouvernement de donner aux gens ce qu'il faut pour réussir.


They are taught some of the things that are essential to maintain their mental health, whether it is education in managing relationships; education in conflict resolution; basic education even in personal finances, which none of us had much of before we left high school, the fundamental things that cause such enormous stress that they trigger mental illness.

On leur donne aussi certaines leçons essentielles au maintien de leur santé mentale : gestion des relations, résolution des conflits, connaissances de base en finances personnelles, et j'en passe; tout ce qu'aucun d'entre nous ne comprend vraiment bien en quittant l'école secondaire, ces choses fondamentales qui causent ce stress énorme à l'origine de la maladie mentale.


w