Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Arithmetical disorder
Developmental acalculia
Division for Schools and Courses and Officers' Affairs
Division for Schools and Courses and Officers'Affairs
Gerstmann's syndrome
Non-unitary school division
School district
School division
Unitary school division

Vertaling van "lights school division " (Engels → Frans) :

TERMINOLOGIE
non-unitary school division

division scolaire non unitaire






school district | school division

district scolaire | division scolaire | arrondissement scolaire


Definition: Involves a specific impairment in arithmetical skills that is not solely explicable on the basis of general mental retardation or of inadequate schooling. The deficit concerns mastery of basic computational skills of addition, subtraction, multiplication, and division rather than of the more abstract mathematical skills involved in algebra, trigonometry, geometry, or calculus. | Developmental:acalculia | arithmetical disorder | Gerstmann's syndrome

Définition: Altération spécifique des performances en arithmétique, non imputable exclusivement à un retard mental global ou à une scolarisation inadéquate. L'altération concerne la maîtrise des éléments de base du calcul: addition, soustraction, multiplication et division (c'est-à-dire, n'est pas limitée aux capacités mathématiques plus abstraites impliquées dans l'algèbre, la trigonométrie, la géométrie ou le calcul différentiel et intégral). | Acalculie de développement Syndrome de Gerstmann Trouble de l'acquisition de l'arithmétique


Division for Schools and Courses and Officers'Affairs

Division des écoles et des cours et des affaires relatives aux officiers


Division for Schools and Courses and Officers' Affairs

Division des écoles et des cours et des affaires relatives aux officiers
IN-CONTEXT TRANSLATIONS
NORTEP/NORPAC's board of governors is made up of representatives from the three school divisions in northern Saskatchewan and the two tribal councils in northern Saskatchewan. These include the Northern Lights School Division, the Ile-a-la Crosse School Division, the Creighton School Division—and I notice there is a typo in our brief; it should say the Prince Albert Grand Council, and the Meadow Lake Tribal Council.

Le conseil des gouverneurs du PFEN/CAPN est constitué de représentants des trois divisions scolaires et des deux conseils tribaux du nord de la Saskatchewan, c'est-à-dire les divisions scolaires de Northern Lights, d'Île-à-la-Crosse et de Creighton—et je remarque qu'il y a une coquille dans votre document—on devrait y lire Grand conseil de Prince Albert—, et le conseil tribal de Meadow Lake.


The original NORTEP was operated by the Northern Lights School Division, and then with the change in the status we invited other representation on our board.

Initialement, le PFEN était dirigé par la division scolaire de Northern Lights, et à la suite du changement de statut, nous avons invité d'autres intervenants à siéger au conseil.


In view of this morning's presentation from the Northern Lights School Division, I note to you that NORTEP/NORPAC is in the same administration area.

Puisque la division scolaire de Northern Lights a présenté un exposé ce matin, je tiens à vous signaler que le PFEN/CAPN se trouve dans la même zone administrative.


The Northern Lights School Division has made very effective use of the federal infrastructure grants, the community access initiatives, and computers-for-schools program.

La division scolaire Northern Lights a fait un usage très efficace du Programme d'infrastructure fédéral, du Programme d'accès communautaire et du Programme des ordinateurs pour les écoles.


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
I think the only teachers we are finding who are staying long periods of time in northern Saskatchewan are the teachers we are growing through our own northern teacher education program, but we aren't able to produce enough of them to fill the staffing needs we have in northern Saskatchewan between Northern Lights School Division and the band schools.

Je pense que les seuls enseignants que nous réussissons à garder sur place pendant assez longtemps sont ceux qui sont issus de notre propre programme de formation des enseignants dans le nord, mais nous n'arrivons pas à en produire suffisamment pour combler tous les besoins de la division scolaire Northern Lights et des écoles de bande.




datacenter (1): www.wordscope.be (v4.0.br)

'lights school division' ->

Date index: 2024-10-05
w