My concern here overall is, yes, wording is extremely important in how we provide changes if changes are indeed necessary, but we have not taken into account.To use your example of Pabst, what if Pabst controlled all the hops in this country or around the world and was able to price in a fashion, as I indicated at the outset of my questioning, that allowed them to sell a product that they're supplying to their competitors at retail, at a price that was lower than wholesale—in fact, in effect, the power of a vertically integrated supplier?
Ma préoccupation générale ici, c'est qu'effectivement, le libellé est extrêmement important lorsqu'on veut apporter des changements si les changements sont effectivement nécessaires, mais nous n'avons pas tenu compte.Pour utiliser votre exemple de la compagnie Pabst, que se passerait-il si Pabst contrôlait tout le houblon dans ce pays ou partout dans le monde et pouvait établir un prix, comme je l'ai indiqué au début de ma question, qui lui permettrait de vendre un produit qu'elle fournit à ses concurrents au détail, à un prix inférieur au prix de gros—c'est-à-dire le pouvoir d'un fournisseur à intégration verticale?