Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Be in default of appearance
Design the outlook of games
Design the physical outlook of games
Fail to appear
Fail to attend
Make an appearance
Make default in attending
Make education management support available
Make the game look appealing and attractive
Perform
Provide education management support
Provides education management support
Providing education management support

Vertaling van "make education appear " (Engels → Frans) :

TERMINOLOGIE
make an appearance [ perform ]

se produire [ jouer | paraître ]


make education management support available | provides education management support | provide education management support | providing education management support

aider à la gestion de l'enseignement


fail to attend [ fail to appear | make default in attending | be in default of appearance ]

ne pas se présenter [ ne pas comparaître | faire défaut de comparaître | faire défaut de comparution | omettre d'être présent ]


create the physical appearance of the game in an attractive and eye-catching way | make the game look appealing and attractive | design the outlook of games | design the physical outlook of games

concevoir l'aspect physique de jeux


Policy and procedures for making submissions and appearances before the Atomic Energy Control Board

Politique et règles de procédure portant sur les mémoires et les interventions à l'adresse de la Commission
IN-CONTEXT TRANSLATIONS
It is our duty to raise the level of the quality of training throughout Europe and make education appear more attractive.

Il est de notre devoir d’améliorer la qualité de la formation en Europe et de rendre l’enseignement plus attrayant.


(Return tabled) Question No. 334 Hon. Irwin Cotler: With regard to bijuralism and harmonization: (a) what measures are in place to ensure legislative bijuralism across all departments; (b) since the adoption of the “Policy on Legislative Bijuralism”, how has the Department of Justice (i) ensured that all legal counsel in the Department are made aware of the requirements of legislative bijuralism in order for them to be able to take it into account when advising client departments on legislative reforms, (ii) enhanced the capacity of the Legislative Services Branch to draft bijural legislative texts, (iii) undertook, in drafting both ver ...[+++]

(Le document est déposé) Question n 334 L'hon. Irwin Cotler: En ce qui concerne le bijuridisme et l’harmonisation: a) quelles sont les mesures en place pour assurer le bijuridisme législatif dans tous les ministères; b) depuis l’adoption de la « Politique sur le bijuridisme législatif », comment le ministère de la Justice s’y est-il pris (i) pour s’assurer que tous les avocats du Ministère sont au courant des exigences du bijuridisme législatif afin d’en tenir compte lorsqu’ils conseillent des ministères clients sur des réformes législatives, (ii) pour améliorer la capacité de la Direction des services législatifs à rédiger des textes l ...[+++]


23. Stresses the need to educate consumers, from as early an age as possible, so that they understand and make use of the information appearing on products; calls on the Commission to make European logos for which the recognition rate still appears unsatisfactory (in particular the CE conformity marking logo, the European Ecolabel, the Möbius strip for recycling or risk marking) more identifiable and more intuitive;

23. insiste sur la nécessité d'éduquer les consommateurs dès le plus jeune âge à la compréhension et la gestion de l'information apparaissant sur les produits; demande à la Commission d'améliorer le caractère identifiable et intuitif des logos européens, dont le taux de reconnaissance semble encore peu satisfaisant à ce jour (en particulier le logo de marquage de conformité CE, l'écolabel européen, le ruban de Maebius pour le recyclage, ou encore le marquage de nocivité);


Chief Fontaine appeared before the committee this week and highlighted a number of points that he thought would be important for the committee to consider and for the government to consider when it is making decisions, not only about education, but about other issues.

Le chef Fontaine a comparu devant le comité cette semaine et a souligné un certain nombre de points sur lesquels le comité et le gouvernement devraient se pencher lorsqu'ils prennent des décisions, non seulement en matière d'éducation, mais encore dans d'autres domaines.


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
I said that we will continue to talk about it because we are far from being able to achieve the objectives set in Dakar within the anticipated timescale, and we must therefore continue to be vigilant so that there are no further delays and, if possible, to ensure that at least the European Union and the Member States turn the commitments they have made into reality, into practical action, and that they decide not just to give the appearance of making education the priority in development, but really make it a priority, if we genuinely ...[+++]

J’ai dit que nous en parlerons encore parce que nous sommes loin de pouvoir réaliser à temps les objectifs fixés à Dakar. Nous devons donc continuer à faire preuve de vigilance pour éviter d’autres retards et, dans la mesure du possible, pour faire en sorte qu’au moins l’Union européenne et ses États membres traduisent en faits, en réalités concrètes, les engagements pris, et se décident à véritablement faire de l’éducation la priorité du développement et qu’ils ne se contentent pas d’en donner l’illusion, si nous voulons véritablement d’une société plus juste dans laquelle chacun aurait les mêmes options et les mêmes opportunités.


I said that we will continue to talk about it because we are far from being able to achieve the objectives set in Dakar within the anticipated timescale, and we must therefore continue to be vigilant so that there are no further delays and, if possible, to ensure that at least the European Union and the Member States turn the commitments they have made into reality, into practical action, and that they decide not just to give the appearance of making education the priority in development, but really make it a priority, if we genuinely ...[+++]

J’ai dit que nous en parlerons encore parce que nous sommes loin de pouvoir réaliser à temps les objectifs fixés à Dakar. Nous devons donc continuer à faire preuve de vigilance pour éviter d’autres retards et, dans la mesure du possible, pour faire en sorte qu’au moins l’Union européenne et ses États membres traduisent en faits, en réalités concrètes, les engagements pris, et se décident à véritablement faire de l’éducation la priorité du développement et qu’ils ne se contentent pas d’en donner l’illusion, si nous voulons véritablement d’une société plus juste dans laquelle chacun aurait les mêmes options et les mêmes opportunités.


That was the whole area of education, youth and culture which did not make an appearance at all.

Il y manquait tout le domaine de l'éducation, de la jeunesse et de la culture, qui n'y apparaissaient pas du tout.


By defining guidelines and establishing indicators, this method makes it possible to establish common objectives based on consideration of the policies of the Member States; to assess the elements which would appear to contribute to achieving a good score in these areas; and to exchange good practice so that all those responsible for education can share the fruits of experiments and learn from the results of others.

Il s'agit, en fait, d'une méthode qui, par la définition des lignes directrices et l'établissement d'indicateurs, permet d'établir des objectifs communs, fondés sur une prise en compte des politiques des Etats membres ; de mesurer les éléments qui semblent aider à la réalisation d'un « bon score » dans ces domaines ; et d'échanger des bonnes pratiques afin que tous les responsables de l'éducation puissent partager les fruits des expérimentations et apprendre des résultats des autres.


Other points emphasized by those who appeared at committee include comments such as: " Literacy makes economic sense" ; " taxation discourages consumption" ; " education is not the only answer to literacy" ; and, " helping our children to learn to read is one of the most important things we as parents or grandparents can do" .

Parmi les autres points soulevés au cours des témoignages devant le comité, soulignons certains commentaires comme: «l'alphabétisation est utile à l'économie»; «les taxes sont un frein à la consommation»; «l'éducation n'est pas le seul moyen d'alphabétisation» et «aider nos enfants à apprendre à lire est l'un des plus grands services que nous, parents et grand-parents, pouvons leur rendre».


However, actions at Community level to improve the flow of consumer information have taken the following forms: - descriptive information about goods and services: this information often appears in the form of labelling and some of the Directives mentioned earlier contain provisions relating to the requirements for such information; - prices surveys : the Commission sponsors comparative studies of prices of certain products as a means of detecting the extent of market segmentation, and to provide a basis for policy decisions; - comparative tests : many consumer associations undertake comparative tests and ...[+++]

Toutefois, les actions communautaires destinées à améliorer l'information des consommateurs ont pris les formes suivantes : - informations descriptives sur les biens et services : cette information apparaît souvent par l'intermédiaire de l'étiquetage et certaines des directives mentionnées plus haut reprennent des dispositions fixant des exigences pour ce type d'informations; - enquêtes sur les prix : la Commission parraine des études comparatives sur les prix de certains produits, afin de cerner la segmentation du marché et de disposer d'une base sur laque ...[+++]




datacenter (1): www.wordscope.be (v4.0.br)

'make education appear' ->

Date index: 2021-02-28
w