Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Commercial airline
Commercial airline fleet
Commercial airline pilot
Commercial director
Commercial fleet management
Commercial freight and fleet management
Commercial manager
Commercial marketing specialist
Commercial pilot
Commercial risk management
Commercial strategy director
Commercial vehicle fleet management
Commercial vehicle management
Evaluating commercial risks
ICT business development manager
ICT commercial development manager
IT business development manager
IT commercial development manager
Manage commercial risks
Management of commercial risks
System of inter-airline commercial agreements

Vertaling van "manage commercial airline " (Engels → Frans) :

TERMINOLOGIE


commercial pilot [ commercial airline pilot ]

pilote de l'aviation commerciale




commercial fleet management | commercial freight and fleet management | commercial vehicle fleet management

gestion de parc de véhicules commerciaux


evaluating commercial risks | management of commercial risks | commercial risk management | manage commercial risks

gérer des risques commerciaux


commercial manager | commercial strategy director | commercial director | commercial marketing specialist

directeur commercial | responsable de la stratégie commerciale | directeur commercial/directrice commerciale | responsable commercial


ICT commercial development manager | IT commercial development manager | ICT business development manager | IT business development manager

directeur du développement de l'activité informatique | directrice du développement de l'activité informatique | responsable du développement de l'activité technologies de l'information et de la communication | responsable informatique du développement commercial


system of inter-airline commercial agreements

système d'accords commerciaux intercompagnies


Commercial Air Service Standards -- Airline Operations -- Aeroplanes

Normes de service aérien commercial -- exploitation d'une entreprise de transport aérien -- avions


commercial fleet management | commercial vehicle management

gestion de parc de véhicules commerciaux
IN-CONTEXT TRANSLATIONS
Increased brand recognition can benefit the airports in a number of mutually inclusive and complementary ways, notably it may attract (i) inbound passengers from the airline on whose site the airport is advertising; (ii) potential customers browsing one airline's website on which an airport is advertising to fly to that airport on another airline that has routes to the airport; (iii) another airline to fly to that airport, and (iv) commercial managers (such as, airport retail chain stores).

Une plus grande reconnaissance de la marque peut bénéficier aux aéroports de plusieurs manières qui s'incluent et se complètent mutuellement, et peut notamment attirer i) des passagers entrants provenant de la compagnie aérienne sur le site de laquelle l'aéroport fait l'objet d'une publicité; ii) des clients potentiels naviguant sur le site web d'une compagnie aérienne sur lequel un aéroport fait l'objet d'une publicité afin de voler vers cet aéroport sur une autre compagnie aérienne qui a des liaisons avec l'aéroport; iii) une autre compagnie aérienne afin de relier cet aéroport, et iv) des gestionnaires ...[+++]


Airport managers of peripheral airports face significant challenges in getting their ‘brand’ recognised by passengers, airlines and non-aviation commercial managers, all of whom constitute potential sources of income for airports.

Les gestionnaires d'aéroports périphériques sont confrontés à des défis importants pour faire reconnaître leur «marque» par les passagers, les compagnies aériennes et les gestionnaires commerciaux extra-aéronautiques, qui constituent tous des sources de revenus potentielles pour les aéroports.


705.172 (1) An air operator shall establish procedures to prevent and manage incidents of interference with a crew member covering the topics set out in section 725.172 of Standard 725 — Airline Operations — Aeroplanes of the Commercial Air Service Standards.

705.172 (1) L’exploitant aérien doit établir des procédures qui visent à prévenir et à gérer les incidents d’entrave au travail d’un membre d’équipage et qui traitent des matières mentionnées à l’article 725.172 de la norme 725 — Exploitation d’une entreprise de transport aérien — avions des Normes de service aérien commercial.


The experience of our management team, built upon a solid track record of owning, financing, and operating regionally focused airlines, combined with a pro-competitive policy framework as set out by the federal government, will allow us to offer a commercially viable alternative to the major established carrier in Canada.

L'expérience de notre équipe de gestion, qui repose sur un solide dossier comme bailleur de fonds et propriétaire exploitant de transporteurs aériens régionaux, alliée à un cadre d'action proconcurrence tel qu'exposé par le gouvernement fédéral, nous permettra d'offrir une autre entreprise commerciale rentable que le principal transporteur établi au Canada.


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
Pilots are trained to manage extraordinary flight conditions, the commercial airlines safety manuals are reviewed, overseen and confirmed by regulatory authorities, and airlines have the necessary experience of operating over volcanic areas, as is shown by their safety record.

Les pilotes sont formés pour pouvoir gérer des conditions de vol extraordinaires, les manuels de sécurité des compagnies aériennes sont revus, contrôlés et confirmés par les autorités réglementaires, et les compagnies aériennes disposent de l'expérience nécessaire pour opérer des vols au-dessus de régions volcaniques, comme le montre leurs performances en matière de sécurité.


Pilots are trained to manage extraordinary flight conditions, the commercial airlines safety manuals are reviewed, overseen and confirmed by regulatory authorities, and airlines have the necessary experience of operating over volcanic areas, as is shown by their safety record.

La formation des pilotes leur permet d’affronter des conditions de vol extraordinaires, les manuels de sécurité des compagnies aériennes commerciales sont mis à jour, supervisés et approuvés par les autorités de régulation, et les compagnies aériennes ont l’expérience nécessaire au survol de régions volcaniques, comme en témoignent leurs fiches de sécurité.


Pilots are trained to manage extraordinary flight conditions, the commercial airlines safety manuals are reviewed, overseen and confirmed by regulatory authorities, and airlines have the necessary experience of operating over volcanic areas, as is shown by their safety record.

Les pilotes sont formés pour pouvoir gérer des conditions de vol extraordinaires, les manuels de sécurité des compagnies aériennes sont revus, contrôlés et confirmés par les autorités réglementaires, et les compagnies aériennes disposent de l'expérience nécessaire pour opérer des vols au-dessus de régions volcaniques, comme le montre leurs performances en matière de sécurité.


We have had that staging facility from the United Arab Emirates free of charge for nine years, but now we get the boot because these Conservatives could not manage commercial airline landing rights.

Nous avons eu gratuitement l'usage de cet aéroport d'étape aux Émirats arabes unis pendant neuf ans, mais nous nous en faisons expulser parce que les conservateurs ne peuvent pas gérer des droits d'atterrissage de sociétés aériennes commerciales.


Let us think about the impact on discussions around Bill C-7 if the public is unable to find out what self-serve safety, the safety management systems that the Conservatives are trying to bring in for commercial airlines, has done to the railway industry.

Pensons aux répercussions sur les discussions entourant le projet de loi C-7, si le public n'est pas en mesure de se renseigner sur les conséquences que la sécurité libre-service, les systèmes de gestion de la sécurité que les conservateurs tentent d'adopter pour les compagnies d'aviation commerciales, a eues dans le secteur ferroviaire.


The adoption of the "third airline package" means that Community policy will now include the following features: - the distinction between scheduled and non-scheduled (charter) flights has been dropped; - airlines are free to set their own fares; - capacity restrictions are eliminated; - airlines are free to operate on a commercial basis; - certain safeguards are retained, the aim being to guarantee: . commercial viability . technological reliability . ownership . the provision of public services . the ...[+++]

Aux termes de l'adoption du "troisième paquet" aérien, la politique communautaire sera caractérisée par : - la suppression de la distinction entre les vols réguliers et vols non réguliers (charters) - la liberté tarifaire - la suppression des restrictions de capacités - la liberté commerciale accordée aux transporteurs aériens - le maintien de certaines sauvegardes visant à assurer . la santé commerciale . la fiabilité technique . la propriété . les obligations de service public . la gestion des capacités (slots) . la gestion des cris ...[+++]


w